Unbelieveable return

  • Dus jij wilt eigenlijk zeggen dat ik toen maar gewoon crewlid moest blijven, terwijl ik er geen tijd meer voor had, dus eigenlijk een inactief crewlid werd, sorry, maar dan krijg je pas een slechte naam (zie bv. Kabling, amper online of actief en toch moderator?).


    In zoals ik al meermaals gezegd heb, je kan mij altijd een PB sturen voor een verklaring van mijn gedrag omtrent afscheid en terugkomen, ik wil dit gewoon niet publiekelijk zeggen om vooroordelen te vermijden.


    Pim heeft mij terug aangenomen, Lodewijk zei alleen maar dat hun geen nieuwe crewleden willen om al te veel PB's te vermijden, zou ik ook doen, ik heb het voorgesteld en hun hebben het overlegd.


    Ik heb trouwens nog wel een visie in CP, en hoop ook dat met V5 alles in orde komt.

  • Ja, maar ik ben wel terug gekomen met goede ideeën, en daar ga ik nu ook volop aan werken, zodat CP terug op punt staat!


    'het is het enige wat je doet' : Nee, ik heb ook nog wel andere dingen te doen, ..


    Het is nu definitief, en ik wil er ook niets meer over horen, ik probeer gewoon terug te starten met een schone lei, gun me die kans dan ook (dit is naar iedereen gericht trouwens!).


    Bedankt.

  • Alweer terug ^o)


    Mod -> Elite -> mod -> beheerder -> elite -> mod


    Wat word het nou ? :S

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • Joshua
    Als je ermee bemoeit lees dan wat ik zeg.
    Het is al vaker geweest dat hij nu wel blijft.
    Dus waarom nu wel vertrouwen terwijl hij misschien over 3 maanden er weer vandoor gaat.

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • Ik heb ook nooit gezegd dat Dein niet perfect is.
    Dein is juist de aangewezen persoon voor deze baan.
    Hij let ook op wat hij doet en krijgt nooit commentaar over verkeerde handelingen.


    Dus nogmaals lezen is soms een moeilijk vak hier.


    Ik vind het geweldig dat hij terug is, maar vraag me af of hij nu wel ECHT blijft.

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • Als je zo graag wilt weten waarom ik zo dikwijls verandert heb, stuur me dan een PB of spreek me aan op MSN.


    Ik probeer jullie gewoon te helpen, want nu er weer 2 moderators weg zijn moet er terug wat gehandhaafd worden, ik heb ook al een paar ideeën voorgesteld aan de crew, en die ga ik binnenkort realiseren.

  • Nou dein,


    laten we het hier op houden:
    Hopen deze keer dat je zult blijven.
    Je kan goed modereren of hoe men dat ook mag noemen.
    Je bent volgens mij wel een goede gozer.


    Dus nogmaals welcome back en doe je ding zou ik zeggen!


    P.s. [offtopic]Is K.rens terug ze computer hol ingekropen ofzo? hij reageert nergens op of laat nooit meer iets van hem horen?[/offtopic]


    KyleM :cheer:

  • Pim heeft mij terug aangenomen, en hij is helemaal niet fout omdat hij zoiets doet, men weet gewoon dat ik goed kan modereren, en snelle acties onderneem. Verder ben ik sowieso ongelofelijk veel actief.


    Ik begin met een schone lei, en hoop ook dat jullie nu de discussie daarover stoppen, ik heb al meermaals gezegd, als je er het fijne van wilt weten stuur mij een PB. Ik hoef mij publiekelijk toch niet te verantwoorden met persoonlijke mankementen ofwel?

  • Citaat van Dein

    Pim heeft mij terug aangenomen, en hij is helemaal niet fout omdat hij zoiets doet, men weet gewoon dat ik goed kan modereren, en snelle acties onderneem. Verder ben ik sowieso ongelofelijk veel actief.


    Ik begin met een schone lei, en hoop ook dat jullie nu de discussie daarover stoppen, ik heb al meermaals gezegd, als je er het fijne van wilt weten stuur mij een PB. Ik hoef mij publiekelijk toch niet te verantwoorden met persoonlijke mankementen ofwel?


    Ik zal hierna in ieder geval met deze discussie stoppen, ik vind het wel een fout iemand aante nemen die zovaak wisselt van wat hij wil, ook vind ik dat je zulke dingen niet over jezelf kan weten "hoe goed je wel niet bent", en ik hoef er het fijne niet van te weten ik vertel alleen dat ik het er niet mee eens ben.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!