Klachten omtrent RiiCk

  • Beste leden van CriminalsPoint,


    Doormiddel van dit bericht wil ik een aantal dingen recht zetten omtrent mijn verleden op CriminalsPoint. Dit vooral omdat er vele leden zijn die het niet echt begrijpen waarom ik wel als Moderator ben gekozen met mijn oude reputatie.


    Ten eerste wil ik beginnen met mijn excuses aanbieden aan elk lid waar ik ooit een meningsverschil of dergelijke mee heb gehad. Ik geef wel degelijk toe dat ik regelmatig mijn mond wel te ver heb opengetrokken en dat ik dingen heb gedaan die men niet hoort te doen. Maar, ik kan jullie met veel zelf respect vertellen dat ik echt me gedrag heb veranderd! Net als vele/alle leden van CriminalsPoint heb ik het beste voor met CriminalsPoint en wil ik er ook alles aan doen om op CriminalsPoint de goeie sfeer te houden. Hiervoor ben ik natuurlijk wel het respect van jullie weer nodig want wat is een crew lid zonder respect? U kunt in dit topic vragen stellen en die zal ik zo duidelijk mogelijk beantwoorden. Daarnaast kun u hier ook zeggen als je mee of tegen bent op mijn aanneming. Ik zal het ook zeer op prijs stellen als u ook duidelijk een reden mee zal willen geven met het besluit dat u neemt. Ik hoop jullie met dit korte bericht genoeg geïnformeerd te hebben omtrent mijn verandering qua gedrag en houding,


    Hopende op jullie begrip en respect.


    Met vriendelijke groet,
    RiiCk

  • Misschien je ego een beetje weg stoppen ;)


    Meeste discussies heb je ook zelf uitgelokt he rick


    Bv; Major-Crime source (Daar heb ik nog altijd mijn eigen mening over maar ga ik hier nu niet posten omdat ik het topic schoon wil houden...)


    Maar verder wens ik je succes ;)

  • Ik heb vaak samengewerkt.
    Dat ging meestal goed, als niemand er zich mee bemoeide.
    Alleen je ging er vandoor met mijn idee!!!


    [offtopic]Ik krijg je nog wel terug:p:p:p.[/offtopic]

  • @ Jgdonleach
    Haha,


    Heb ook graag met je samen gewerkt JGdonleach,
    helaas draagde Niels toen ook zijn bijdrage mee en dat liep altijd slecht. gelukkig werk ik nu alleen of met frank. Over dat idee jatten gaat over de hosting? Ik heb het nooit voortgezet en geloof jij wel?


    Misschien leuk om samen nog is een klein projectje te starten.



    @ Gangstawar
    Heel erg bedankt voor je reactie. Ik wil inderdaad het verleden van mij vergeten maar dat lukt niet als de rest van de leden het niet kunnen. Ik hoop hiermee ook dat alle leden mij kunnen vergeven.


    Tips zijn welkom


    - RiiCk

  • Beste riick, leuk iniatief alleen vind ik dit zo jammer-.- je moet het zelf willen en niet omdat je nu mod bent en je het voorbeeld moet zijn en ik geef je een 2e kans maar een 3e niet:)

  • Beste az,


    Dit is puur uit het iniatief omdat ik niet meer wil gezien worden als een slecht persoon. Daarbij komt natuurlijk ook dat ik een goed voorbeeld moet zijn als moderator. Maar, met mijn oude reputatie kon ik ook geen hulp krijgen van cp leden etc. Dus, zeg ik bij deze in het algemeen excuses voor alle dingen die ik fout heb gedaan.


    Een 3e kans zal ik ook niet nodig zijn az. De 2e is genoeg want ben van plan de 3e niet nodig te zijn.


    Groetjes

  • [offtopic]als ik kritiek mag geven. vindt ik het jammer dat je in het team zit[/offtopic]


    omdat, je veel te lomp deed in het verleden met je reacties en schelden met ziektes. maar zoals az een nieuw 2010 dus een 2e kans.


    mod als reactie niet goed is verwijder maar.

  • oke riick maar niet alles om jou is slecht dat zeg ik echt eerlijk en dat is niet om te slijmen want ik heb heelveel goed werk van je gezien en ook weer hulp voor andere leden dus aan de ene kant vindt ik het ook weer goed dat je in het team zit:)

  • Ook bedankt voor je positieve bijvulling op je bericht. Vanaf heden zal ik alleen nog maar helpen en dingen maken voor cp. Klachten naar leden etc. zal je niet meer zien. Mijn reputatie werd te slecht om zelf nog vragen te stellen. Heb gelukkig tot nu toe positieve reacties mogen ontvangen en heb het kunnen goedpraten met vele leden.


    Heel erg bedankt voor jullie medewerking. Nogmaals ter herhaling een tip voor verbeter punten zijn altijd welkom.


    Groetjes

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!