• dit is voor de belgen onder ons;)

wie zit er bij mobistar? ik wel:p

heb een abbo maar zit elke maand over de 150euro en nu ben ik topstar klant krijg er punten voor krijg kortinge op van alles.

wat vind jij hier zo van?

vind beetje schandalig geeft sommige mense nog een meer de drang voor meer te bellen omdat ze kortinge zoude willen.

wat denk jij?

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• tja bel veel per dag bel ik zowat zeker tusse de 2-4 uurs en sms 200 berichte per dag en zit vaak nog online ook dusja

uiteindelijk zit ik zeer hoog over de 150euro maar vanaf 150euro word je topstar klant :p

waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• 150 euro per maand?? ...
    Ik kom met 15 euro per 2 maand toe, ik zit zelf bij BASE (half jaar geleden ongeveer weg gegaan bij Mobistar).

Elke keer dat ik herlaad krijg ik 30 dagen gratis sms'en naar elk netwerk, de volgende maand doe ik gewoon mijn 15 euro op, de maand daarna herlaad ik weer 15 euro (dan kan ik weer gratis sms'en) en ga zo maar door...

• tree is zeg niet dat ik 150moest betalen:p

heb net me factuur aangehad vandaag bedrag was 280euro voor vorige maand oke was nu ook wel zware maand:p

• Citaat van Georgo

Als ik elke keer naar belgie ga, dan gebruik ik mobistar, die vind ik het besten tussen base en nog 1 die je kan uitkiezen..

in belgie kan je kiezen tussen mobistar proximus en base

en jim mobiele is een onderdeel van base;)

• Hoe zot... :p

Met meer dan 150 euro per maand kan ik wel veel meer doen dan enkel bellen en sms'en... :p

[offtopic]Ik snap echt niet hoe mensen daar zo veel geld in kunnen verspillen, terwijl je daar echt veel meer anders mee kan doen. Dit vind ik echt geldverspilling...[/offtopic]

• Oja, dat was het proximus, die vond ik echt traag, nooit bereik, met base ging het ook goed, maar automaties ging hij gewoon naar mobistar

[offtopic]Ale, ik zijt veel in belgië gegaan.

Of in die richting van....[/offtopic]

• Wow, ziek veel.
    Elke maand meer dan 1/10de van je maandloon alleen al aan je telefoon :?:

Ik belde voor ik werkte ongeveer 15 euro op per 6 maand :p
    Nu ik een lief heb ongeveer 15 euro per 2 maand, maar is nog altijd niet super veel.

Met werk telefoontjes bij zit ik nu op ongeveer 30 euro per maand, gelukkig betaald door het werk, maar vind ik nog altijd veel geld...

• wow oke ik zit overdreve duur bezig presies:o ga toch eens op moete lette met wat ik doe met me abbo

zal het eens zien wanneer me contract verloopt en niet verlenge meer met een abbo zit je duurder presies

• Citaat van svenneke

wow oke ik zit overdreve duur bezig presies:o ga toch eens op moete lette met wat ik doe met me abbo

zal het eens zien wanneer me contract verloopt en niet verlenge meer met een abbo zit je duurder presies

Goed plan :p

Beeld je eens in wat je met die 100 euro (als je het op maximaal 50 euro per maand houd) meer kan doen per maand! :p

• het was deze maand tege de 250 weet niet meer goed is 200euro over dat is op jaar basis 2400euro dat ik overhou :o oke oke direct contract eens gaan na zien en afsluite denk:p

• Toen ik nog relatie had, was ik 20euro prepaid kwijt in de maand.
    Nu ben ik weer vrij, en doe ik 20euro voor 2maanden ongeveer.

Ik heb grote vriendengroep, dus we sms'en veel onderling;)

Ik neem expres geen abonnement, als ik dat namelijk ga halen weet ik zeker dat ik erover heen ga en in de rode cijfers kom.
    Ik ben nu meer met geld bezig, dmv prepaid. Je houd nu zelf handmatig bij hoeveel je belt, en hebt het dus helemaal zelf in de hand(h)

• Kan je niet gewoon T-Mobile in België krijgen?
    Dat vind ik persoonlijk in Nederland de beste, heeft veel bereik, echter zijn de kosten iets duurder (Prepaid) als je abonoment neemt, is T-Mobile wel weer goedkoper dan bv. KPN.
    In Nederland hebben we btw. veel meer providers:
    KPN - Telfort - Tele2 - T-Mobile - Vodafone - Hi.
    En nog veel meer ;)

Succes er nog mee ;)

Lars

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!