Wat doe jij?

• Nou, ik zelf ook even.

Ik ben momenteel met redelijk veel projecten door elkaar bezig. Ik ben pas geleden weer begonnen om mijn crime game weer een beetje up to date te gaan maken. Daarnaast ben ik bezig met een online soccer manager game en ben ik pas geleden begonnen aan een hosting bedrijf op starten inclusies commincatie site voor scripters(niet net als cp voor criminals maar voor alle). je zal denken wat veel maar valt mee ik doe alles lekker op zijn tijd:). Oja, ben natuurlijk ook nog bezig met MC-Projects de site waar je kunt hosten/cominicatie/site laten ontwerpen. Daarnaast ben ik regelmatig is in me photoshop bezig om lay-outs proberen te maken en te slicen. (het maken gaat nog niet geweldig)

maar goed,
    Wat doen jullie?

• Zoals iedereen al heeft gemerkt, ben ik bezig met mijn website FBIwars.nl. Alles vanaf de grond opgebouwd, verwacht om over een half jaar (of zo :P) klaar te zijn, maar heb geen flauw idee of het zou lukken. Werk er ook alleen in mijn vrije tijd aan. Username: Demo - Wachtwoord: Demo (let op de hoofdletters)

• Ik ben momenteel bezig met het scripten van de Sitescripter Portal. Ik beheer nog steeds de sitescripter domeinen, en ik wil graag iets met die website doen. Dus programmeer ik een community script :) Ik besteed er ook alleen mijn vrije tijd aan, en ik heb er geen haast bij. Wat mij betreft hoeft de website niet per se online, het zou leuk zijn, maar ik kan ook het script gaan verkopen of er iets anders leuks mee doen.

• Ik ben veel bezig met het ontwerpen / slicen van layout's.. Ik zit er over te denken om een slice tutorial te maken maar dat is een hoop werk.
    Ik ben ook nieuwe plannen aan het maken voor een nieuw project waar ik nog niets over zeg .

:)

• Ik ben momenteel bezig met diverse adsense site's maken die vanzelf geld opleveren. Als ik hiermee genoeg winst maak wil ik een goede rpg laten maken waar ik veel voor kan adverteren en dan hopen dat het een succes is. Daarvoor heb ik dat geld wel nodig!

• Ik ben momenteel bezig om een Community te beginnen vanaf 0.
    Heb nu net het ontwerp af, dus basing moet nog van pas komen.
    Alleen laat ik geen voorbeeld zien :sst: (xD)
    Wanneer hij zo werkt dat je in kan loggen en wat kan zien zal ik een voorbeeldje laten zien :D.

En ik doe dit ook in me eentje, ik heb geen haast alles lekker op ze tijd.
    Ook ben ik bezig met een Criminals game. Alleen heb ik geen voorbeeld momenteel ondanks dat hij al wel online staat.
    maar meer nog niet, enkel outgame is momenteel af.
    Dit doe ik ook rustig op ze tijd, het lichteraan waar ik zin in heb.

• Ik werk momenteel aan mijn website Startcrime.nl. Ook doe ik werk voor http://JoyWeb.nl, ik heb die hele website/script gemaakt en ben er het een en ander voor aan het aanpassen, ect.

Daarbij wil ik nog een keer zelf een crime game maken, maar daar ben ik pas net aan begonnen samen met een vriend :D

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!