Mening omtrent Crew

• Spinazie wij doen onze uiterste best aan jullie wensen te voldoen. Echter zijn tijd en geld 2 factoren die CP niet zijn meegegeven.

Wat crewversterkingen betreft maken wij de juiste beslissingen. De versterkingen waren nodig opdat sommige crewleden met momenten afwezig zijn aangezien wij ook ouder worden. We voorzien nu crewleden om eventuele afwezigheden op te vangen. Als wij vlak voor een afwezigheid een vervanger zouden moeten kiezen zou dit CP niet ten goede komen. Dit is een soort van opleiding al.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ook mijn mening zal ik eens eventjes laten horen. Ik ben hier al sinds de v2 versie van CP. En ik kan jullie allemaal verzekeren, de crew is zo slecht nog niet. Jullie moeten eens naar jezelf kijken, en ook eens naar de regels. Ik ben sinds V2 nog nooit gebant, en ben bijna elke dag op CP. Dus zoek A.U.B geen fouten bij de crew, maar begin bij jezelf.

Verder, kan er aan deze site wel degelijk het een het ander verbeterd worden, waar de crew verantwoordelijk voor is. Maar zolang ze hier alles in de gaten moeten houden kan dat niet. Dus als iedereen zich aan de regels zou houden, word het hier een stuk gezelliger en hoeven hun niet zo op te treden.

Met vriendelijke groet,

Luc

• Citaat van Pim

Spinazie wij doen onze uiterste best aan jullie wensen te voldoen. Echter zijn tijd en geld 2 factoren die CP niet zijn meegegeven.

Wat crewversterkingen betreft maken wij de juiste beslissingen. De versterkingen waren nodig opdat sommige crewleden met momenten afwezig zijn aangezien wij ook ouder worden. We voorzien nu crewleden om eventuele afwezigheden op te vangen. Als wij vlak voor een afwezigheid een vervanger zouden moeten kiezen zou dit CP niet ten goede komen. Dit is een soort van opleiding al.

Misschien begrijp je me beter als je weet dat ik Richard Snijders ben, en jullie niet zo'n prettige beurt bij me gehad hebben. Ik ook niet voor jullie, moet ik toegeven, maar dat was meer als reactie op het gedrag van Koen, maar daar wil ik het niet meer over hebben. Gebeurd is gebeurd, iedereen maakt fouten.

Wat betreft die last-minute aanneming van versterking, het is dan zoals ik al aangegeven heb best wanhopig als dat zo opgelost wordt.
    Ik hoop dat je me begrijpt, maar dat neem ik wel aan.

Voordat iemand zich nu aangevallen voelt, dat is niet nodig. Ik ben niet uit op een ruzie. Gewoon wat commentaar waar je 't mee kunt doen :)

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• We willen hiermee net een last-minute aanneming voorkomen! Als nu enkele crewleden wegvallen door omstandigheden hebben we voldoende ervaren crewleden over om de boel hier te organiseren. Dat is dan ook de reden waarom we Axl erbij hebben genomen.

• Waarom zouden wij onze job verkeerd doen? Ik heb niet voor het banpunten systeem gekozen (dat deed Koen), ik werk liever met waarschuwingen (op de profielpagina), aangezien banpunten nogal vrij 'irritant' overkomen en mensen leren er niet veel van.

Maar er zijn leden bij de op sommige vlakken overdrijven qua. schrijfstijl, reacties e.d , dankzij deze leden moeten wij harder optreden. Ik vraag mij soms af of het normaal is als jullie na een waarschuwing nog steeds off-topic gaan (ligt ook zeker aan ons?)

Je mag je mening uiten zoveel als je wil, maar als het nergens op slaat, geen onderbouwing inzit of vol met scheld / racistische uitspraken zit, dan is dat toch ook niet onze fout? Ofwel..
    Wij willen gewoon het beste voor CP, aan leden die net uit de kleuterklas komen en die denken wat wij hun eten nog gaan voorkauwen zijn hier verkeerd, wij zijn geen kinderopvang, soms is het voor ons ook even teveel, en wij beseffen heus wel wanneer iemand echt gestraft moet worden of niet.

Niemand is perfect, maar het is wel een goede doelstelling om dit te bereiken. Iedereen bouwt (of breekt) de sfeer hier op/af, wij doen onze job vrijwillig verwacht dan van ons ook niet dat wij op een professionele manier te werk gaan met leden.

