Welke GSM heb jij? Welke wil je?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Nieuwe Sony Erickson.
    Ik raad LG* & Samsung af, ze hebben meestal de nieuwste functies ((lijkt mooie) camera, en wat nieuwe snufjes) maar de mees gebruikte dingen zoals de proccessor zijn barslecht, en het CPU is dus snel sloom.


    IPhone is een alternatief voor de HTC HD2 (die ik aanraad).
    Zoek maar op youtube: IPhone & HTC HD2 battle ofzo.
    Daar komt ook de HTC het best uit de test qua processor etc.


    Lars
    * Life's good, wie bedenkt nou zo'n rare naam. Het leven hoeft toch niet goed te zijn?

  • Wacht op de iphone 4g, die komt waarschijnlijk over 4 of 5 maanden uit, en die blijkt heel veel nieuwe functies te krijgen,


    Zowie zo komt er een frontfacing camera op, waarmee je videochat kan uitvoeren, iphone gaat met de tijd mee, jammer genoeg alleen niet met de camera, ook al kunnen ze van een 3.2 een mooie camera maken, en een 5 mp van htc zuigt...


    MVG Georgo

  • Citaat van -Maikel

    htc hd 2:D


    er is zoveel volk met een iphone, en sommige van die iphone sletje zijn zo van kijk mij met me iphone^o)


    Idd zo zijn de meeste ook, net als de Ipod ;) Tis puur vanwege, ik heb hem! Zijn genoeg toestellen die beter zijn dan de Iphone.


    Vergis je niet met die HD2;) Probleem van die is het beeldscherm, gaat erg snel kapot (extreem dun is ie namelijk) en er zit GEEN garantie erop. Nieuwe scherm kost zo 300 eurotjes... En tsja en dan zit je nog met die Windows Mobile, windows blijft windows.


    Ik wou eerst ook voor die HD2 gaan, maar internet raadde genoeg mensen het af, zelfs in de winkel (terwijl ze stukken meer verdienen op die HD2 dan de meeste andere toestellen dus voor winst zullen ze het niet doen).

  • Ik heb momenteel een Nokia 5220 XpressMusic - goedkoop (toen ik hem 1,5 jaar geleden aankocht: ?180,-) met enkele leuke toepassingen, zoals een ingebouwde GPS met route-berekening en een fijne muziek-speler, en een fijne camera (2 megapixel maar toch ontzettend scherp).


    Maar ik moet binnenkort weer is een nieuwe kopen want deze begint een beetje af te slijten.
    Aangezien ik waarschijnlijk iets ga doen in de richting van toegepaste informatica, waar we o.a. gaan leren applicaties te ontwikkelen voor de opkomende markt van de smartphones, zou ik een degelijk toestel moeten hebben met toch een vriendschappelijk prijskaartje (toch niet meer dan ?400,-). Hebben jullie misschien eventueel suggesties van een mooi en fijn toestel?


    Iets leuk lijkt me wel zo'n HTC, en iets wat ik absoluut niet mooi vind is zo'n Blackberry :p


    [offtopic]Ik heb me hier nog niet zo hard in verdiept, maar is het verplicht om bij smartphones een abonnement te nemen of vergis ik mij helemaal?[/offtopic]

  • Citaat van -Maikel

    Nja ik houd hem netjes in het hoesje en als hij kapot gaat dan zei het maar zo dan maar nieuw scherm er in.


    Zolang je hem ook niet in je broekzak doet zal dat ook een hele hoop schelen.

  • Iphone 3GS (She was my first love and she will be my last ;) )


    ik neem in de komede toekomst geen andere telefoon. Behalve natuurlijk de iphone 4g daar ga ik 's nachts voor in de rij staan :D

  • Ik had/heb een nokia 5610 xpressmusic, hij is een beetje kapot gegaan sinds deze morgen, vind wel dat hij nu een cool effectje heeft.


    Dusja, nu op zoek naar een deftige telefoon, geen iPhone (is echt niet zo goed als sommige mensen zeggen).


    En zoiezo wil ik iets met android op, was aan het denken tussen een nexus one of een HTC desire, maar beide zijn nog niet te koop in belgie.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Citaat van Superior

    Georgo
    Dat kan met de iphone 3G ook al :p
    Ik heb hem namelijk ook heb dit ook al getest, is best leuk telefoneren :p


    HTC heeft me broer, wel leuk ding maar zou die enkel voor zakelijke doeleinde gebruiken.


    Nooit geweten, mja lijkt me moeilijk, omdat je de andere persoon niet ziet,


    en in de 3gs heb je ook geen frontfacing camera,
    Dus nog even wachten


    There's a app for that


    MVG Georgo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!