Zoals Boomr

  • Hallo leden Van Cp


    IK ga een Nieuw Project Starte en dat is net als
    Boomr dat je Eigen Rap Muziek online kan zetten en Hiphop
    enzo maar ik zoek daar nog paar mens voor


    Zoals Scripters (2)
    Designers (1)



    als je mee wilt Helpen moet je aan deze Eisen Voldoen
    Verstand Css-html
    Verstand PHP-MySQL
    ------------------------------------------------------
    En wat moet de Designers doen en dat is heel Simpel
    Banners -header-paar Layouts-


    En als is vrijwlig wat ik krijg er ook geen geld voor


    Dus heb je Intressen Pm mij op antwoord hier


    Gr Startmijncrime
    AUB- We praaten allen over dit dus nergs anders over

  • Je weet toch dat je dan een heel ruim budget nodig hebt omdat je dan al de liedjes die je verspreid/op je site gebruikt moet legaliseren (aankopen dus) en nog een extra vergoeding aan SABAM moet betalen?


    [offtopic]Dit is gewoon voor alle duidelijkheid en om je te waarschuwen, aangezien ik denk dat je niet zo'n groot/geen budget hier voor hebt ;)[/offtopic]

  • @TS


    Hoeveel projecten ga jij wel niet aan beginnen? Ik zie namelijk elke keer dat je een nieuwe project wilt beginnen, terwijl je helemaal geen verstand hebt van wat je allemaal te wachten staat en daar komt ook nog eens bij dat je niet kan scripten. No offense, maar leer dit eerst en van je andere projecten hoor ik ook nooit meer wat van;)

  • [offtopic]

    Citaat van tree


    Inderdaad, heb ik hem al duidelijk proberen te maken maar je weet hoe koppig kinderen kunnen zijn...


    Moet jij zeggen, je kan een klacht over spam mail niet eens in ontvangst nemen en verbeteren.
    [/offtopic]


    On-topic:
    Hoeveel ervaring heb je zelf in de 2 opties die je aangeeft?

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • Die rechten hoeven niet te worden betaalds als er geen advertenties opstaan (tenminste dacht ik) en opslag, is toch niet nodig met youtube :)
    Verder een 15 jarige kan wel 10-20 euro per jaar missen, evt een advertentie in de nieuwsbrief met genoeg leden en heb je de 20 euro ook al terug

  • Citaat van Pharox

    [offtopic]


    Moet jij zeggen, je kan een klacht over spam mail niet eens in ontvangst nemen en verbeteren.
    [/offtopic]


    [offtopic]Je weet niet eens over wat je spreekt, indien je dat wel zou weten had je al gemerkt dat dit probleem al zeker 3 weken is opgelost...


    We zaten namelijk met een probleem bij onze hosting dat we niets konden updaten in onze ftp en daarom kon ik er ook niet aan werken...


    De volgende keer kijk je langer dan dat je neus lang is, of je zwijgt over dingen waar je geen flauw benul van hebt...[/offtopic]


    On-topic:
    Indien je muziek enkel persoonlijk gebruikt hoef je hier geen rechten voor te betalen.
    Maar zodra je het gaat gebruiken om er zelf profijt uit te maken of in het openbaar gebruikt (bijvoorbeeld dj, muziek van in een winkel, ...) moet je rechten hiervoor betalen...


    Dit geld dus ook voor het gebruiken en verspreiden van liedjes via internet, wat je dus (dat kan ik je garanderen) wel meer dan ?200,- kan kosten voor de rechten alleen al, en dan moet je nog elk liedje persoonlijk gaan aankopen...


    Maar hoe dit zit met YouTube weet ik niet, maar ik zou het persoonlijk toch niet riskeren om dit project te wagen ;)

  • Je mag je eigen muziek (e.g. zelf gemaakt) of rechtenvrije (weinig) muziek gewoon op je site zetten.


    Alle andere muziek daarentegen moet je rechten aan de BUMA/STEMRA betalen. YouTube is een geval apart, omdat je in amerika de zogenaamde "Notice and Take Down" hebt, maar dat houdt in nederland geen stand voor de rechtbank. Dus helaas zal je fors moeten gaan betalen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!