Posts by Arneke123

    Alle leden kwamen uit zichzelf, wegens interesse in de website. 97.6 % van de leden zijn tussen 13 en 24 jaar. (jongeren dus)
    De pagina luidt: 'jaja, kzalt seffes wel doen..' Dus we hebben een publiek dat graag dingen uitstelt.

    Ik heb een vraagje voor jullie.


    Ik heb verschillende facebookpagina's. Daar zit er eentje tussen met bijna 11.000 leden.
    Stel dat ik deze zou verkopen, zouden jullie daarin geïnteresseerd zijn en hoeveel zouden jullie daarvoor willen betalen?


    Ik ben niet van plan het te verkopen, maar zou graag eens zien hoeveel het eigenlijk zo ongeveer waart is..

    Speciale actie tot eind juli!


    Het betreft een facebookpagina waar 10961 personen fan van zijn. (http://www.facebook.com/seffes)


    Doelgroep: 96.6% is de leeftijd van tussen 13 en 24.


    De advertorial gaat als volgt: Je geeft mij de link waarnaar je de geïnteresseerden wilt sturen, en ik schrijf er een advertorial rond die past in het thema van de pagina.


    Prijs: tot en met eind juli: 10 euro per advertorial.
    Betaling mogelijk via overschrijving(naar België) en paypal.


    Meer informatie of interesse? Graag in topic

    Bedankt

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.03.11 10:41:26:
    Tussenstand:
    Welk merk gebruik je:
    Apple 3%
    Microsoft 90%
    Andere 7%
    Tevreden?
    Ja 91%
    Nee 9%
    Welk merk verkies je?
    Apple 24%
    Microsoft 76%

    Beste cp'ers.


    Dit jaar is het de bedoeling dat ik een eindwerk schrijf dat te maken heeft met economie. Bij dit eindwerk zou ik graag een enquête voegen. Nu is is mijn vraag natuurlijk of jullie deze enquête willen invullen? Hij duurt ongeveer 1 à 2 minuten.


    Het eindwerk gaat over de verschillen tussen Apple en Microsoft. Nu is het natuurlijk interessant om te weten wat andere mensen vinden van deze 2 merken. Vandaar deze kleine enquête.
    Privégegevens invullen is zeker niet nodig, enkel het land waarin je woont.


    De enquête gaat via een google-pagina.


    Alvast heel erg bedankt om deel te nemen!


    Link: https://spreadsheets.google.co…2l5OUZKX0lmYW5xV0diYWc6MQ


    PS: Zijn er toch nog vragen of opmerkingen? Laat het mij weten!

    Soort werkzaamheden:
    Schrijven van recensies over online (mmo)rpg's.


    Omschrijving van de werkzaamheden:
    Ik zoek getalenteerde schrijvers. U hoeft geen professioneel, erkend bureau zijn. Maar er moet wel kwaliteit in de teksten zitten + enkele voorbeelden van eerdere opdrachten kunnen geven. Alles wordt via mail nog eens gedetailleerd beschreven zodat misverstanden niet voorkomen. Ik behoud ook altijd het recht het werk te weigeren indien ik het niet goed acht. Bij het leveren van het werk geeft u natuurlijk alle rechten door. Dit houd onder andere ook in, dat het werk aan niemand anders mag doorverkocht worden en dat het ook niet door uzelf mag gepubliceerd worden in een portfolie of iets anders. Wat wel mag is een verwijzing naar de tekst. (via een url met hyperlink).


    Er moet dus een recensie geschreven worden over een rpg of mmorpg. Meerdere opdrachten per persoon zijn mogelijk indien het geleverde werk zeer goed is. De vergoeding is eventueel onderhandelbaar. Er zijn voorbeelden genoeg beschikbaar (zie verder).


    Praktisch:
    Na aanvaarding van de opdracht moet min. 7 dagen later de recensie geleverd worden.
    Eerst de "levering", daarna geschiedt de betaling, daarna de publicatie. De betaling gebeurt na max 3 werkdagen. (Hou er wel rekening mee dat een overschrijving naar Nederland enkele werkdagen in beslag kan nemen). Indien gewenst is contact via msn mogelijk, maar de "officiëlere" dingen gebeuren ook via mail.


    Budget voor dit project:
    Natuurlijk krijgt u hiervoor iets terug:
    Onder het artikel:
    - Naam of Nickname
    - Vergoeding: 2.5 of 5 euro. Dit hangt ervan af welke rpg het is. Grote rpg's zijn 5 euro. De kleinere zijn 2.5 euro.


    Deadline:
    Geen harde Deadline


    Voorbeelden:
    Op aanvraag


    Alle overige informatie:
    Betaling via overschrijving (vanuit België).



    Vragen? Graag in topic
    Interesse? Graag via PB

    Oké bedankt. Maar ik denk dat er ongetwijfeld nog wel meer zijn? Owja en is het mss eventueel ook mogelijk om bij sommige sources een voorbeeld van een website te geven? Dat zou heel praktisch zijn ;P

    Hallo CP'ers,


    voor een nieuwe website ben ik eigenlijk op zoek naar alle soorten maffiagames.


    Ik bedoel dan vanuit welk script ze vertrokken zijn. Bvb van een G4G-source, PWYL-source, omerta-source, ... enzo.
    Het zijn dus deze soorten die ik eigenlijk zoek.
    (Ik wil dus weten welke soorten sources er allemaal zijn.)


    Kunnen jullie mij misschien helpen?