• Even voor de duidelijkheid; niet alle marokkanen veroorzaken crimineel gedrag. Er zitten inderdaad een paar tussen die dat wel doen, maar dan moeten ze maar hogere straffen geven enzo zodat ze er wat van leren. Het land uitzetten is een beetje te ver gezocht;)

• Straf geven heeft geen zin hoor, kijk naar de Nederlanders leren die ervan dan?
    Ze zijn hier voor een nieuwe toekomst die Nederland ze willen bieden, verpesten ze die 1000 andere voor hun hoor.

Als jij je niet kan gedragen moet je het lekker in je eigen land doen.
    Daar zijn de straffen vele malen erger dan hier, dus wat geeft jou het recht dat wel hier te doen?

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Ben ik het helemaal mee eens, als je naar een ander land gaat om te wonen (wss gedwongen) vind ik dat je je helemaal moet aanpassen. Dat wilders zoveel stemmen kan krijgen betoogd alleen maar dat ze dus niet goed integreren. Als nederland het dan met wilders eens is, wat vaak is, vind ik dat wilders zijn uitspraken kunnen.

• Maaark @ Er staat nergens in de koraan dat de boerka verplicht is om te dragen. Er zijn mensen die zijn opgegroeid met Boerka is verplicht.
    Ik ben moslim, maar ik zelf vind de boerka overdreven.
    De moorden en aanslagen zijn gewoon terroristen die niet om het geloof geven. Ze zeggen wel we zijn moslim's maar als ze echt eens de koraan gingen lezen dan zouden ze van gedachten veranderen.
    Want in de koraan staat; Je moet met je mede-mens leven. Dus niet moorden schelden of wat dan ook. Er staat ook in dat je je moet gedragen als je in een niet-islamitish land woont. Dus gewoon aan de regels houden.
    Niet iedereen die moslim of cristen of joods is volgt alle regels die in de bijbel of koraan staan.

• wilders heeft een punt.
    maar hij zegt het op verkeerde manier.
    tegenwoordig zijn er mensen hier in nederland die niet normaal kunnen doen. deze mensen zou je veel harder moeten straffen. ben je wel is in de gevangenis geweest in nederland. dat kan je haast geen gevangenis noemen het haast een gratis hotel kamer. het enigste wat je niet hebt is dat je vrij op straat kan lopen. voor de rest kan je gewoon televisie kijken en gamen. en als je goed gedraagt kan je zelfs op de computer internetten onder toezicht tenminste.

en dan krijg je te horen van mensen op school ja je kan beter niet in de criminalitijd want als je betrappen kom je in de gevangenis en eten is daar minder lekker en je mag maar 2 uur per dag buiten wezen. natuurlijk zeggen die mensen dat want die krijgen er voor betaalt. ik ben tegen criminalitijd maar de gevangenis is niet een reden om me tegen te houden.

• Citaat van rickvbeek

wilders heeft een punt.
    maar hij zegt het op verkeerde manier.
    tegenwoordig zijn er mensen hier in nederland die niet normaal kunnen doen. deze mensen zou je veel harder moeten straffen. ben je wel is in de gevangenis geweest in nederland. dat kan je haast geen gevangenis noemen het haast een gratis hotel kamer. het enigste wat je niet hebt is dat je vrij op straat kan lopen. voor de rest kan je gewoon televisie kijken en gamen. en als je goed gedraagt kan je zelfs op de computer internetten onder toezicht tenminste.

en dan krijg je te horen van mensen op school ja je kan beter niet in de criminalitijd want als je betrappen kom je in de gevangenis en eten is daar minder lekker en je mag maar 2 uur per dag buiten wezen. natuurlijk zeggen die mensen dat want die krijgen er voor betaalt. ik ben tegen criminalitijd maar de gevangenis is niet een reden om me tegen te houden.

Inderdaad, maar je leid geen normaal leven.
    je kan niet lekker losgaan tijdens uitgaan, sterker nog je mag niet uitgaan. En om nou 24/7 te gamen en tv te kijken.
    Nee ik pas!

• Inderdaad, klopt het dat de moslim landen geen verlichting hebben meegemaakt zoals wij dat hebben gehad? Ik doel erop dat ze anders zijn gaan denken over dingen en het geloof meer in twijfel gingen trekken?

• Ik ben voor Wilders. Hij zegt wat de meeste mensen uit nederland denken. Als buitenlander hoor je je te gedragen, de taal te leren en te werken.

Hij heeft niks tegen buitenlanders of moslims in het algemeen. Hij heeft alleen wat tegen de buitenlanders die een misdrijf plegen, en terrecht. Deze mensen moet je gewoon een enkele reis terug geven.

Het is toch te gek voor woorden dat er hier in elke stad een moskee staat en dat als je daar een kerk wilt bouwen je al bij voorbaat een kogel door je kop hebt.
    Hetzelfde is als ik met een pet naar school ga moet ik elke les mijn pet afdoen, moeten meisjes met een hoofdoek of burka dat? Nee! Hun worden voor getrokken terwijl dit ons land is! ONS land!

