CriminalsPoint terug online

• Beste CriminalsPoint leden,

Door een discussie tussen een 2 webhosting providers, naar aanleiding van de overname van CriminalsPoint een jaar geleden, heeft men beslist alle criminalspoint.* domeinen tijdelijk af te sluiten tot er duidelijkheid is.

Ik ben gerust bereid verlengingen te betalen, zoals van in het begin aangegeven, maar blijkbaar weet niemand waar de domeinen juist staan.

Ik probeer dit op te volgen en de domeinen weer te bemachtigen.
    Excuses voor dit ongemak, hier konden wij niets aan doen.
    Ik werd verzekerd dat de verhuis voltooid was en dit was ook zo zichtbaar in de whois data.

Nog nooit meegemaakt...

Als ik meer weet, laat ik jullie dit hier weten.

Met vriendelijke groeten en bij voorbaat bedankt voor jullie begrip,
    K. Rens

*Edit: ondertussen is CriminalsPoint weer beschikbaar op http://www.criminalspoint.nl en .be
    De domeinnaam status wordt nog altijd opgevolgd (.com en .net). *

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • De reden dat ik nu pas een massa email uitstuur is omwille van:
    1) De mailserver wordt vanaf dit weekend gemigreerd.
    Dit om het aantal servers te verminderen en meer virtueel te gaan werken.
    Alle low-usage activiteiten komen nu op 1 server te staan (mail, helpdesk, ...).
    2) Anderzijds was de licentie (1 jaar) van onze massa email tool vervallen. Ik kon deze dus niet gebruiken zonder de licentie te verlengen. Aangezien wij meer dan 400.000 mails uitsturen bij bepaalde mailings voor klanten, is het uitermate belangrijk dat we dit correct opvolgen naar de toekomst toe.
    De licentie is vorige week vervallen, waardoor de tool niet meer beschikbaar was.
    Verder diende ik ook de maillist van CP te migreren naar deze tool.
    Kleine zaken, die al snel een dagje werk vergen.
    3) Ik kreeg elk uur een 20-tal mails van leden die CP mistten en wensten te weten wanneer we terug beschikbaar zouden zijn.
    Bedankt voor jullie steun (ook al kost het beantwoorden van deze mails veel tijd).

Hopend op jullie begrip,
    ik heb mijn best gedaan.
    K.Rens

• Het is meer dan alleen offline zetten, want de .com staat op RENEWAL HOLD. Dat geeft aan dat hij niet verlengd is. Je kunt hem volgens mijn nu voor $100 uit de redemption period halen

Expiration Date: Feb 04 2010

• Geachte K.Rens,

Ik vind dat dit geen kleine fout is maar een enorme. En aangezien ik niet heel erg gecharmeerd was van uw beleid bij CP was dit de laatste druppel. Wij konden dit ook wel zien aankomen
    als je als eigenaar nooit betrokken bent weet je dit soort dingen minder snel.

Dit is gewoon een bevestiging van uw slechte beleid op CP. Je hebt deze enorme fout gewoon over het hoofd gezien omdat je niet ge?nteresseerd bent. Je ziet alleen het geld dat in CP zit niet de mensen erachter en de klanten. Met deze excuses mail weet je mij niet echt terug te winnen.

En jammer genoeg dat niet iedereen bij CP weg blijft, want deze mensen verdienen een betere eigenaar als u! Je verwaarloosd de boel en je verdient het niet om inkomsten uit CP te krijgen.

Geef mij ??n goede reden om nog terug op CP te komen?

Met vriendelijke groet,
    Stan van Oers

PS ik hoop dat je deze kritiek kan hebben zoniet dan bevestig je wel wat voor persoon je bent.

• Citaat van wimmpie

[offtopic]Dag stan, tot nooitweerziens[/offtopic]
    Tis inderdaad wel vervelend nu hebben we even zonder cp gemoeten. Jammer

Wimmpie

PS: Bestaat het woord "nooitweerziens"?

Gelukkig weet jij nog niet hoe CP in elkaar zit, nou blijf dromen. Misschien word het nog wat, maar dat zal nooit in het CP gebeuren die ik ken.

• Van mij moet je niet terugkomen naar CP hoor, als je niet apprecieert wat ik allemaal probeer te doen voor jullie...
    Een beetje begrip zou ik wel appreci?ren.

Ik heb de domeinen betaald en verlengd en heb het bewijs hiervan ook doorgestuurd.
    Als 2 maatschappijen vechten voor het domein criminalspoint.com en .net, dan sta ik als eigenaar daar blijkbaar buiten en kan daar niets aan doen.

Ik begrijp dat men niet graag klanten verliest (antagonist), maar dat ze dan gewoon maar het domein gijzelen, vind ik niet kunnen!
    Dit is ook 1 van de redenen dat ik minder dan een jaar geleden een verhuis heb aangevraagd en betaald.
    Antagonist heeft dit toen geweigerd zonder mij te verwittigen.
    Ik ga er vanuit dat dit altijd correct verloopt, zoals al meer dan 6 jaar het geval is.
    Ik heb wel iets beter te doen dan de 300 domeinen die ik moet opvolgen 1 per 1 na te lopen om te kijken of dit correct gebeurt.
    Ik betaal voor iets en dat moet dan geleverd worden, zo simpel is het.

Een dikke fout dus van zowel Antagonist (voornamelijk) als de uitgever van de .com waarbij wij de verhuis hadden aangevraagd.
    Zij hadden dit verder moeten opvolgen, niet ik.
    Als dit bij hen niet ging, hadden ze mij moeten verwittigen...

