Posts by cp2

    niemand hier op CP kan blijkbaar een goede query uitvoeren iedereen komt terug met dezelfde fouten maargoed..

    PHP
    $sql = mysql_query("INSERT INTO gebruikers(gebruikersnaam, wachtwoord, naam, email, ip, key) VALUES('".$gebruiker."', '".$pass."', '".$naam."', '".$email."', '".$ip."', '".$key."')");


    leer scripten voordat je een grote bek opentrekt..

    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/larsisgoed9/domains/pretpark-online.nl/public_html/newmafia/rechtbank.php on line 176


    post dat stukje script is anders..

    alstu




    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.01.10 00:36:50:
    Ik zou overigens voor die rangen een functie maken ofz... beetje onnodig om die op elke pagina opnieuw aan te vragen..

    tsja.. eigenwijs? nee valt best mee;)
    ik zou het persoonlijk zo doen


    ik zeg ook een check inbouwen of die wel in de lijst zit dit kun je d.m.v. een array makkelijk doen



    PHP
    if (in array($_GET['sort']) { ja hoor je krijgt hem te zien } else { deze pagina bestaat niet }


    dit kan toch ook een stuk korter?


    bijv

    PHP
    $sQuery = mysql_query("SELECT * FROM `Members` ORDER BY '".$_GET['sort']."' ASC");


    wel even checken natuurlijk of de SORT bestaat,

    Pharox leer lezen:P hij wil 2 verbindingen per 1 ip accepteren..


    dit is idd mogelijk bij iedere aamelding bijv ip +1 doen staat deze op 2 mogen er geen acc meer aangevraagd worden..

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.01.10 19:25:07:
    als ik het goed heb zit zoiets in banditi ook ingebouwd..