Posts by Explo

    Beginnen met photofiltre, nooit.
    Kies verstandig en begin met photoshop. Om een design te maken moet je veel fantasie gebruiken en probeer wat. Niemand kan meteen goed beginnen. Je kan leren designen niet met een simpel tutorial vergeet dat niet want meestal word het onderschat.

    Idd ik ben het met Scarletti eens, ik heb engelse versie en nog nooit een nederlands versie gehad omdat die moeilijk te downloaden zijn. Maar ik gebruik nogsteeds Photofiltre.. ookal is dat lelijker ik ben eenmaal aan gewend.

    Riick ik heb nisk tegen je ofzo maar ik begrijp niet waarom je mijn reactie verwijderd?


    Want ik vraag gewoon om antwoord ove rwat hij bedoelt met slice ?..

    Ja maar dan heb je allemaal losse plaatjes.. En dat is niet zoveel werk.. Je hebt een slice-tool van photoshop waar je op moet klikken en dan paar vakjes ervan make en klaar. Photoshop doet rest.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.01.10 17:58:36:
    En ik vraag: Bedoel je ook dat je meteen met menu's enzo en text kan werken? of moet je zelf nog met <div> , <background>, .css wereke

    Wel goedkoop eigenlijk. Als je hem af zou maken kan je makkelijk voor 200? + kwijt. Maar de layout en slice + coderen en de script wat er nu al in zit is al meer waard dan 30 euro vind ik.. Jullie ook?
    Btw ok dat mijn bod genoteerd is

    Kan je misschien op msn paar voorbeelden laten zien van wat je hebt gedaan?


    En kom is online op msn:p