Geld overmaken

  • Hallo allemaal,
    Ik heb nu een banditi source die redelijk werkt en het steeds beter gaat doen.
    Kleine foutjes eruit enzo.
    Maar nu komen er leden en mis ik toch een paar functies.


    Mischien zie ik het over het hoofd maar leden kunnen geen geld naar elkaar overmaken.
    Heeft iemand hier mischien nog een simpel scriptje voor liggen die ik gewoon aan de bank kan linken?


    Groetjes,
    Xifiz

  • Oke bedankt voor het script en advies, ga er gelijk even naar kijken.


    (Het mooie van criminalspoint, je krijgt altijd snel antwoord.
    Houden zo!!)


    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.05.09 14:12:25:
    Ik zit even te kijken maar dit lijk meer op een donatie script.
    Ik bedoel zo een script dat leden gewoon geld kunnen overschijven naar elkaar.
    Of is toch het goede script?


    Groetjes


    Edit:

  • inerdaad die zou normaal moeten werken

    Citaat

    die ik gewoon aan de bank kan linken?


    gewoon een link van bank naar dat script zeker...


    Ik weet dat het een rare vraag is (en nogal offtopic) maar wat is nu in godsnaam het verschil tussen banditi en een gewone criminals?

  • waarschijnlijk niet zo veel maar mischien stond het script er al ergens tussen verstopt en wist iemand dat daarom had ik banditi erbij gezet uhu


    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.05.09 16:55:26:
    Ik heb hem geprobeerd te laten passen op me website hij geeft geen enkele fout aan, zelf het contant geld van de speler klopt.
    Alleen als ik geld overmaak gebeurd er helemaal niks!
    Ook als ik 0€ heb en maak 100 euro over dan zegt hij niet v an geld tekort ofzo!
    Ziet iemand iets wat niet klopt, ik niet!


  • PHP
    else{
                print "  <tr><td class=\"mainTxt\">Zoveel geld heb je niet contant</td></tr>\n";
            }
          }
          else{
            print "  <tr><td class=\"mainTxt\">{$to->login} staat nog onder bescherming!</td></tr>\n";
        }


    ik heb maar vlug even gekeken maar dit zou moeten werken

  • Nou het mag best een beetje moord worden en ik wil gewoon graag deze optie in het spel.
    Snap alleen niet waarom het niet werkt alles staat goed in het script, ook de verwijzingen naar de database.
    Er gaat alleen geen geld over naar de andere en je eigen geld blijf ook staan!


    Iemand een idee

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!