Minstens denk ik ong. 0.5GB:}
Goede hosts?
- Flatliner
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
flatliner hangt van de crime af maar als je kijkt hoe groot de map van banditi op je eigen computer is dan weet je het snel zat
als je traffic wil weten hangt er vanaf hoeveel bezoekers je hebt
-
Lars, heb jij een site gehost via antagonist.nl?
Zoja, welke? Ik wil effe kijken hoe snel die is:D
-
Nee, ik niet. Maar een vriend van me runt twproject.nl daar:
http://www.twproject.nl
Ik ga daar waarschijnlijk wel heen! -
Ik host momenteel ook bok neostrada, support mis idd beetje raar ( In het engsl eerst? ). Beetje gedoe met connectie en dat...Verder wel oke..
-
" Durk, naar strato heb ik al gekeken, maar 95 euro..., dat heb ik er nu nog niet voor over
"
Een powerweb (waar PHP in zit, Basicweb niet), kost je nu 3 maanden gratis, daarna 5,99 per maand. Dit is per jaar 71,88(12 maanden) maar je krijgt 3 maanden gratis, dus het eerste jaar is maar 53,91.
Inkomsten met een Crime lopen al snel op naar een aantal tientjes per maand, wat bij een goed georganiseerd spel, met een aardig aantal actieve leden in de 100den kan lopen.
Ook krijg je een domeinnaam GRATIS ter waarde van 5,88 of 7,08(excl. btw) per jaar, waardoor een domein van 5,88 een totale prijs van 7euro krijgt. Dit vind je nergens goedkoper naar mijn insziens. Je krijgt hiervoor 20 GB dataverkeer per maand, waar je zeker veel leden bij kan krijgen, zonder sloomheid. Ook krijg je 1 GB opslagruimte
Ook krijg je nog eens een gratis adwords couponcode twv 50 euro, welke je voor andere dingen kan verhandelen, voor een wederdiest oid.
Ook kan je nog eens 100 emailadressen met je domein aanmaken, 3 databases en 10 FTP toegangen.
Zo heb je een zeer goede server, voor maar weinig..Jou veronderstelling van "Het is te duur" is dus niet goed..
BTW; Een powerweb voor 12 maanden betaal je normaal
Voor de banditi source is er maar iets van 20MB hooguit nodig. Echter zou je beter minimaal 100 MB moeten hebben, zodat er speling is.Edit:
-
PowerWeb heeft geen cronjobs, lijkt me toch wel essentieel. Je zal dus meer hebben aan AdvancedWeb
-
Oke, je neemt AdvancedWeb. CronJobs is bij Banditi niet verplicht nodig, omdat er ook via cron gewerkt word, wat je natuurlijk kan aanpassen.
" Durk, naar strato heb ik al gekeken, maar 95 euro..., dat heb ik er nu nog niet voor over
"
Een AdvancedWab (waar PHP in zit, Basicweb niet), kost je nu 3 maanden gratis, daarna 8,99 per maand. Dit is per jaar 107,88(12 maanden) maar je krijgt 3 maanden gratis, dus het eerste jaar is maar 80,91.
Inkomsten met een Crime lopen al snel op naar een aantal tientjes per maand, wat bij een goed georganiseerd spel, met een aardig aantal actieve leden in de 100den kan lopen.
Ook krijg je een domeinnaam GRATIS ter waarde van 5,88 of 7,08(excl. btw) per jaar, waardoor een domein van 5,88 een totale prijs van 7euro krijgt. Dit vind je nergens goedkoper naar mijn insziens. Je krijgt hiervoor 50 GB dataverkeer per maand, waar je zeker veel leden bij kan krijgen, zonder sloomheid. Ook krijg je 2 GB opslagruimte
Ook krijg je nog eens een gratis adwords couponcode twv 50 euro, welke je voor andere dingen kan verhandelen, voor een wederdiest oid.
Ook kan je nog eens 200 emailadressen met je domein aanmaken, 5 databases en 30 FTP toegangen.
Zo heb je een zeer goede server, voor maar weinig..Alsnog is dit niet duur. Ik betaal het duurste pakket, 3 inbegrepen domeinen.
Ik gebruik ze dan ook allemaal, maar toen ik me eerste crime startte, wat me eerste website was, had ik dat pakket al, en dus 2 ongebruikte domeinen. -
met 1 woord http://antagonist.nl is te simpel heb ook mijn baniti erop is nooit offline nooit problemen eenmalig eerste jaar 25 euro per jaar
veel geheugen enzo gewoon de beste die ik tot nu toe heb gevonden !
en voor als je haast hebt als je het bestalt kn via ideal en is binnen ongeveer 24 uur online dn heb je je domein en al
-
Antagonist wil helemaal geen criminals op hun server! Als ze merken dat jij er een op hebt zitten is gelijk je site offline.
Ik heb het na gevraagd op het forum aan een admin.
-
Ik heb nu bij gamecoll gedaan, heb eens gekeken, deze lijkt me wel wat.
-
idd en ze hebben redelijk wat hulpmiddeltjes voor je site...
-
Gamecoll zou ik persoonlijk nooit bij gaan..
En @ Jesse, laat eens een screenie zien? -
Citaat
En @ Jesse, laat eens een screenie zien?http://forum.antagonist.nl/viewtopic.php?f=2&t=6130
Is het eerste resultaat bij google.
Tweede resultaat:
https://forum.antagonist.nl/vi…30&start=0&st=0&sk=t&sd=aOftewel: Het mag daar niet, en vinden ze je, word je er zonder pardon uitgeknikkerd met geen recht op restitutie bij mijn weten.
Edit:
Citaat uit hun HELP/FAQ:
Het probleem met dergelijke spellen is dat ze snel teveel processorkracht gebruiken, ook met goed geschreven scripts, waardoor andere klanten op dezelfde server hier hinder van ondervinden en we gedwongen zullen zijn om je account af te sluiten. Het is voor ons dan helaas niet mogelijk om het pakketbedrag te restitueren.
Met een dergelijk spel is het beter om dedicated of colocated hosting te overwegen zodat je je eigen webserver hebt, maar dat is bij ons helaas niet mogelij
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!