GameColl Systeem

  • Hallo CriminalPoint leden,


    Aangezien de meesten van jullie een groot afschuw hebben van ons login en betaal systeem, zou ik jullie graag uitnodigen om er hier met ons in discussie over te gaan.


    Zodat we het kunnen verbeteren, en perfectioneren.
    Wij zullen het niet gebruiken voor CP, maar het is algemene feedback.


    Reacties die het alleen maar afzeiken zullen verwijderd worden.
    Niet omdat wij niet tegen kritiek kunnen, maar omdat we simpel weg gewoon niets aan zo'n soort reacties hebben.
    Reacties met opbouwende kritiek blijven uiteraard staan.


    Dan volgt er nu een uitleg van de systemen,
    Login systeem
    Dit is een systeem wat je in staat stelt om je maar 1 enkele keer te registeren en activeren, en waarmee je vervolgens op duizende sites kunt aanmelden.


    Dit spaart je dus een hoop tijd uit, met aanmelden en activeren.
    Ook hoef je nog maar 1 nickname en 1 wachtwoord te onthouden.


    Betaal systeem
    Met ons betaal systeem kun je op 9 verschillende manieren betalen.
    En als je, je Gcoins besteld hebt, staan deze nog niet vast op een site. het voordeel hiervan is dus als je er veel tegenlijk besteld je deze op veel verschillende site's kunt uitgeven.


    En als webmaster kun je, je leden in staat stellen om met Gcoins te betalen, op deze manier verdien hij dus Gcoins welke hij uiteindlijk kan laten uitbetalen of ook eer gebruiken op verschillende site's.


    Ook kun je met deze Gcoins je hosting en domeinen betalen.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

    Het is gewoon zo dat je hele site is gelinkt aan het systeem, ligt GameColl plate dan ligt je site ook plat. Voor de rest is het uiteraard een goed systeem..


    Dit is inderdaat zeker waar.
    Maar dan moet ik wel even opmerken, dat de website's die het momenteel gebruiken ook op de GC servers draaien, dus als GC down is, is de website die het gebruikt ook down,
    Maar gelukkig hebben onze servers een zeer hoge Uptime.


    Edit:
    Maar de servers van Mollie of Eurobellen kunnen uiteraard ook down gaan,
    Evenals de servers van OpenID (wat een zelfde soort systeem is, als ons login systeem)

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Wel ik vind er niks mis mee alleen jammer dat het (bij mij toch en ik ben een beginner) zo moeilijk is om het in een html layout te plakken


    Enne nog even een aanvulling op Tieske: de webmaster krijgt ook nog 90% van de Gcoins die je lid op je site heeft gezet op zijn Gamecoll.com
    (Het lid behoud wel al zijn gcoins)
    En de webmaster kan die gcoins uitwisselen vanaf ze een samen een waarde hebben vanaf 5 euro

  • Citaat

    nog 90% van de Gcoins die je lid op je site heeft gezet op zijn Gamecoll.com
    (Het lid behoud wel al zijn gcoins)


    Ik meende dat de webmaster gewoon 100% kreeg maar dit zou ik namoeten kijken/na moeten vragen aan koen.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Citaat


    Maar de servers van Mollie of Eurobellen kunnen uiteraard ook down gaan,
    Evenals de servers van OpenID (wat een zelfde soort systeem is, als ons login systeem)


    Volgens mij hebben deze bedrijven toch een groter budget tot hun beschikking staan. De directeur van Mollie is al miljonair dus. Je bekijkt het zoals al vaker hier voorgekomen onrealistisch en vanuit de verkeerde hoek.


    Waarom zouden ze hier op criminalspoint hun privacy nog kleiner laten worden (door dominic is het gevoel van privacy al merkbaar gezonken naar de bodem aangezien je sessies kon stelen e.d.). De instellingen op de gamecoll server is ook uitermate slecht wat betreft de php beveiliging om nog maar te zwijgen over de rest.

  • Citaat

    Waarom zouden ze hier op criminalspoint hun privacy nog kleiner laten worden (door dominic is het gevoel van privacy al merkbaar gezonken naar de bodem aangezien je sessies kon stelen e.d.).


    Nogmaals dit gaat niet over het doorvoeren van dit systeem naar CP,
    maar gewoon een discussie over het systeem.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • wimmpie
    Het gaat me erom dat je je niet moet bemoeien met zaken waar je geen verstand van hebt o.a.


    Tieske
    Waarom zouden we het over een systeem moeten hebben waar wij geen eens gebruik van maken. Volgens mij wordt er wat achter gehouden en zal dit in de toekomst wel degelijk worden ingevoerd ongeacht wat de leden hiervan vinden.

  • Citaat

    Wimmpie hij bedoelt dat hij wel werkelijk wat van beveiliging afweet. Hiermee heeft hij dat verdient.. en kan iemand mijn vraag beandwoorden? Stel je hebt een betaalde host, ben je dan nog verplicht het gamecoll login systeem te gebruiken?


    De reactie, direct na die van jou (van Viro) geeft het antwoord al,
    Je bent nergens toe verplicht,
    dus als je een betaalde host hebt bij GameColl, word je niet verplicht om het te gebruiken.


    En we hebben deze voorwaarde wel eerst gesteld aan onze gratis hosting, maar hier zijn we vanaf gestapt.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Citaat

    wimmpie hij bedoelt dat hij wel werkelijk wat van beveiliging afweet. Hiermee heeft hij dat verdient..


    Oke ik snap het.

    Citaat


    en kan iemand mijn vraag beandwoorden? Stel je hebt een betaalde host, ben je dan nog verplicht het gamecoll login systeem te gebruiken?


    Nee als je mag doen wat je wilt. Maar ik denk dat als je het gcoins systeem wilt gebruiken je dan wel het login systeem moet gebruiken


    ^o)

  • Citaat


    Oke ik snap het.


    Nee als je mag doen wat je wilt. Maar ik denk dat als je het gcoins systeem wilt gebruiken je dan wel het login systeem moet gebruiken


    ^o)


    Zelfs dit laaste hoeft niet meer, hier is tegenwoordig een appart systeem voor,


    Niels ik kan je garanderen dat er niets achtergehouden wordt,
    en dat het systeem nooit zal worden doorgevoert zonder dat de leden het hier willen,


    Ik heb dit topic gestart, omdat ik (persoonlijk) er achter wil komen waarom jullie hier het systeem zo haten, en wat we er dus nog aan kunnen verbeteren.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!