Haha, ff alle gekheid op een stokje, Ik zal niet te streng zijn en af en toe wat door de vingers zien. Bedankt voor de positivie reacties en ik hoop dat we t beste er van maken!
Nieuw crewlid
- Axl_H
- Closed
-
-
-
Citaat van Axl_H
Haha, ff alle gekheid op een stokje, Ik zal niet te streng zijn en af en toe wat door de vingers zien. Bedankt voor de positivie reacties en ik hoop dat we t beste er van maken!
Ik dacht dat je als crewlid goed ABN moest typen?
Maar tot mijn verbazing zie ik hier al twee grammaticale fouten. -
Gefeliciteerd met je status, succes!;)
-
Gefeliciteert Axl_H.
[offtopic]Wats er gebeurt met Kabling en Joshua[/offtopic]
Edit door R.Mijnten
Deze blijven nog moderator tot lodewijk en ik een beslissing hebben genomen. Deze beslissing word dan uiteraard naar buiten gebracht;) -
Beetje raar dat bij de vorige twee ze een hele test moesten doorstaan en een aantal rondes moesten doorkomen. (waarbij ze het moesten opnemen tegen half CP) en dat "axl_h" zonder dat het even is gemeld dat er weer een nieuwe mod komt zomaar eventjes komt aanwaaien met ik ben mod?
-
Citaat van Axl_H
Dat mag je niet zeggen xD Sst
@stan daar heb je gelijk in maar voor Axl_H geldt net hetzelfde. Eigenlijk staan alle moderators constant onder proef, het is maar dat als ze iets verkeerd doen we desnoods kunnen ingrijpen. Wij hebben nu voor deze weg gekozen omdat die ons beter lijkt.
-
Gefeliciteerd, ik was er vandaag de hele dag niet dus zie het pas net. Veel succes met je status, mocht je iets niet snappen kan je altijd bij mij of een ander crewlid terecht.
-
@ joshua. Thanks
-
Succes met je functie,
Maar ik had zelf persoonlijk andere een kans gegeven, die een bekendere status hier hebben.
Maar we leren elkaar wel kennen
-
Ik vind beetje raar dat hij niet door zo'n grote test heen hoeft.
-
-
Maar voordat hij bij de crew kwam heb ik hem nooit gezien.
-
-
Hij heeft toch wel wat reports gedaan
-
Ik HAD nog geen gezien ja vanaf vandaag.
-
Citaat van jgdonleach
Ik HAD nog geen gezien ja vanaf vandaag.
Wilt niet direct zeggen dat hij er niet is.
Hij was en is veel aanwezig, en stuurde regelmatig een privebericht of wij een topic eens even konden doorkijken. En stuurde ook veel reports. En zo werkt het, reporten als iets mis gaat.
Als je zelf dan ook daarop gaat reageren, ben je ook fout! -
nog nooit een bericht van hem gezien. En dan al percies 750 posts.
Mensen, we worden hier gewoon weer voor de gek gehouden. -
Denk het niet, wij hebben veel reports ontvangen van hem en vinden hem dan ook een geschikt persoon. Jaloers zijn hoeft niet hoor jongens.
-
-
Dit lijkt op het besluit dat diester erbij kwam uit het niets en beveil dat zo slecht... nee! dus geef Axl-H ook een kans!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!