ja dat denk ik ook sommige leden op cp vind ik gewoon weg "noob" en snap gewoon niet waarom ze niet even googelen
Nachtbraak topic #5
- webdam-x
- Closed
-
-
-
HAPPY NEW YEAR MENSJES:) EN 10 VINGERS HEBK NOG EN JULLIE, MAAR MOET NOG FF UITKIJKEN VOOR DADELIJK:)
-
iemand wakker xD, ik ga zo lekker pitte, happ new year mensen
-
Gelukkig nieuwjaar allemaal :cheer:
-
danku danku
-
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!(xD):cheer:
-
hej iedereen,
beste wensen en mag 2010 een goed jaar zijn!
allemaal vlekkeloos verlopen deze nacht? -
Jup, ben filmpje aan het bewerken wat ik gemaakt heb met m'n Canon Eos 450D
-
hier helaas niet helemaal,
paar van die prutsers in de straat die niet weten hoe ze een pot moeten afsteken... zetten de pot verkeerd neer. pot valt om 2 mensen moesten naar het ziekenhuis (1tje waarschijnlijk 3e graadsbrandwonden) ander weet ik niet precies. een auto in de straat half afgebrand. en die mensen gewoon door afsteken. zetten ze een overzwaarde fles op straat neer, zetten er een vuurpijl in. en je raad het al. de fles valt om... nou tegen een huis aan dikke barst in het raam... dus ik ben maar naar binnen gegaan heb ik binnen verder gekeken naar het vuurwerk want vond het gewoon niet meer normaal buiten.maar gelukkig heb ik en mijn familie niets. en helaas zijn er andere slachtoffers gevallen dan hijzelf. klinkt misschien heel lullig maar dat zal je altijd zien. de veroorzaker komt er weer goed van af.
maar voor de rest was het wel een gezellige avond.
-
hier was het ook gezellig
-
Hier ook
En morgen/straks een gat in de dag slapen..
-
Hier is alles lekker rustig verlopen
Iedereen een gelukkig nieuw jaar en de beste wensen! Ik hoop dat iedereen van cp dadelijk weer gewoon met 10 vingers kan typen.
-
Ik typ altijd maar met 4 vingers. Telt dat dan ook mee? Ik ben veel functioneler met alleen mijn linkerpink, -middelvinger en rechterwijsvinger en -pink. Ik heb nooit anders getypt
-
Heeuu!:D
Allemaal de beste wensen voor 2010, veel lol, veel plezier.
En enorm veel bier natuurlijk:piraat:
Mijn beste wensen waren helaas minder bier, want teveel is geen plezier?
Zal wel, maar ik ga nu de stad in, daar is het enorm feest nu:DHeb vier verbrande vingers helaas, ze zeiden toch echt dat sterretjes koud vuur was?
Veel plezier nog allemaal(h)
-
Maar niet ernstig, hopelijk? Je typt nog redelijk netjes..
-
Citaat van Lodewijk
Maar niet ernstig, hopelijk? Je typt nog redelijk netjes..
Nee ik typ nu gewoon wat langzamer;)
Ik ga nu de stad in:cheer:Zit al aan het bier vanaf vanmorgen 10uur, wil met een vriend van mij de wedstrijd afmaken, elk uur 2/3 biertjes minimaal op. En dat 24uur lang!!:piraat:
Dus nog 7uur, we zijn er bijna:x
Ik spreek jullie nog wel, kallum boys:cheer: -
Suc6 :):P geen alchol vergifteing he:P
-
IEDEREEN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR
-
HET ZELFDEE
-
Gelukkig nieuwjaar iedereen.
leven er hier nog mensen, of ligt iedereen in coma? :pIk denk dat 2010 voor mij een heel goed jaar gaat worden :D, ik heb al een paar geniale ingevingen gehad voor een website & 't gaat de laatste tijd gewoon steeds beter met me.... niet dat het slecht ging, maarja :p
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!