Jullie klagen gewoon teveel, terwijl je beter eens een stap in de echte wereld kunt zetten, denk je echt dat de staat bijvoorbeeld naar jou mening gaat luisteren ? Nee, die willen alleen ons geld, ..

Als wij geen actie ondernemen zouden we gewoon niet meer bestaan, een forum zonder regels is als een kindercrash zonder opvoeder.

En hier stop ik ermee, want ik krijg dorst.. :cheer:

• cheers;)

Dat is idd ook een vraag die ik me vaak stel, waarom offtopic gaan als je het eventueel ook in een pm kan afhandelen, en als je naar een spam site wil, dan kan je naar spamheaven gaan.

Daar kan je zoveel offtopic reacties kwijt als je maar wil.
    Als je daar blij van woord?

MVG Georgo

• Citaat van Pim

We willen hiermee net een last-minute aanneming voorkomen! Als nu enkele crewleden wegvallen door omstandigheden hebben we voldoende ervaren crewleden over om de boel hier te organiseren. Dat is dan ook de reden waarom we Axl erbij hebben genomen.

Misschien heb je een beetje gelijk, aangezien ik van een aantal mensen meningen ken heb die jouw standpunt ondersteunen. Niettemin blijf ik lekker bij mijn huidige mening wat leuk zorgt voor een verhit meningsverschil! :)

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Als jullie je allemaal gedragen stelletje kleuters is het probleem opgelost. Geen ervaring, vragen mag maar ga eerst denken voordat je post.

Het niveau hier is zo laag daarom was ik ook weggegaan. In het begin viel het nog allemaal wel mee maar nu is er nooit meer een normaal topic als eerst. Vroeger (ja goeie oude tijden) hadden mensen hulp nodig met php nu is het alleen maar huilen en niks zelf doen. Grow up or gtfo :)

• +1 voor CrimeXL geef ik hem groot gelijk in!

Mensen zijn tegenwoordig te belabberd om google eens te gebruiken.

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Citaat van CrimeXL

Als jullie je allemaal gedragen stelletje kleuters is het probleem opgelost. Geen ervaring, vragen mag maar ga eerst denken voordat je post.

Het niveau hier is zo laag daarom was ik ook weggegaan. In het begin viel het nog allemaal wel mee maar nu is er nooit meer een normaal topic als eerst. Vroeger (ja goeie oude tijden) hadden mensen hulp nodig met php nu is het alleen maar huilen en niks zelf doen. Grow up or gtfo :)

Kan het niet beter verwoorden.

Citaat van Maaark

Ik vind dat er wel een punt gemaakt wordt.
    Ik denk dat Joshua, die mij in dit geval verbannen had, niet echt goed kijkt.. Ik vond mijn reactie niet echt offtopic meer..

Ik ga wachten op zijn reactie en anders ga ik maar eens dat evaluatie formuliertje invullen, want dit vind ik niet echt kunnen..

Jij negeerde een stopteken.. Dat doe je op de weg toch ook niet.

• Ik weet wel waarom dit topic er is, die er is er zeker voor mij. Ik zal jullie de waarheid is goed op tafel leggen. Ik word het gewoon spuug zat dat jullie onderling gesprekken en discussies starten. Ik citeer:

Citaat

Reacties die volledig offtopic zijn worden per direct verwijderd en indien nodig bestraft. Wil je wel volledig offtopic gaan? Dan kan je terecht in de lounge!

Citaat

Volledig offtopics reacties worden niet toegestaan, je mag wel een deel offtopic reageren, maar dan wel gevolgd door een ontopic bericht.

Citaat

Voor een deelse offtopic reactie dient de [off topic]-tag gebruikt te worden, om het offtopic-gedeelte heen.

Als ik jullie bestraf zonder dat jullie één van deze regels hebben overtreden, meld je nu. Wie het woord offtopic niet begrijpt:
    Off-topic: Iets waar de topicstarter niet om gevraagt heeft, een tip geven mag maar daar blijft het bij.

• Joshua
    Gaat niet alleen over jou, gaat over het algemeen in de gehele crew.
    Ik merk zelf dat jij nog wat aan de strenge kant bent, dat is aardig irritant soms.
    Tevens zie ik ook soms volledig off-topic maar zie niemand er iets aan doen.
    Dus stop maar met jezelf groot te houden want het heeft geen zin.
    Iedereen maakt fouten alleen beweren sommige mensen dat het volledig aan de crew licht.
    En dat is dus de foute gedachte want je werkt met ze alle aan de sfeer rondom CP.

