Jesse's fixes & scripts
- Jesse.H
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Welke browser gebruik je?
Want hier in FF werkt mijne prima ;). -
lars vanwaar #
<font face="Arial" size="12"> ?? heb je blinde leden ?:pEdit:
btw thnx bij mij werkt ie nu ook.. bij die van jesse ging die inderdaad naar de indexpagina.
-
Ja sorry, pas hem nu wel ff aan. Dat was omdat ik het op Banditi wou laten lijken ;), maar wist niet welke grootte + lettertype.
-
Ik heb ook nog wat update,s voor jullie taxi hebben jullie nog niet staan als ik weer online ben post ik ze ook en nog een paar opgelosten bugs alles behalve het f5 probleem
-
Ok, bedankt Mastermark!
-
Jesse.. ik zit nog met een vraag over je onlineleden.php (bij mij werkt ie prima) nu ben ik alleen bezig om op de news.php pagina waar de laatste 5 berichten zijn dat als je daar met je muis overheen gaat je het bericht kunt zien zonder hem te openen maar als ik dus de $info->content in die tooltip doe krijgt ie wel de waarde maar krijg de window.. wel als ik substr($info->content 0,30) doe maar is niet echt handig:P
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.05.09 02:11:29:
PHP<td><a href="index.php?a=profile&x=<?php echo $info->id; ?>" onmouseover="Tip('<table width=\'300\' border=\'0\' cellspacing=\'2\' cellpadding=\'2\' class=\'mod_list\'><tr><td width=\'35%\'>Naam:</td><td><?php echo"$info->content"; ?></td></tr></table>', TITLE, '<font color=\'#000000\'><?php echo $info->login; ?>\'s profiel</font>', BGCOLOR, '#d7cdb0', FONTCOLOR, '#000000', FONTSIZE, '8pt', FONTFACE, 'Verdana', BORDERCOLOR, '#d7cdb0')" onmouseout="UnTip()"> bla</td>
Edit:
is al gefixt
-
Hoi, als ik de code van plaatscode.be kopieër, en deze vervolgens in bijv.crew.php zet(eerst de oude code weggehaald) en ik upload hem dan krijg ik een lege pagina en mijn right_column zie ik niet meer! Screen:
Moet ik in alle bestanden nog iets aanpassen ofzo?
Mvg,Dominique
-
Dan heb je hem niet als crew opgeslagen. Want een lege pagina is standaard in Banditi als een pagina niet gevonden is.
-
Nou ik weet zeker dat ik hem als crew.php heb opgeslagen! Heb crew.php geopens alle tekst eruit gehaald joun code erin en toen deed hij het niet meer! Dit geld voor al je updates dus niet alleen voor crew! Heb dus alles maar weer terug gezet want weet niet waar het aan ligt!
-
upload dan gewoon vanuit de rar bestand de bestanden ...
-
Het is geen rar bestand! Het is een losse code om te kopieëren! Jessie heb je die updates miss losin bestand? Kijken of het dan werkt! Alvast bedankt!
-
En als je hem niet kopieerd maar download als .txt-bestand, en dan opslaat als crew.php. Werkt hij dan wel?
-
1) Open kladblok.
2) Plaats de code in kladblok.
3) Ga dan naar (Opslaan als) , heef het bestand de naam crew.php , en (Opslaan type) op (Alle bestanden) zetten.
4) Upload hem naar je server en het is klaar..
5) Heb je geen goede hosting en ben je opzoek , neem dan contact op met mij via [email protected] en we helpen je graag verder ! -
Zo doe ik het al.. En heb een goede hosting icl. nl! Maar zoek wel even verder!
-
Nice updates.
-
goed gedaan man..;)!!!
off: Ik zou graag mee willen helpen aan de banditi source, welke bugs moeten worden opgelost, je kunt het melden en dan zal ik als het me lukt proberen op te lossen.
-
Het is niet echt een bug ofzo.. Maargoed ik vogel nog ff verder uit en anders laat ik het voor wat het is!
-
harstikke bedankt
alleen bij mij doet crew.php het niet want dan is mijn rechtermenu verdwenen + een lege pagina xD
-
Ik was dit hele weekend weg dus had ik geen tijd om update's te maken!
Ik heb tevens een donatie knop toegevoegd zodat jullie mij kunnen steunen bij het maken van update's. Ik doe alles uit vrijwillige wil en misschien dat jullie wat voor me overhebben?
Alvast bedankt,
Jesse Veldt!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!