Ze horen zich te gedragen. Als ik iemand op de koffie vraag in mijn huis en hij gedraagt zich niet gooi ik hem toch ook het huis uit? Ik zit hem toch ook niet 2 uur op de wc zodat die dan weer normaal zou doen.

Ik vind gewoon dat wilders aan de macht moet komen, als dit niet gebeurd denk ik dat als we 10/15 jaar verder zijn dit een 2e moslim land is geworden. En je als niet-moslim niet meer veilig over straat kan. Zover mag het toch niet komen?

• ik ben voor geert. hij zegt dingen die wij niet durven te zeggen omdat we bang zijn dat er iets gebeurt. gewoon aanpakken van begin af aan zoals ze ook bij ons doen. verder ga ik helemaal mee met Jellev2

• Ik ben vandaag wezen daten met een meisje met macedonische afgrond.
    Op een gegeven moment kwam dit onderwerp ook aan bod, en zij is ook voorstander.

In haar buurt wonen erg veel turken en Marokkanen.
    Zij durfs savonds de straat niet meer op, ze is laatst al aangerand en aangevallen om haar portomonnee.
    Die 'overval' was gedaan door een Marokkaans jongetje van 13jaar.
    Maar liep wel met een mes rond te zwaaien, een groot mes had ze het over waarmee ze haar bedreigde en ze verplicht haar portmonnee af moest staan. Heeft ze gedaan, maar er zat werkelijk helemaal niets in! Maar dit heeft wel tot gevolg dat ze de straat niet meer op gaat 's avonds. En dat door een kind van 13!
    Hoe komt dat blaag op zulke ideeën?
    Toen ik zo oud was speelde ik buiten met vriendjes.
    Hun lopen met grote messen te zwaaien en overvallen te plegen! Hoe zijn die ouders dan wel niet???

Een marokkaans vriendje van mij, hele aardige gozer!
    Kunnen Nederlanders wel wat leren vind ik, als hij troep ziet ruimt hij het op. Wat nederlanders hebben gedaan.
    Hij vind het moet leefbaar blijven, als iedereen zijn troep opruimt kunnen we hier prima leven.
    Zijn vader was overvaller in Marokko, maar sinds hij in Nederland is heeft hij een 2e leven opgebouwd. Verleden achter zich gelaten en kijkend naar de toekomst! Werkt nu 40uur, en echt keihard geloof me. Zijn straf heeft hij trouwens uitgezeten in ze land (3jaar)

Hij vertelde me dit: "Ik schaam me voor me eigen volk"

• Een pet en een hoofddoek moet je niet met elkaar vergelijken. Een pet draag je omdat je het mooi vind staan of om andere reden, hoofddoeken dragen ze om het geloof. Ik vind die vergelijking (die ik wel vaker hoor) dus ook nergens op slaan.

Verder hebben mijn vader en mijn opa hun hele leven gewerkt, zodat hun kinderen, bijvoorbeeld ik dus, het makkelijker konden hebben dan hun in die zware tijden waar je bijna niks hebt. Ik vind dus dat hun wel het recht hebben om nu van een uitkering te leven. Hij werkte namelijk harder dan de gemiddelde Nederlander, die overigens een makkelijker leven hadden dan hem.

Verder is het ook best logisch dat er geen kerken in bijvoorbeeld Marokko staan. Er wonen toch geen Christelijke mensen ofzo? Er is daar toch ook geen vraag naar? Ik weet zeker dat als daar Christelijke mensen woonden, het zo zou worden toegestaan!

• Sorry TaskForce maar volgens kijk je het allemaal bijna vanaf 1 kant terwijl je als je een mening wilt hebben duidelijk beide kanten moet zien.

Jij zegt namelijk dat er ik verwegiestan geen vraag is naar kerken, maar vragen wij hier allemaal wel om jullie (moskee's). (sorry het is misschien wel grof maar ik ga verder op Taskforce' reactie)

• Citaat van R-Mijnten

Inderdaad, maar je leid geen normaal leven.
    je kan niet lekker losgaan tijdens uitgaan, sterker nog je mag niet uitgaan. En om nou 24/7 te gamen en tv te kijken.
    Nee ik pas!

zou je denken dat je geen feesten hebt in de gevangenis.
    oke je hebt geen alcohol in de gevangenis maar om te voorkomen dat je in sociaal isoloment komt houden ze er een toch een soort van feestjes.

http://webje-van-fey.50plusser…oor_Filipijnse_gevangenen

ziet er erg gezzelig uit :p en dat is in de filipijnen en daar is het 100 keer zo erg als in nederland

• @Taskforce
    Een uitkering is niet bedoelt voor mensen die hun leven hard gewerkt hebben en het dan ff zat zijn.
    Het is voor mensen bedoelt die geen werk kunnen vinden (zelfstandig).

Dus die kritiek slaat helemaal nergens op, elk mens werkt hard voor een toekomst.
    De een heeft gewoon een betere opleiding en dus een beter betaalde baan.

Verder het gevecht om de moskee vind ik ook onzin, wij hoeven als christenen geen kerk aan te vragen in een islamitisch land.
    Wat hebben hun met ons geloof, waarom zouden hun voor ons een kerk laten maken?

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!