Edit:
    Stukje regel uit de reglementen:

Regels ? 3. Reageren

* Reacties die volledig offtopic zijn worden per direct verwijderd en indien nodig bestraft. Wil je wel volledig offtopic gaan? Dan kan je terecht in de lounge!

Zie ze vaak genoeg in [REQ] en [CHECK] raadsel dat je daar dan niets aan doet.

10% klaar

• Volgens mij is dit gewoon een openbare discussie waar ook jij NORMAAL deel aan kunt nemen.. Dus niet huilen dat we over je praten achter je rug om..

• Joshua kan soms streng zijn maar wel rechtvaardig. Ik zou het ook echt zat woorden al die kleuters hier. Neem is een voorbeeld aan een gezellige community als Fok of WMCity (niet heel gezellig maar mooi niveau). Jullie leren het niet anders dan door een ban. Als hij jullie reacties aanpast of verwijdert boeit je het niks begin je weer opnieuw. Met een ban (hoop ik) dat er een belletje in dat lege brein van je gaat rinkelen dat je je normaal moet gaan gedragen. CP kan echt een hele gezellige community worden als iedereen zich normaal gedraagt en er geen flame-wars komen onderling. PM die gebruiker dan gewoon over zijn gedrag en start geen 30 topics. Misschien een idee voor de crew om een enquête te maken om een klein rapport te schrijven over elk crew lid.

• Ik vraag me 1 ding af, en die snap ik nu niet en als je met een goed argument komt nog steeds niet.
    De crew is streng?, oké prima.
    Maar denk nou eens na..?

Waarom zou de crew streng optreden?
    Als wij dit namelijk niet doen, en soms een reactie laten staan komt er een volgende offtopic reactie eraan en vervolgens weer een nutteloze offtopic reactie.
    Als wij deze gaan verwijderen, de offtopic reacties, krijgen we een heel bericht terug dat wij streng zijn.
    Maar jullie doen wat fout, niet wij.
    Volgens de regels is een volledige offtopic reactie niet toegestaan. Zijn wij dan fout?

Als wij de eerste offtopic reactie verwijderen krijgen we ook direct een heel verhaal te verduren.
    Wij zijn te streng, en we konden dit ook door de vingers zien.

Wat er ook gebeurt, we zien het door de vingers, of verwijderen de reactie. Leden snappen dan nog steeds niet dat wij de regels wel kennen.

• Joshua, begin nu toch echt te geloven dat je jezelf verbeterd hebt de laatste tijd. Complimenten!

Voel je trouwens niet te snel op je tenen getrapt. Het ging er niet over hoe fout jij wel niet bezig bent (een beetje streng moet kunnen, overdrijven is ook een vak), maar er werd gevraagd naar meningen over de crew in het algemeen.

• CrimeXL
    Gaat hier in het "algemeen" over de crew, dus niet specifiek een persoon.
    Verder vind ik joshua ook echt wel verbeterd, die jongen toont inzet en laat zien dat hij het kan.

R-Mijnten
    De crew is niet te streng, ze verwijderen soms reacties die best kunnen blijven.
    Crew is rechtvaardig en handelt volgens de regels, al zijn jullie een beetje te snel in het verwijderen van reacties.
    Wordt iets losser en je zal merken dat het minder word dat je elke keer deze discussies krijgt.

10% klaar

• Citaat van R-Mijnten

Ik vraag me 1 ding af, en die snap ik nu niet en als je met een goed argument komt nog steeds niet.
    De crew is streng?, oké prima.
    Maar denk nou een...

Je neemt me de woorden uit de mond ;).

Ik vind dat de huidige crew eens nagekeken moet worden. Ik merk dat sommige weinig actief zijn en de andere slecht met elkaar om kunnen gaan. Als team hoor je toch samen één verband te zijn en niet allemaal je eigen gang gaan. Misschien een idee om de regels m.b.t. gedrag te herschrijven want nu verschilt het ook heel erg. De ene keer heb je een ban van 20 uur aan je laars en de andere keer maar 2 uurtjes. Wat mij betreft mag er soms wel harder worden gehandhaafd. Ik vind dat de crew soms nogal milt is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!