Webhosting voor criminals

  • Beste medeleden,


    Ik ben op zoek naar een goede, klantvriendelijke en goedkope webhoster die héél snel is.


    Dit wordt dan het account waar ik mijn criminals op ga zetten. En omdat ik wil dat mijn site snel wordt wil ik dus een héle snelle webhoster.


    Ik heb al lopen kijken op verschillende webhosters maar ik heb geen idee welke ik moet nemen.


    Ik heb ook even naar grote criminals sites gekeken welke webhosters zij gebruiken maar daar wordt ik ook niet echt wijzer van.


    Met vriendelijke groet,
    Jesse (a)

  • Neostrada is niet vooruit te branden. Cpanel is ontzettend traag, en de uptime is nu ook niet geweldig te noemen (SQL valt er zo af en toe uit).


    Als je dan al bedrijfsnamen gaat noemen, geef dan een echt advies, en niet gewoon de goedkoopste(n).

  • Ik had Neostrada al in m'n oog omdat het zo goedkoop is. Van andere mensen hoor ik daar goede recensies over. Zou je graag je conclusie willen concluderen. Want ik vind het zo nog al slap: De SQL valt er zo af en toe uit.


    Want Neostrada is namelijk erg goedkoop.

  • Citaat

    Want Neostrada is namelijk erg goedkoop.


    Dat is het slechtste argument dat ik ooit heb gehoord.


    Maargoed, als je naar CPanel gaat en bijvoorbeeld op PhpMyAdmin klikt ben je al zeker 20 seconden aan het wachten. Daarnaast gebeurd het zo af en toe (1x per 2 weken) dat de MySQL Daemon crashed waardoor mensen niet meer kunnen inloggen/spelen. Reparatie duurt meestal een uur of 2. Ze garanderen dan ook geen uptime (zie voorwaarden)

  • Hij vroeg tog om en goedkope. Verder heb ik zelf neostrada.nl, het hangt er vanaf op welke server je zit of je eruit klapt of niet. Want me andere site heeft hier nooit problemen mee gehad. Mijn nieuwe site heeft nu pas 2 keer meegemaakt dat de database eruit lag. Maar dit komt omdat ze proberen het allemaal op te lossen dat alles weer wat sneller word op die server. Dit heeft nou eenmaal tijd nodig. Mijn advies is om neostrada.nl te gebruiken als je het ech goedkoop wilt. Anders heb je ook nog altijd strato.nl

  • Sity vindt ik ook niet handig. Vriend van mij was gehost bij Sity. En ze gingen PHP updaten zonder dat te vermelden. Toen lag in eens alle PHP code op de site :). Kon je zo alles letterlijk kopiëren.


    Strato heb ik echt slechte ervaringen mee. Slechte support en heel sloom.. Dus die kras ik gelijk door.


    Fly Host ziet er wel goed uit.


    Zal ik een reseller pakket nemen of een gewoon hosting pakket? Want wat zijn de voordelen er van en de nadelen.


    Edit:


    Edit:

  • Strato heeft inderdaad een uitstekende uptime, wel dien je daar minimaal het AdvancedWeb pakket te nemen (BasicWeb is zonder PHP, PowerWeb zonder cronjobs & db backups)


    Sity mag je geen criminal games hosten (zie voorwaarden).


    Als je 1-2 site(s) hebt, neem een gewoon pakket, dat is vaak veel goedkoper (vanwege de bandbreedte overselling).

  • Sity mag je wel criminals op hosten. Daarvoor hebben ze speciale pakketten samengesteld. Vriend van mij host daar ook. Ook Bulletstar zit op het Sity netwerk en ik vind Bulletstar relatief snel.


    En ik ben van plan (denk ik) 2 sites er op te hosten: Criminals en een download site (niks zelf hosten alles via direct urls van andere site's).

  • ( tip: als je een criminals maakt zie dan dat je je layout sliced in div, dat is sneller en ziet er beter uit.
    Gebruik includes bv. header.php, menu.php en footer.php zodat je als je een link toevoegd niet in elke file die moet gaan zetten, gebruik ook dezelfde file voor de menus ( dus ipv left.php & right.php, menu.php ), doe ook je css(en) in eenzelfde file, dat kost weer laadtijd enz. )

  • Citaat

    Neostrada is niet vooruit te branden. Cpanel is ontzettend traag, en de uptime is nu ook niet geweldig te noemen (SQL valt er zo af en toe uit).


    Als je dan al bedrijfsnamen gaat noemen, geef dan een echt advies, en niet gewoon de goedkoopste(n).


    Ik sluit bij je aan.


    Wil je echt kwaliteit hebben kies dan voor GameColl.com
    Is overigens van de eigenaar van Criminalspoint oftewel K.Rens

  • GameColl sluit ik uit. Ik ken GameColl niet goed en heb momenteel al een andere in mijn hoofd.


    Heeft het trouwens verschil als de server in Amerika staat (dit kwa. snelheid)?

  • Ja .. vooral kwa download snelheid. Dat zie je ook vaak op download sites:


    Chose a server:


    US - amerika
    NL - netherlands


    ...


    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.04.09 19:36:54:
    Ja .. vooral kwa download snelheid. Dat zie je ook vaak op download sites:


    Chose a server:


    US - amerika
    NL - netherlands


    ...

  • Citaat

    GameColl sluit ik uit. Ik ken GameColl niet goed en heb momenteel al een andere in mijn hoofd.


    Heeft het trouwens verschil als de server in Amerika staat (dit kwa. snelheid)?


    Amerikaanse servers zijn meestal losser in limieten, maar de kwaliteit is soms minder kwa snelheid enzo...
    Ook de uptime is minder gegarandeerd en ik verkies ook meestal zelf een hosting met een datacenter in mijn land of buurlanden ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!