Goede hosts?

  • Hey,


    Ik wil graag een betaalde host kopen, maar weet niet echt een goede host is.


    Daarom vraag ik aan jullie welke host jullie hebben.


    Ik heb nu in gedachte argeweb.nl maar weet niet of dit een goede en snelle host is. Misschien dat jullie over deze host meer weten.


    Mvg,

  • Ik heb eens gekeken op NeoStrada, en dat lijkt me wel wat. Maar heeft iemand ervaring met deze host voordat ik het bestel?


    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.05.09 18:18:25:
    Iemand?

  • ik zou zelf x10hosting.com nemen,
    heb er gezeten totdat ik een aandeel op een vps kreeg.
    tis dat ik gratis hosting nu heb anders was ik teruggegaan naar hun.
    geen downtimes, ondersteunen gewoon veel ( bijna alle functies, nog nooit een tegengekomen die ze niet hadden ).
    mocht je iets nodig hebben kan je dat gewoon vragen ( als je wat extra bandwidth wil kan je dat aanvragen zonder omkosten ).
    is goed, en betrouwbaar.
    support is vriendelijk en het is 1 grote community.
    wat wil je nog meer ;) ?

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Citaat

    Ik heb eens gekeken op NeoStrada, en dat lijkt me wel wat. Maar heeft iemand ervaring met deze host voordat ik het bestel?


    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.05.09 18:18:25:
    Iemand?


    Prima host, goede service.


    Citaat


    Ik zal eens kijken, ik ben wel niet bereid om hoge bedragen te geven voor hosts.


    wel of niet :sst:

  • Citaat

    Neostrada heb ik veel goede dingen over gehoord. Misschien kan je dat eens bekijken?


    Over Neostrada ben ik niet bepaald positief, heb een periode gehad dat telkens me website eruit lag. Ook de support was niet altijd even duidelijk. Voor de rest wel goed, één nadeel is dat ze zonder te melden het verlengen, ik kreeg zomaar een factuur van ze.

  • Citaat

    Over Neostrada ben ik niet bepaald positief, heb een periode gehad dat telkens me website eruit lag. Ook de support was niet altijd even duidelijk. Voor de rest wel goed, één nadeel is dat ze zonder te melden het verlengen, ik kreeg zomaar een factuur van ze.


    Ja Neostrada heeft inderdaad een slechte periode gehad maar deze moet nu normaal over zijn..

  • neostrada heeft zijn voor en nadelen.


    voordelen
    - goedkoop
    - zolang je niet bij ze weg wilt zijn ze beleeft


    nadelen
    - kan behoorlijk sloom zijn
    - domein staan standaard op hun naam
    - opzeggen moet je aangetekend doen want ze gaan beweren dat je niet opgezegd heb


    dit is mijn ervaring en ook van andere mensen die ik ken

  • Hmm... ik kijk wel even wat mij het goedkoopste uit komt, ik moet niet zoals ik nu hoor dat Neostrada wel vaker sloom is, dan valt het zowiezo af. Een host is er volgensmij zodat je site een mooie naam + sneller is. Nu heb ik zon gratis prul ding, dat super sloom is en zoiets hoef ik dus niet meer:P


    Maar hoeveel MB heb je minstens nodig voor n crime game?

  • Ik gebruik zelf Strato Webhosting.
    Misschien niet de goedkoopste, maar zeker de beste.
    STRATO bezit op dit moment ruim 20 awards, en krijgt er jaarlijks bij. Ook behoren ze nationaal en europees tot de nummer 2 grootste webhosters.


    " 1,3 miljoen klanten in 6 Europese landen kiezen voor STRATO - Europa’s op een na grootste webhosting-aanbieder. "
    " In twee eigen datacenters zorgt STRATO dagelijks voor 35.000 servers en 4 miljoen domeinen. De datacenters worden regelmatig door de TÜV (technische keuringdienst) op veiligheid en beschikbaarheid van de data gecontroleerd. En elk jaar mag STRATO zich opnieuw ISO 27001-gecertificeerd noemen. Reden voor de uitstekende test-resultaten zijn onder andere het ultramoderne routing equipment en de directe verbinding met de glasvezelbackbone van freenet AG. Kortom: Webhosting-, server- en webshopklanten zijn bij STRATO optimaal met het internet verbonden. "


    Ook heef STRATO eigen tools, zoals een webshop, maildomein, Blogweb, SiteWeb, VideoWeb, FotoWeb en Multiweb.


    Ook bied het een gratis support aan, met doordeweeks Nederlands, tussen 7.00 en 23.00 en weekends in het Engels tussen 10.00 en 20.00

  • Durk, naar strato heb ik al gekeken, maar 95 euro..., dat heb ik er nu nog niet voor over :P


    Kan iemand nou effe antwoord geven op mn vraag :P:


    hoeveel MB heb je minstens nodig voor n crime game?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!