Zet je stap en dan maak je misschien nog kans om bij in het lijstje te komen hé
CP Lay-out battle
- Kabling
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
binnenkort stap 1
-
Mooie layout Cass,
Jouw layout vindt ik mooier dan die van mij passen bij CP -
-
Citaat van Xreativ
@ Niels... Jij hebt niet eens een portfolio dus mondje dicht aub. Daarbij, zeg ik dat hij niet kan designen? NEE. Ik zeg dat het typisch zo'n opmerking was. Het was erg arrogant en egoïstisch. Als hij zo'n extreme topper is snap ik alleen niet wat hij hier nog doet...
Daar heb je het toch mis. Wel is er niks meer na 2006 (dacht ik zo) toegevoegd aan mijn portfolio op Deviantart maar toch. -
Ik heb ook wat geprobeerd, het is niet veel.. Maar toch het idee moet nog verbeterd worden ( wat ook gaat gebeurt door mij
)
-
Frenzo lees eerst voordat je wat post :
CitaatDEADLINE!
Opgeven kan tot Maandag 7 December!Dus je bent helaas te laat
-
Battle duurt tot 1 Januari 2010[Kan eventueel verlengt worden!]
Lees jij maar !!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.12.09 18:41:18:
O kut , ik heb me eigen niet op gegeven..
-
-
Ja maar dan mag de TS of eventuele Mods / Beheerders dat ook is in het bericht zetten slimmerik 8-|
-
Frenzo, ga verder met je stappen.
Het is pas 12december, en (5dagen na dato)
Het was alleen makkelijker geweest als je je voor die tijd had opgegeven, zo had je zelf meer tijd gehad.Pim, denk niet dat je zo moeilijk doet over een paar dagen.
Citaat"Zet je stap en dan maak je misschien nog kans om bij in het lijstje te komen hé "
R-Mijnten
-
-
Houd dit topic a.u.b schoon Tartarus,
Ik begin binnekort wel met een nieuwe layout,
De vorige was moeilijk in te delen.Gr.
Mark :p -
Zou iemand misschien een lijstje kunnen maken van alle ingezonden stappen? Dan kan ik het topic aanpassen en de battle gewoon open maken voor iedereen
Ik zit zelf in examens dus zit nogal krap met tijd.
-
SkyNet, kijk eerst eens naar jezelf.
Gaat weer geweldig.En Pim: zie pm ( zo )
-
[offtopic]Alsof iemand die projectleider is niet een normaal mens is?
En een projectleider is het ook niet een keer beu?[/offtopic]Verder hoop ik wel op nog meer inzendingen
-
Stap 4/3: http://i47.tinypic.com/wui0r7.png
-
Waaw Cas! Dat overtreft alle verwachtingen. Echt doe zo voort! Nog een leuke beginpagina en een footer en je bent er.
-
Het ziet er enorm goed uit cas!
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!