Posts by Flaxis

    Half-duplex betekent gewoon dat je een internetkabeltje pakt en die in een switch of router of wat dan ook drukt. Zo heb ik het toen ik met hetzelfde probleempje zat ook een tijdje uitgehouden, maar er zijn meerdere redenen om jezelf te verlossen van Windows.

    Omdat iedereen met apt-get werkt, dus weet je zeker dat je het goed doet. Waarom zou je weigeren commands te gebruiken die speciaal daarvoor ingebouwd zijn?


    Als jij denkt dat dit geen goede manier is van jezelf te verlossen van Windhoos, doe je waarschijnlijk op dat moment zelf iets verkeerd, want op al mijn laptops heeft Ubuntu gestaan, en Windows deïnstalleren werkt gewoon dmv format, vergeet niet dat (bijna) alle informatie van je operating system op de harde schijf staat!

    1) Op Linux zijn amper virussen released, aangezien bijna alle bewerkingen in je systeem root access nodig hebben.


    2) Dan moet je even in je server logs kijken en overwegen daar toch software voor te installeren


    Oh, betekent het dat. Ik ben niet echt een CP lid... Terror 4 life :p
    Nee, ik wist het niet, omdat ik geen hosting provider ben, dan heb je dat soort dingen niet echt nodig ;)

    Ik weet niet wat ISPCP-Omega is, zal wel een computermerk zijn, maar standaard staat op Linux gewoon Apache 2.
    PHP kun je installeren door:
    sudo apt-get install php5
    GD:
    sudo apt-get install php5-gd


    Verder moet je nog een beetje met je apache2.conf rotzooien voor het gewenste resultaat. Totale tijd voor een onervaren gebruiker zal ongeveer een dag zijn, schat ik.


    Mocht je niet weten hoe je Windows verwijdert, dan is het onderstaande misschien handig:
    Laad je Windows vanaf je cd en start de command line.
    Typ 'format %DRIVEWAARWINDOWSOPSTAATGEWOONLIJKC:%'
    Even wachten... (Pizza!)
    En Windhoos is eraf geramd!

    Ik game zelf niet zo veel eigenlijk :p, werk normaal ook gewoon op Ubuntu, en het is een prima besturingssysteem. Beter dan Visboer.


    Je gebruikt een paar compleet nieuwe termen, althans, voor mij, maar ik hoop je daar niet minder om te kunnen helpen.
    Ik weet niet waar LightScribe voor dient, maar is het een programma of script dat nodig is voor servers, dan kan dat (hoewel er waarschijnlijk wel een alternatief voor te vinden is) wel een uitdaging opleveren.
    Ik denk zelf wel dat het aan (instellingen in) jouw OS ligt dat jouw internetverbinding bij inactiviteit uitvalt, maar het is ook mogelijk dat het aan je netwerk ligt. Dat is mogelijk ook te configureren, dus geen paniek.


    Verder heb je op Ubuntu gewoon als standaardbrowser FireFox, hoewel ik liever Chrome gebruik, maar dat kun je gewoon downloaden.


    Let wel op dat het netwerken-concept in Linux iets minder uitgedacht is dan in Windows (ja, in de vorm van uitvallende verbindingen), maar dat kun je gewoon hardwarematig oplossen, of gewoon je meuk op een economische manier plaatsen.

    Waar haal je dat ineens vandaan? Zeg ik dat jij geen verstand hebt van CSS en HTML, ondanks je bruikbare informatie over deze onderwerpen tracht te halen uit communities als CriminalsPoint?
    Bovendien zie ik de link niet tussen het leeghouden van je websites kolom en deze nutteloze discussie.


    Als je je standpunt probeert te verdedigen, gebruik dan verdorie relevante argumenten, en haal er geen zaken bij die nooit aan de orde zijn geweest!


    Zal m'n website er trouwens eens bij zetten. Misschien kun je toch nog nuttig fungeren als boodschapper.

    Een beetje positiever kan ook wel, Luc. Dat ik erover heen lees heeft niks te maken met mijn verstand van zaken. Jij hebt daarentegen nog een lange weg te gaan om dat te evenaren.


    Overigens is die border geen HTML, maar css, en jij vroeg toch echt naar HTML, aldus de topic categorie. Borders kun je ook genoeg op Google vinden.