Hey,
ik heb vandaag een layout gemaakt voor men middeleeuws spel maar nu vraag ik me af hoe ik hem codeer zodat ik een pagina systeem erin kan toevoegen?
Alvast bedankt
Hey,
ik heb vandaag een layout gemaakt voor men middeleeuws spel maar nu vraag ik me af hoe ik hem codeer zodat ik een pagina systeem erin kan toevoegen?
Alvast bedankt
dat kan je doormiddel van html, css en php doen
Dreamweaver is een goed programma en zoek voor tutorials, volgens mij bedoel jij 'slicen' klopt dat?
Ja ik denk het ik zal tutorials opzoeke. En ja ik was al zo ver dat dit met php en css moet. Toch bedankt!
Ik kan je layout wel voor een klein prijsje basen.
Xhtml valid & Css valid.
YVMdesign miss heb ik intresse, voor hoeveel?
En hoe heb ik zekerheid dat je mijn layout niet steelt?
Omdat we een contract opstellen waar alles instaat.
Stuur me maar een PM, als je interesse hebt tenminste.
TIP probeer het ook zelf te `slicen` aangezien je het leert van gewoon veel doen. Als je er nooit aan begint zul je het nooit leren.
Veel succes ermee, en YVM is waarschijnlijk een fantastische slicer dus als het gewoon functioneel is, kan dat natuurlijk ook altijd.
Ytm hoeveel kan dit ongeveer kosten? Als je hem moet slicen, basen en zorgen dat er een pagina systeem in werkt?
Ik kan 't wel voor je realiseren.
Daarbij, als je het wilt leren zou ik het niet met deze doen, want ik neem aan dat je deze zo snel mogelijk online wilt hebben en als je het nu nog moet leren duurt dat wel even ;).
En wat zou dit ongeveer kosten?
Ik zou graag de prijs hiervan ook willen weten.
Die ligt meestal rond de 10 euro
Xreativ is waarschijnlijk geen professionele baser, ikke ook niet.
@Xreativ als het zo wel is, excuses voor mijn uitspraak.
Ongeveer 10 euro denk ik
Normaal zit je aan de 20-30 euro per pagina.
mensen doen het al voor 9 euro hoor. pagina systeem kun je zelf toevoegen.
groetjes
ik doe het voor 7 euro.
pagina systeem is een gewoon een get.
Frenzo heb je een soort van portofolio? En hoe wil je betaald worden?
je kunt http://www.lhmedia.nl ook bekijken en indien je wilt een aanvraag indienen voor de prijs.
ok bedankt ik zal er over nadenken!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!