Wie wilt dit idee uitvoeren?

  • Hee,
    ik heb een vraagje. Is er iemand die een website wilt maken met informatie en artikelen over PHP in het Nederlands? Ik wil graag PHP leren, en ik denk ook dat veel meer mensen hier iets aan hebben.


    Gr Startmijncrime


    Joshua edit; Topic begrijpbaar gemaakt.

  • Niemand, PHP heeft ontzettend veel goede en diepgaande documentatie, voorbeelden en meer... Als je PHP wilt leren, moet je vooral veel doen. Met lui wezen, en al voor jou gemaakte scripts gebruiken is alleen goed om uit te leren, maar niet om te gebruiken, aangezien alles beter kan, het punt van evaluatie dus.


    Als je al een beetje moeite doet om op PHP.net te kijken kun je al veel leren, b.v over de verschillende functies deze kun je allemaal testen, en als je Engels kunt dan kun je uit die site veel leren.


    phphulp.nl is sowieso al een 'verouderde' maar zeer goede Nederlandstalige bron voor documentatie.


    Ik zou eerst wat aan je spelling doen voor je een script taal leert aangezien je anders veel fouten gaat maken (typfouten dus)


    En leer ook dat wij niet alles voor jou gaan doen, voor wat hoort wat!

  • Dein
    Jij begrijpt hem denk ik verkeerd..


    Als ik het zo lees heeft php.net alleen maar uitleg in het engels, loop ik zelf ook nog wel eens tegenop.
    Hij wil Waarschijnlijk alle documentaties van php.net in het nederlands schrijven.


    Correct me if im wrong

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • Nee, hij wil dat wij dat voor hem doen, als ik zijn vraagstelling correct begrijp (wat moeilijk is met al die spelfouten en onduidelijke zin spelling)
    En ik denk niet dat iemand dat wil doen, kruipt namelijk ongelofelijk veel tijd in, en is in je eentje een onmogelijke taak.

  • Dat is inderdaad een onmogelijke taak.
    Ik denk ook niet dat iemand er überhaupt tijd en moeite in gaat steken..
    Al zeker niet als het allemaal gratis gedaan moet worden :cheer:

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • Nog steeds onduidelijk!


    Wat moet er Nederlands worden gemaakt.
    Alle functies zijn namelijk gewoon Engels en kan je echt niet 1,2,3 Nederlands maken.


    Leg je vraag nou eens duidelijk uit in ABN en niet in jou manier van typen.
    Je bent heel erg onduidelijk, niemand snapt hier waarschijnlijk iets van.

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • Als hij dat bedoelt, vraag ik me af, hoe hij in 'godsnaam' een Nederlandse tutorial wil schrijven met zoveel spelfouten en grammatica fouten.


    En verder vind ik persoonlijk zo'n idee afgezaagd, als je dan toch een beetje uniek wilt zijn, doe dan een wiki met allemaal tutorials enz. erin.

  • Dan nog vrij nutteloos.


    Je kan jezelf beter het Engels aanleren omdat PHP ook Engels is.
    Alle functies die PHP heeft zijn Engels, waarom dan Nederlands maken.


    Leer jezelf gewoon Engels aan, heb je veel meer aan als je PHP wil gaan leren.


    - Error
    - Functie


    Is allemaal Engels van PHP, dus als je dit Nederlands zou maken snap je er nog niks van.

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • [offtopic]@Ts: Let op je freaking Nederlands...[/offtopic]


    Ontopic: Niemand gaat die moeite voor je doen, tenzij je er geld voor neerlegt. maar dat is al vaker gezegd in dit topic.

  • Weetje wat ik bedoel


    Mijn vraag is wie wilt er Engels Tut Naar nederlands vertalen
    Dat is me vraag

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.01.10 21:34:36:
    En dit hoeft niet hoor om engels tut naar nederlands te vertalen

  • En waar slaagt dat nu weer op? Je vraagt ons om tutorials te vertalen, en dan ineens zeg je eronder, dat we dat niet moeten :s kun jijzelf eigenlijk wel aan je eigen woorden aan uit?


    Wat is je leeftijd eigenlijk, je typt net alsof je 10 jaar of zo bent?

  • Aangezien ik vandaag niet veel te doen heb, wil ik je voor deze keer wel helpen.
    Stuur maar een PB, en verbeter je Nederlands inderdaad wel voor je aan een scripttaal begint (als je dyslectisch bent zou ik er zowieso niet aan beginnen!!) anders weet je half niet waar de fout zit, en dan krijgen we hier weer tientallen topics over fouten.


    Lars

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!