flashmaffia.nl

  • Beste CP-ers,


    Ik wilde een laatste project gaan starten alleen toen bedacht ik me euhm waarom geen criminal.


    Alleen ik zou graag willen dat de g4g clone van richard legaal word. Ik zal zelf heel de php uitzoeken evt uitbereiden. En alles op gang zetten.


    Ik zoek mensen die mij willen helpen of je goed kan designen scripten promoten slicen het maakt niet uit je bent altijd welkom. De uiteindelijke source zal op flashmaffia.nl komen.


    Natuurlijk krijgen de mensen die meehelpen hun aandeel in de inkomsten. Ik zelf hoef daar niks van.


    Dus wil je helpen meld het even.


    Met vriendelijke groet,
    Stan van Oers


    PS ik wil graag niet dat mensen in dit topic mij gaan beschuldigen van illigaal bezit van g4g. Het is een clone ik weet welke delen erin illigaal en legaal zijn.

  • Citaat van -Nick

    Wat kan je eraan legaal maken?


    gewoon andere layout en html veranderen en hij is legaal voor eigen gebruik (c)


    Ga dan beter een source vanaf 0 scripten in plaats van dingen legaal te maken terwijl ze illigaal zijn 8-|


    Kijk dat vind ik net iets te groot, daarom wil ik deze source gewoon perfect maken en extra dingen erop maken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!