Hierbij wil ik namens heel CriminalsPoint de hele crew bedanken voor hun inzet bij het aankopen en maken van de nieuwe CriminalsPoint. Wij zijn jullie eeuwig dankbaar en wij tonen jullie hiervoor veel respect Vooral voor Dominic wil ik een complimentje geven die toch heel wat nachtjes en daagjes voor ons door heeft gewerkt.
Bedankt!
- Joshua
- Closed
-
-
-
Ik ben het volledig met je eens!
Leven de crew!
-
Niet alleen de crew, maar zonder inzet van ons (als leden) was er nu geen CP v4. Als CP dood was dan zou hier bijna niemand meer zitten en had Dominic geen motivatie om een héle nieuwe versie voor ons te creëren :D!
-
goed gemaakt criminalspoint.nl V4
-
Hmmm, volgens mij zit Dein er ook bij? ik zie alleen Dominic, Niels & Darsstar...
-
Citaat
Hmmm, volgens mij zit Dein er ook bij? ik zie alleen Dominic, Niels & Darsstar...
Heb Dein eerlijk gezegd hier niet gezien en hij heeft ook niet geholpen aan de aankoop en de weder opbouw. Dit hebben Dominic, Niels en Darsstar gedaan -
Citaat
Heb Dein eerlijk gezegd hier niet gezien en hij heeft ook niet geholpen aan de aankoop en de weder opbouw. Dit hebben Dominic, Niels en Darsstar gedaanHij zal nog ergens liggen te kotsen van een feestje om te vieren dat ie moderator is
-
Citaat
Hij zal nog ergens liggen te kotsen van een feestje om te vieren dat ie moderator is
Tot die de tijd is vergeten en alweer is gekickt uit de crew wegens niet actief zijn :} maaruhh, feliciteer de crew `s jongens! -
* Zucht* , laat me raden je maakt gebruik van POST? Echt dood irritand ik klik op `t ere plaatje ga terug en heb een dubbelpost.
<center><b>Delete this.</b></center> -
Dein was volgens mij weg. Tenminste las het op de v3 in een topic waar de nieuwe moderator kwam te staan uiteindelijk.
-
Klopt, Dein was op vakantie 2 weken, dus over twee weken zien we hem gewoon actief
[offtopic]Geen hoop krijgen he Joshua :P[/offtopic]
-
Citaat
Klopt, Dein was op vakantie 2 weken, dus over twee weken zien we hem gewoon actief
[offtopic]Geen hoop krijgen he Joshua :P[/offtopic]
[offtopic]Busted (xD) , gonna to school.[/offtopic] -
Citaat
Tot die de tijd is vergeten en alweer is gekickt uit de crew wegens niet actief zijn :} maaruhh, feliciteer de crew `s jongens!Hij is er btw tog? Staat helemaal onderaan het crewlijstje Met 1 post xD
-
Bedankt Criminalspoint Crew :cheer:
-
Wie is Dein?
-
Citaat
Wie is Dein?
Een moderator op Criminalspoint
[url=http://criminalspoint.net/crew.html[/url] -
Citaat
[quote]Wie is Dein?
Een moderator op Criminalspoint
-
Sorry voo de dubbelpost ik denk dat het een bug is waneer ik me reactie bewerk voegt hij nog een reactie toe
-
Nooit van gehoord (a)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!