Verkoop fbpagina

• Ik heb een vraagje voor jullie.

Ik heb verschillende facebookpagina's. Daar zit er eentje tussen met bijna 11.000 leden.
    Stel dat ik deze zou verkopen, zouden jullie daarin geïnteresseerd zijn en hoeveel zouden jullie daarvoor willen betalen?

Ik ben niet van plan het te verkopen, maar zou graag eens zien hoeveel het eigenlijk zo ongeveer waart is..

• Denk niet eens dat het toegestaan is.. en de waarde zou je niet eens kunnen berekenen aangezien het een gratis pagina is waar iedereen zich kan aanmelden, wanneer je een crime spel had ofzo met zoveel leden dan kun je je pas afvragen wat de waarde eventueel zou kunnen zijn.

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Daarbij komt nog.. hoe moeten wij bepalen wat een FB pagina waard is met 11.000 leden??
    waar gaat de pagina over?
    een pagina kan pas een waarde voor mij hebben, indien het voor mij interesant is om een boodschap naar die 11.000 personen uit te brengen, waarin zij ook geintereseerd zijn.

Bijv... reclame maken voor waterijsjes op een FB pagina over F1 zal niet zoveel nut hebben.....

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• Beste mensen!

Ik beheer zelf 4 Facebook pagina's, erg groot zijn ze niet maar eentje (internationale) begint aardig te groeien. En ja ik verdien zelf geld met een van mijn pagina's (!). Maar wat ik met mijn pagina verdien is niks als je het vergelijkt met het geld dat groote pagina's verdienen met advertorials. Bij een advertorial is het normaal om E0,01 te vragen per like dus reken maar uit ;). Ik verdien momenteel geld via adf.ly en deze pagina. Een Facebook pagina met een paar duizend fans heeft dus wel een waarde ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!