Neem http://www.antagonist.nl 24 € is toch niet veel per jaar?
Webhosting voor criminals
- Jesse.H
- Closed
-
-
-
wil je kwaliteit/99,98% uptime/goede service/geen problemen/pdo en alles ondersteund ? dan zal ik personelijk voor: gamecoll.com kiezen
het is de enigste host die ik al 5 jaar geen problemen mee hebt.maar wil je goedkoop/hoge uptime ?
dan kan ik je: http://www.primawebhosting.biz aanbieden
voor 14 euro krijg je:
gratis domein en alles wat een crime nodig hebt.Mvg , Pais
-
Antagonist bied meer, onbeperkt e-mail, ftp, mysql dbs.
En lekker veel bandwith en opslag, die heeft dat niet..
En zeker 14 euro per maand? Dit is per jaar. -
Citaat
Antagonist bied meer, onbeperkt e-mail, ftp, mysql dbs.
En lekker veel bandwith en opslag, die heeft dat niet..
En zeker 14 euro per maand? Dit is per jaar.Onbeperkt bestaat niet, of ze doen aan FUP'en of aan overselling...
-
nee 14 euro per jaar / en gratis domein.
, onbeperkt betekent dat het oplichters zijn als ze onbeperkt bieden kan google wel al hun sites erop zetten......
ze doen gewoon aan overselling
daarom bied (gamecoll) ook gewoon het normale , zodat de host niet failliet ofzo gaat.Edit:extra reactie
-
Antagonist willen geen criminals spellen op hun server..
-
Geen slecht gescriptte nee, maar kennende jou kan je er toch wel 1 zelf maken?
-
Ik host zelf bij PCExtreme. Kun je niks van zeggen. Laatst door een programmeerfoutje een mysql_query in een oneindige lus staan. De mysql-server heeft in enkele minuten, zonder al teveel problemen (alleen max_connections, niet zo raar), enkele gigabytes data naar de database geschreven. Hierna heb ik proces stop gezet, was tenslotte niet de bedoeling.
Daarnaast, als je iets meer geld neer legt (zoals wij hebben gedaan), krijg je voor een tientje per maand 99.9% uptime garantie en sta je op een lekkere snelle server.
-
Citaat
GameColl sluit ik uit. Ik ken GameColl niet goed en heb momenteel al een andere in mijn hoofd.
Heeft het trouwens verschil als de server in Amerika staat (dit kwa. snelheid)?
Het kan zijn dat je opzich niets van de GC hosting afweet,
maar toch kun je wel weten of je er al tevreden over bent,
Hoedan? nou hoe vind je CP lopen? want hij staat ook bij GC gehost.loopt CP snel ? en is CP snel offline ?
Zoals je merkt loopt het als een treintje, en is het niet offline (de uitzondering meegenomen van het begin waarin de DNS werd aangepast, maar dat was niet vanuit ons geregeld)Met vriendelijke groet,
Mathijs LormansEdit:
-
Ik heb een vraag.
Ik moet zelf ook een nieuwe host hebben voor mijn game, weet iemand of http://www.strato.nl een goede host is.
En of het wel mag, want als het pakket zo zie is het zeer gunstig,
je krijgt een hele hoop voor weinig. Bijvoorbeeld 50 euro aan Google Adwords etc. -
Overschat de 50 euro google adwords niet!
Je betaald er nog kosten op, je moet minstens 10€ eerst overschrijven voor je het krijgt etc etc.
Uiteindelijk heb je iets van een 30€ om te adverteren en dit is er zeer snel door, zonder goede resultaten (kostprijs: 10€). -
Heb je niet toevallig een betere host dan?
Ik heb gekeken op Gamecoll maar dat zijn zulke kleine pakketten daar kan ik niks mee. -
Ik vind dat Koen de gamecoll hosting voor erg veel verkoopt aangezien je op vele site's fair play dataverkeer hebt + 150 mb voor maar €14.00 p/j.
-
150mb is voor mij niet genoeg.
Tenzij dit excl. database is
en ik heb ook wel aardig wat dataverkeer nodig.
-
Excl database natuurlijk
-
Ik neem wel even contact op met Koen.
Misschien dat er te overleggen valt. -
Ik ben zeer tevreden over http://www.one.com/nl/.
Betaalbaar, snel en je kan ook veel voor weinig geld. -
Ja maar ik heb toch liever iets als GameColl dan omdat ik denk dat als ik met problemen zit het iets makkelijker is om service te krijgen van Koen
En ik heb ff op one.com gekeken en hun rekenen allemaal vreemde kosten als:
6 euro voor domeinoverdracht
12 euro voor het opzetten van de hostingEn dat rekenen ze niet bij veel hostingbedrijven
-
Citaat
Ik neem wel even contact op met Koen.
Misschien dat er te overleggen valt.Klanten van mij zitten daar ook; en ben er ook tevreden over; maar er ontbreken enkele zaken, ze zijn zeer streng in veiligheid waardoor sommige PHP functies niet werken, en vooral: je kan niet doen vanuit hun hostingspanel zonder IE
-
Ik gebruik sowieso chrome,
en waar heb je het over GameColl?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!