www.rpgwinnen.nl

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Snoopdogje

Dit mag toch niet is spam

Hij vraagt gewoon wat wij van zijn website vinden, wat er beter kan e.d.

@ ts
    ik vind het een beetje onduidelijk wat je nou krijgt, een tip om rpg's te kunnen winnen.. maar wat voor een tip? En niet iedereen betaald iets zonder een voorbeeld gezien te hebben.

• Citaat van Snoopdogje

Dit mag toch niet is spam

Beetje mee eens.. Die quote maakt het bijna reclame, de titel is ook niet zo slim.

Eerste de layout, het is zo gewoontjes... Plus nu overal al ads.. vond ik ook behoorlijk irritant. Doe dan iig die add van het menu weg, vond ik erg storend. Aangezien je niet zoveel mensen erop hebt zal ik eerst kijken wat de bezoeker wilt.

Weet niet als de manier van een blog een slimme manier is voor zulke dingen. Je kan beter iets anders nemen.

Plus snap niet echt waarom je 2 verschillende dingen promoot, eerste om prijzen te winnen bij een spel, daarnaast reviews van maffia spellen. Misschien moet je eerst op 1 ding gaan focussen en later dan het andere te doen.

Misschien moet je kijken naar andere recensie sites om als voorbeeld te nemen hoe je een mooie site kan maken.

• met andere woorden ik vind het zelf gewoon 1 pot nat. als ik zelf een rpg had zou ik mooi een dealtje met hun sluiten dat ze allemaal naar mij werden doorgestuurd? maar wat je site betreft ben ik het grotendeels met vergeten eens.

• Ik heb voor jullie even het citaat ingekort aangezien jullie dat zien als spam..

Over de banner. Op elke pagina staat er maar 1 banner. Behalve op de linkpartnerpagina.

Over de inhoud van het document is dit niet alleen tips. Wij gaan samen met onze klant opzoek naar een passende website voor hem, hij is vrij deze zelf te kiezen en er wordt geen reclame gemaakt voor rpg's in het document.
    Verder geven wij ook verschillende technieken prijs die klanten kunnen toepassen. Dit helpt ongetwijfeld meer om een prijs in de wacht te slepen.

Maar ik begrijp niet waarom je een recensiesite aanhaalt

Mvg

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.02.10 22:23:56:
    U zegt dat ik niet veel bezoekers heb, wel bij deze wil ik u vragen hoe u dit kan weten?

Citaat van 8xdbx8

Hij vraagt gewoon wat wij van zijn website vinden, wat er beter kan e.d.

@ ts
    ik vind het een beetje onduidelijk wat je nou krijgt, een tip om rpg's te kunnen winnen.. maar wat voor een tip? En niet iedereen betaald iets zonder een voorbeeld gezien te hebben.

• Aaah, nee ik zie het, ik vergiste me per ongeluk met je andere site. Die in je sig staat bijv.

Naja dan over je rgpwinnen.
    Layout kan wel wat unieker en mooier. kop koffie vind ik niet echt logische hehe..

Naja die banner is wel gigantische maar minder storend dan die andere site.

En dus over de bezoekeraantal ging ook over je recensie site;)

• Owok :)

De banner is gewoon van de persoon die de website voor mij verzorgd. Die kop koffie is inderdaad misschien iets onlogischer.

Ik zal kijken of ik niets beters kan vinden.

Persoonlijk vindt ik ook dat ik geen lay-out van een paar duizend euro moet maken voor deze website.

• Citaat van Arneke123

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.02.10 22:23:56:
    U zegt dat ik niet veel bezoekers heb, wel bij deze wil ik u vragen hoe u dit kan weten?

Dit lijkt mij logisch aangezien er geen mensen zijn die beweren hoger in de lijsten van een rpg te zijn gekomen door toedoen van uw tactiek van spelen. waardoor men minder vertrouwen krijgt in het "product" en hun geld liever ergens anders aan besteden.

Als ik u geweest was zou ik een voorbeeld met een paar gratis tips, te download zetten voor een voorproefje van wat ze gaan kopen.

• Dit verscheelt per spel hoor.

Een mafia en power spel zijn 2 hele andere concepten dus dan heb je er al niks aan.
    Tevens verschilt het ook per spel wat ze aan opties hebben om sneller door te ranken.

Ik vind het dus onzin en zou dit zeker niet kopen, iedereen moet hier zelf achter komen.

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Citaat van Arneke123

Vele spelers spelen ook niet volgens een patroon, maar doen wat ze denken dat goed is. Dit is echter fout. In mijn document komen ze te weten hoe ze het wel moeten aanpakken..

Misschien komen ze dit te weten maar ik ga er alsins niet voor betalen ;) Zelfde zoals de sommige Crime sciprt die je tekoop zet terwijl ze je gratis kan verkrijgen ik weet zelf niet of je dit tekoop mag zetten. (ik vermoed dan de Crime scripts niet zelf gescript zijn.)

De site vindt ik op zijn eigen wat simpel

• Citaat van tcbhome

Misschien komen ze dit te weten maar ik ga er alsins niet voor betalen ;) Zelfde zoals de sommige Crime sciprt die je tekoop zet terwijl ze je gratis kan verkrijgen ik weet zelf niet of je dit tekoop mag zetten. (ik vermoed dan de Crime scripts niet zelf gescript zijn.)

De site vindt ik op zijn eigen wat simpel

Ik ben niet goed mee, ik beidt geen scripts aan.. Ik bied een e-Book aan...
    Ik weet alleen dat ik linkpartner ben met zo'n website. Maar wat daarop wordt aangeboden is niet mijn zaak.

• Linkparnter zelfde HOST zelfde NAAM ;)

Speelt nu geen rol E-book tekoop zette is misschien handig als je er een stuk van online zet want nu weet niemand wat hij zeker gaat kopen zoals het nu is ga ik het zeker niet kopen ;)

Zet bijvoorbeeld en stuk van in het boek online. Zo weten we ook al over wat het juist gaat en hoeveel pagina's de boek bevat ...

• Ik heb het document niet gelezen inderdaad, maar zou er ook geen ? 2,00 voor betalen.

- Kan niet zien wat er van te voren in staat.
    - Een spel moet je spelen omdat je het leuk vind.
    - Verschilt per spel per opties.

Je kan dus leuk 1 E-book aanbieden maar op welk spel is hij gericht.
    Aangezien elk spel weer anders is in opties en nog veel meer.

Sorry maar ik vind het gewoon onzin.

10% klaar

• Dat kan zijn dat jij dat vindt. Ieder zijn mening.

De man die deze website onderhoudt, en de website van de scripts onderhoudt, is dezelfde man.

Dit wil toch niet zeggen dat ik alle websites van mkbconnect beheer? Of beheren jullie wel alle sites van jullie hosts?

• Daar gaat het mij niet eens om.

Jij maakt een E-book voor rpg spellen, dus veel mensen nemen dan aan dat je meerdere spellen bedoelt.
    Het is dan best wel verwarrend want als speler 1 voor banditi gaat en speler 2 voor barafranca krijg je 2 hele andere concepten.

Zou dus wat beter overkomen als je erbij vermeld waar het E-book op gemaakt is (welk spel).

10% klaar

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!