Klachten omtrent RiiCk

• Riick,

Je hebt in het verleden erg veel dingen fout, slecht en gemeen gedaan. Je kraakte mensen af, zonder enige basis.
    Iedereen heeft in 2010 een nieuwe kans gekregen, het verleden laten we zo zoals het was;) Ook geef ik jou een 2e kans! Maar dat heb ik al op sommige vlakken laten blijken richting jou toe.
    Veel plezier, en succes verder Rick:piraat:

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • R-Mijnten,

Jij ook heel erg bedankt voor je reactie. Ik was inderdaad een arrogante jongen. Dacht helaas alleen aan me zelf terwijl ik zelf altijd een hekel had aan zulke mensen. Ik ben blij met de nieuwe kans in 2010 en wil hem ook goed houden.

tot nu toe is 2010 goed gestart voor mij omdat een goed aantal leden mijn welgemeende excuses wouden aanvaarden.

Heel erg bedankt hiervoor R-Mijnten en andere (crew)leden!

- RiiCk

• RiiCk
    Ik ken je wel van msn...

Tip die ik kan mee geven is:

- Blijf jezelf
    - Meng jezelf niet in ruzies

Probeer altijd respectvol naar leden te zijn, dan zal jij je respect ook krijgen ;)

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Hoi Rick,

Laat ik ook maar eens reageren ;)
    Zo lang zit ik nog niet op CP en als ik hier eigenaar was geweest had ik je niet aangenomen. Maar dat is mijn mening. Ik neem aan dat de crew er wel op zal letten dat je niet weer de fout in gaat.

Ik neem aan dat je voortaan ook geen beschuldigingen in verkoop topics gaat gooien welke nergens op slaan, want daar heb ik erg veel last van gehad.
    Maar goed, gedaan is gedaan en ik vind het top van je dat je hier dit topic maakt.

Echter zou het pas echt gaaf zijn, als alles ook op Sitedeals een goed maakt. Daar heb je namelijk met een smerig een-tweetje de major-crime source voor ruim 100 euro verkocht. Dit op voorwaarde dat jij hem niet meer zou verkopen, dit heb je echter toch gedaan.
    Ik raad je aan het gehele bedrag aan de betreffende persoon terug te geven.

Het is mijn mening en zie het als een tip.

Vrede?

Groet,
    Bas

Ps. Als jij klachten over mij hebt, dingen over mij wilt zeggen. PM's zijn altijd welkom! Een reactie in je eigen topic mag ook, maar dan gaan we weer offtopic ;)

• Hallo bas,

Leuk dat ook jij je mening wou uiten:). Er is inderdaad veel mis gegaan met de verkoop van de source. Maar, dit lag zoals eerder gezegd niet aan mij. De koper heeft de regels verkeerd doorgelezen maar ging er wel mee eens. Dus, besloot ik de source nogmaals aan te bieden voor het normale bedrag. Toen hij met het dreigement kwam mij iets aan te doen etc. Heb ik besloten hier op cp de site zeer goedkoop aan tebieden. Daarnaast is hij de enige met doorverkoop recht samen met mij. Dat heb je juist gezegt. Overigens had hij de source ver voor de tijd dat hij hier te koop aan werd geboden. Verdere discussies over de major-crime source kunnen prive heb dit al afgehandeld met de koper van toen.

- RiiCk

Edit: de woorden van de koper na ons gesprek waren: Het maakt me ook niet meer uit. Hij was ontevreden met mijn manier van handelen maar gaf achteraf toe dat hij het inderdaad niet goed had gelezen.

• Riick ik heb eigenlijk nooit echt een meningsverschil gehad dus maar wel weer kleine discussies wat nergens op sloeg.

Maargoed ieder mens veranderd.

Net als Pim daar heb ik nog wel eens een meningsverschil tussen.

Pim weet zelf wel waarover en dat ga ik hier ook niet uitgebreid uitleggen.

Toen die spammer hier bezig was had ik Koen opgebeld omdat ik gek werdt van die spammer en omdat het anders te erg werdt. om koen te waarschuwen eigenlijk nooit een bedankje voor gehad. maargoed ik zal ontopic blijven in je topic.

Excuses aanvaard en vele tijden toe in je status.

• Je bent ook maar een mens zoals de meeste mensen wel weten, fouten worden gemaakt, dat zie je wel bij iedereen. zeer netjes dat je daarvoor je excuses aanbied:cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!