Ben blij dat ik niet gesolliciteerd heb ;p
Sollicitaties - update
- Lodewijk
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Hoezo ben je blij dan? Je kont toch altijd een poging wagen.
-
Omdat ik geen zin heb in een status o.i.d. Laat mij maar gewoon reporten waar nodig is ..
Heb ik ook geen verplichtingen en kans om iets fout te doen;)
-
Zoals velen, ook nog even mijn zegje. Als je het moderatorschap ziet als een prijs die krijgt, dan heb je het mis. Het is weliswaar heel leuk om moderator te worden (of in ieder geval te kans te krijgen), maar het brengt ook veel stress en verantwoordelijkheid met zich mee. Je zou zelfs kunnen zeggen dat het een straf is, omdat je veel negativiteit over je heen krijgt: je bent het eerste aanspreekpunt van leden, en álle opmerkingen krijg je dus te horen.
En ja, daarnaast moet je eerst nog respect verdienen van de leden én de crew. Maar daar zullen R-Mulder en ik je zoveel mogelijk bij helpen, natuurlijk. Eerst maar eens zien wie er gekozen wordt
-
Zoals ik al zei.. dat bedoel ik dus;)
-
Ja oke, maar alsnog is het een leuke functie om te krijgen.
-
Ik ben helaas tijdelijk afwezig dit doordat mijn overgroot oma is overleden. Hoop natuurlijk niet dat dit een nadeel is bij de sollicitatie.
Maar mocht dit wel het geval mogen de beste winnen.
-
-
-
-
Ik heb ook gesolliciteerd hoop dat ik mijn ervaring met jullie mag delen.
-
Ik zie het echt niet als een winnaarsschap en als een machtsman. Je hebt een grote verantwoordelijkheid zoals werd gezegd en ook de nodige stress moet je mee om kunnen gaan uit ervaring.
-
Stress, breek me de bek niet open:), dit jaar is het alleen maar stress bij mij(eindexamens)(rot dingen ook:S).
Maar je leert er mee omgaan(a) en dan valt het allemaal reuze mee!
Al enige sollicitaties door gekeken R-mulder en Lodewijk?
-
We zijn ermee bezig. Ik ga komend weekend en begin volgende week de sollicitatiegesprekken voeren. De mensen die tot die tweede ronde zijn gekomen, krijgen daar morgen of overmorgen bericht van.
-
ok bedankt voor de informatie lodewijk .
1 vraag: kun je een tipje van de sluier oplichten aub? hoeveel van de 40 zijn er door? -
Nee, op dit moment lijkt het me niet verstandig om een tipje van die enorme sluier op te lichten. Wacht nu maar gewoon af; geduld is een schone zaak.
-
Ik heb niet mee gedaan , maar ik wens iedereen veel suc6
-
ty frenzo.
en Lodewijk aha ik zie het de stap is nog te groot en geduld is een schone zaak ja, maar bv: iemand wacht 20 jaar lang achtereenvolgend op zijn geliefde dan is hij niet zo schoon meer hoor:):P -
Sorry voor offtopic, maar jouw geduld word van een weekje wachten op de uitkomst van moderatorschap groter dan 20 jaar op je geliefde wachten? :p Hele rare vergelijking...
Anyway, ik verheug me ook op het feit wie weer met banpunten mogen strooien :p
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!