beste mensen
is er iemand die een source verkoopt met een unieke layout?
bedankt
beste mensen
is er iemand die een source verkoopt met een unieke layout?
bedankt
Misschien is het handig een eventueel budget te posten :cheer:
Die is niet uniek, en volgens verschillende personen heb jij niet eens de rechten om die te verkopen. Heb je enig bewijs dat je hem zelf gemaakt hebt of gekocht?
mijn budget is eigenlijk niet zo groot ik zoek eigenlijk net zo iets als in de prijs van major-crime rond de 20/25 euro
Voor een unieke source+layout kun je denken aan een XXXX bedrag;)
source hoeft niet uniek te zijn;)
Misschien is het een slim idee om een gratis source gewoon te downloaden en dan die layout volledig aan te passen. Dan heb je een soort van een unieke layout en een opbouw. Omdat vaak gratis sources gewoon voor iedereen zijn mag jij de layout ombouwen tot zover jij wilt.
met welke gratis source kan ik dat het beste pakken?
Misschien is Criminolz een goeie source, en misschien weten andere CP leden nog wel goeie sources.
Naar mijn mening is het Criminolz maar zo bekijk ik het natuurlijk ;).
oke bedankt:D
Ik zou geen zaken met hem doen , als je hem een source laat zien die hij niet goed genoeg vindt , dan noemt hij je KK sukkel enal.
Ps : bewijs daarvan wordt naar iemand van de crew die online is gestuurt!
uhm hij wilt mij een gratis source verkopen:)
http://www.crimz.nl kan je kopen.
PB me maar als je interesse hebt.
@CashMoneyZ nooit 2000 gezegd. Ik praat niet over bedragen. Houd er maar over op. Hij kan tegen mij zelf ook zeggen dat hij iets van 20/25 zoekt. En nu geen reactie hier op geven aub. ONTOPIC.
Volgens mij kan je als je layout wilt aanpassen het best criminolz gebruiken
aan de andere kant vendetta kan je al heel snel anders laten lijken door de css aan te passen
ik zou voor vendetta gaan is gewoon de source ben ik ook mee begonnen.
Meer info. Topic gaat weer open wanneer er een fatsoenlijke titel en info is.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!