Sorry, maar mij van wanbeleid hiervoor beschuldigen vind ik niet kunnen.
    Als jij in mijn schoenen zou staan, zou je het even goed kunnen voorhebben...

Ps: CP is niet winstgevend, droom toch verder joh...

• PHP
    Sorry, maar mij van wanbeleid hiervoor beschuldigen vind ik niet kunnen.
    Als jij in mijn schoenen zou staan, zou je het even goed kunnen voorhebben...

Hmm als je zelf al inziet dat je bezig bent geweest met wanbeleid zou dat mooi zijn. Misschien komen wij nog ergens. Kijk koen ik ken je niet goed maar wat je met CP doet is bullshit.
    Je zult het zelf ook best druk hebben maar iets meer aanwezigheid zal wel mogen. Ik zie je bijna nooit op het forum en hoor alleen de verhalen dat het onmogelijk werken is bij CP.
    Daar word ik niet vrolijk van, natuurlijk zullen ex-crewleden ook wel verhalen vergroten. Maar het zal toch niet helemaal verzonnen zijn. Kijk ik zit ondertussen ook al 7 jaar met websites en onderhoud te kloten en weet wat je moet doen om een goedlopende site te krijgen.
    En ik kijk ervan op dat CP nog zoveel bezoekers trekt want er veranderd hier niks. Ik zou voorstellen grote veranderingen en daar zal jij aan moeten meehelpen anders gaat het niet lukken. En blijft dat gekloot met hackers en diversen.

Hopelijk veranderd er iets meer vraag ik niet. Je kunt geen goed bedrijf starten als je als eigenaar nooit laat zien bij de klanten.

Mvg
    Stan

PS sorry dat ik zo enorm offtopic ga want dit zal vast wel een fout buiten je om zijn. Maar ik zie dit meer als een overlopende emmer. Gebruik de kritiek!

• Citaat

Je kunt geen goed bedrijf starten als je als eigenaar nooit laat zien bij de klanten.

Hmm dit is geen bedrijf maar een site. En die klanten hebben er toch geen probleem mee hoor (daarvoor is pim hier). Je zegt tenslotte zelf dat CP nog veel leden heeft.

• Citaat

Hmm dit is geen bedrijf maar een site. En die klanten hebben er toch geen probleem mee hoor (daarvoor is pim hier). Je zegt tenslotte zelf dat CP nog veel leden heeft.

Ik hoef hier geen woorden aan vuil te maken, je praat onzin!

• Er is een groot verschil met wanbeleid en beperkt beleid.
    Ik ben de eigenaar van CP, ik betaal alles, maar verder is het niet mijn taak om deze site elke dag te onderhouden.

Verder komen er regelmatig ex-crewleden terug, dus zo heel slecht zal het bij ons wel niet zijn.

Never change a winning horse.
    Ik vind CP goed als het is en weet niet meteen wat eraan te veranderen.
    Verder zie ik het nut ook niet in om tijd te steken in deze site, als men in de achtergrond bezig is aan een nieuwe CP source.
    Vrij dom dus om nu hier veel tijd en geld in te steken, terwijl deze source binnen enkele maanden wordt weggegooid...

Verder worden wij niet geplaagd door hackers...
    Weet niet waar je dat haalt.
    En alle Ddos aanvallen werden binnen de 5 minuten gestopt, verbannen en de ip's werden aangegeven...
    Dus niet klagen over iets waar je alleen maar wilde verhalen van hebt gehoord.

Verder heb ik een zeer belastende dagjob bij Ernst & Young, als IT risk & assurance auditor en zit ik bij in het Security team voor de veiligheid van de websites en servers van de Royal Bank Of Scotland te testen.

CP is NIET mijn leven, maar een hobby.
    Tenzij CP ooit mijn eten en mijn dak kan betalen, blijft dit zo.

Dus ofwel blijf je niet bij de pakken zitten en ga je bedrijven contacteren om ze te laten adverteren op CP, zodat ik hier iemand full-time op kan zetten, ofwel hoop ik dat je wat begrip opbrengt voor mijn situatie...

• Rens ik vind het leuk en goed dat je op deze discussie ingaat maar je moet wel weten dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Maar als je bij de insteek

Citaat

Ik ben de eigenaar van CP, ik betaal alles, maar verder is het niet mijn taak om deze site elke dag te onderhouden.

houd zal er inderdaad niet veel veranderen. Je verdient er genoeg aan om elke dag gewoon een half uurtje op te kijken en ons op de hoogte te houden.

Ik hoor af en toe wat dingen van de nieuwe versie of een fusie. Ik zou graag willen dat je meer betrokken bij de site word.

• Koen leid een bedrijf (dimoweb) en hij moet dus delegeren, d.w.z. dat je werk uit handen MOET geven en dat doet Koen dus daarvan kan je hem niets kwalijk nemen.

Dan nog is dat totaal van de kwestie! Koen heeft hier niets mee te maken. Wat hebben 2 hostingbedrijven die vechten om een domein nou te maken met de eigenaar van het bedrijf zelf? Dat zie je niet aankomen en heeft dan ook NIETS te maken met wanbeleid.

• Pim nee klopt maar als ik meneer Rens een mail stuur komt er geen antwoord of een automatische reactie dat de email niet is aangekomen. Dus daarom moet het even hier!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.02.10 20:52:25:
    wacht ik heb al een mail terug :cheer: goed bezig koen!

• Waarom heb je de site dan eigenlijk gekocht? Je wil er geen tijd in steken, maar toch wilde je persee de site kopen terwijl er mensen waren die ook bereid waren CP over te nemen die wel tijd hebben.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!