Activatie eruit halen.

  • Op de v3 had iemand mij haarfijn uitgelegd, hoe ik de activatie uit Banditi kon halen. Nu ben ik bezig met een ander script, Yourkliks, waarmee mensen zich kunnen laten uitbetalen door punten te verdienen met klimissie's enz. Nu wilde ik vragen of iemand mij misschien kon helpen om hier de activatie van uit te halen. script aanmelden:


  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • OFFTOPIC: Ik ben er weer!:D


    ONTOPIC:
    Ik heb je code nu bewerkt, check even of die het doet, dan kan je me bedanken! Doe dit in het vervolg s.v.p zelf, dit is heel makkelijk: Haal de code inserting uit de query, en zet actief op 1. Een kind kan de was doen!


    Verder vind ik het fucking bagger gescript!, gebruik eens http://www.phpformatter.com om wat inspringing in te brengen!!!


    Viel spaB da mit!

  • Hallo, ik ben niet van de breng en haal het over 2 minuten maar op service, ik pas alleen het script aan van de TS.
    Het interesseert mij niks of er sql injections in zitten, daar vroeg hij/zij immers niet om !!


    Larsisgoed9


    EDIT!
    Heb hier het script MET inspringing, gelieve deze voortaan te gebruiken!


  • Dat kan ook.
    Maar ik heb hem online staan op een site, waar ook mensen kunnen registeren, daar test ik meeste op, met een paar mensen die de bugs zoeken.
    Dan hoef ik niet steeds in de database, om activatiecode op 0 te zetten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!