CD Prototype
- Niels
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Super!
Heel mooi
Goeie kleurencombinatie en het is ook heel professioneel..
-
Erg vreemd, topic mag gewoon blijven staan.
-
Wauw? [offtopic]Ik kan er niet meer aan toevoegen! :p
Heel positief bedoeld dus :p[/offtopic]
-
Voor als je mijn reactie vergeten was, WAUW..!;)
-
WOW zeer netjes Niels, de layout trekt mij wel, mooie kleuren en mooie header.
-
Graag reacties onderbouwen. Aan "zeer netjes" heeft de TS niet veel. Zeg eventueel wat er zo goed of zo slecht aan is.
Bedankt,
-
-
Citaat van Pim
Graag reacties onderbouwen. Aan "zeer netjes" heeft de TS niet veel. Zeg eventueel wat er zo goed of zo slecht aan is.
Bedankt,
Als iemand "wauw" zegt, dan bedoelt hij dat er helemaal niets slecht aan is, en dat alles dus perfect goed is...
Alles wat goed is gaan opsommen lijkt me nogal achterlijk dus...+ topicstarter vraagt niet expliciet naar wat er goed/slecht aan is en wat eventueel beter kan, maar gewoon naar wat we ervan vinden...
[offtopic]Daarom reageer ik dus nog zo weinig op Criminalspoint, de moderators zijn veel te streng...[/offtopic]
-
Citaat van tree
Als iemand "wauw" zegt, dan bedoelt hij dat er helemaal niets slecht aan is, en dat alles dus perfect goed is...
Alles wat goed is gaan opsommen lijkt me nogal achterlijk dus...+ topicstarter vraagt niet expliciet naar wat er goed/slecht aan is en wat eventueel beter kan, maar gewoon naar wat we ervan vinden...
[offtopic]Daarom reageer ik dus nog zo weinig op Criminalspoint, de moderators zijn veel te streng...[/offtopic]
In mijn vorige topic had ik en mooi lijstje waar iedereen zich aan kon houden maar omdat hij verwijderd is door iemand uit de crew (ik weet al wie) ga ik er niet zoveel moeite meer insteken om dat lijstje te zoeken. Hopelijk is daar begrip voor. -
Dat heeft niets met streng te maken. Dat heeft alles te maken met het helpen van de TS met zijn probleem of check.
Niemand gaat een layout showen om reacties als "mooi" te krijgen, daar heb je niet veel aan..
Maar dit is dan ook het laatste gezegd hierbij. Terug ontopic.
-
Je krijgt als het goed is een bericht met welke mod het heeft gedaan rede en je oude bericht dus kan je dat lijstje waar je over sprak gewoon kopieeren.
Dein answer:
Nee, als het topic wordt verwijderd ontvang je daar normaal niets van. Alleen als een reactie wordt verwijderd.Pim edit:
Ontopic-lijn
--------------------------------------------------- -
9/10
Aanmerkingen:
- Dat pijltje in de zijbalk zou ik persoonlijk links plaatsen en die tekst rechts
- Het twitter icoontje vind ik iets te klein, dat mag iets groter
- In de zijbalk die menubalk zou ik ook zo'n effect in doen zoals je bij die button hebt gedaan (zou ook niet mis staan)Voor de rest is het vrij clean, geen overdreven effecten, gewoon perfect.
-
Citaat van Dein
9/10
Aanmerkingen:
- Dat pijltje in de zijbalk zou ik persoonlijk links plaatsen en die tekst rechts
- Het twitter icoontje vind ik iets te klein, dat mag iets groter
- In de zijbalk die menubalk zou ik ook zo'n effect in doen zoals je bij die button hebt gedaan (zou ook niet mis staan)Voor de rest is het vrij clean, geen overdreven effecten, gewoon perfect.
- Het pijltje in het menu
Het idee was om hetzelfde te maken als techzine.nl. Namelijk dat je het aantal items kunt instellen wat je wilt zienZo is het menu ook dynamisch.
- Twitter
Het icoontje is op zich wel groot genoeg. Het moet ook niet teveel aandacht wegtrekken van de content waar het om gaat.
- Menu effect
Zal wel even kijken of dit het echt mooier maakt. -
Oke eerlijk aangezien dit een topsite moet worden geef ik ook streng advies:
- vlag rechts is helaas niet mooi uitgevallen.
- Menu's zijn te saai.
- button is niet niet mooi.Met andere woorden bovenkant is professioneel maar de content is vind ik persoonlijk te saai en simpel uitgevallen. En niet helemaal in de style van de bovenkant. Probeer de menu's rechts bijvoorbeeld een bolling te geven.
Met vriendelijke groet,
StanPS dit was een SD advies omdat ik je project SD waardig vind dus ik heb je een andere beoordeling gegeven als ik de rest van CP zou doen. Omdat jij niet echt meer een beginner bent en je team al helemaal niet.
-
Citaat van stan
Oke eerlijk aangezien dit een topsite moet worden geef ik ook streng advies:
- vlag rechts is helaas niet mooi uitgevallen.
- Menu's zijn te saai.
- button is niet niet mooi.Met andere woorden bovenkant is professioneel maar de content is vind ik persoonlijk te saai en simpel uitgevallen. En niet helemaal in de style van de bovenkant. Probeer de menu's rechts bijvoorbeeld een bolling te geven.
Met vriendelijke groet,
StanPS dit was een SD advies omdat ik je project SD waardig vind dus ik heb je een andere beoordeling gegeven als ik de rest van CP zou doen. Omdat jij niet echt meer een beginner bent en je team al helemaal niet.
Bedankt voor je eerlijke reactie maar sommige dingen zijn niet zoals jij denkt :p
Die zogeheten vlag is de plek waar je avatar gedumpt gaat worden. Over het bol maken van een aantal zaken ben ik het niet mee eens. Mijn doel was om het 'less is more' princiepe te gebruiken al is me dat bij het linker menu nog niet gelukt.
-
Hijs echt veel beter dan eerst, die vlag kan je dan beter al direct vervangen voor een avatar aangezien het nu niet echt duidelijk is. De formulieren en meldingen zien er ook best mooi uit, alleen zou ik toch wel een iets leukere footer maken.
8/10 :cheer: -
Beter laat dan nooit reageren :p Heb momenteel wat problemen met de schijf van de PC (is me schoolschijf waar ik mee werk momenteel) dus heb de tijd nog niet gehad om het menu nog verder aan te passen om het misschien net wat mooier te maken trouwens
-
Geweldig, Niels, vooral die waarschuwingen!
Heb het trouwens ff druk met school (*piep*proefwerken/opdrachten), dus privéberichten moet nog even wachten. Ik zal proberen de deadline te halen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!