Discussie ended (no new reply's)

• Nu zitten we eigenlijk wel Koen af te zeiken, maar ik snap nu jullie hele verhaal niet meer. Ik zie reacties zoals "Geef Criminalspoint aan de leden" blabla, maar Koen heeft het juist voor ons gekocht en laat de overige crewleden de rest doen. Er zitten natuurlijk een paar grote fouten in dat concept zoals gaan fuseren met Criminalsfanaat zonder dit te overleggen met de leden.

Eigenlijk, moeten we een soort splitsing maken tussen 2 groepen 1 die voor de fusie en dit concept is, en 1 die tegen de fusie is en dit concept wilt verbeteren.

Tja, wij gooien alles op Koen maar wie was ervoor eigenaar geloof ik toch echt Dominic. Die heeft de bugs ontwikkelt en Koen kende toen het systeem nog niet eens dus hoe wil koen binnen een half jaar heel Criminalspoint bugloos hebben gemaakt terwel die het systeem niet eens kent? niet. Jongens, we moeten even nadenken met wat we zeggen ik heb ook een paar onzin reacties geplaatsd die nergens maar dan ook nergens op slaan, maargoed.

De crew;
    Om duidelijkeheid te maken tussen die groepen wil ik in het openbaar wel eens zien hoe jullie de crew zien, wie er dus in moet blijven en wie niet maak even een duidelijke reactie met wie de crew, waaruit nu bestaand verder moet gaan.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hier hebben we toch gewoon die enquete voor joshua?
    Weet niet waarom je dan hiervoor per see er als nog een topic moet over maken.

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Citaat van Major-Crime

Koen moet toch regelen dat de crew wat kan doen? Miss zitten er wel giga goeie mensen in de crew maar dat kunnen ze niet laten merken!.

Bepaalde types hebben al bewezen dat ze giga-slecht zijn.

• Koen is ook een beetje een egoist inderdaad om z'n eigen crew niet de gegevens te geven + niks te overleggen met de fusie. Ik noem hem niet echt een tof persoon nee, maar hij heeft wel ?500 neergelegt (volgens dominic) voor Criminalspoint en ons. Misschien is het inderdaad beter Criminalspoint te verkopen als die optie er is ja, als ze Koen toch haten..

• Ik wil in dit topic niet het ongelijke aan jullie geven, anders zou ik geen screens plaatsen van een eigenaar die er even op wijst een url via proxy op te zoeken terwel je verbannen bent. Wil alleen zeggen dat Koen ook goede dingen doet, buitenom hij Criminalspoint kapot maakt.

• - Hij kocht Criminalspoint over voor ons en de leden, dat feit bewijst zich aangezien die vanaf het begin aangaf zelf vrijwel niks te doen.

- Hij heeft geprobeert criminalspoint geen kinderachtige speeltuin meer te maken.

Er zijn veel meer foute dingen, maar die moet die zelf oplossen. Maar het is niet eerlijk niet over goede dingen te spreken.

• Waarom hebben wij niks van deze zogeheten "pogingen" vernomen.
    Waarom denk je dat we uberhaupt vanaf dag 1 al tegen waren, 1 is gamecoll, 2 hij doet toch niks ( heeft ie toen niet gezegd en heeft herhaaldelijk de laatste tijd in posts gezegd zich wel degelijk in te zetten voor CP wat niet zo is ).

Koen + fusie CF is redelijk controversieel voor punt 2 daar...

• Die fusie is sowieso associaal om het zo te doen zonder ons al enigzins op de hoogte te stellen ja. Koen heeft het geprobeert, maar het is mislukt daar kan ik het niet mee oneens zijn maar om dan al zo'n herrie te schoppen en niet een topic te openen met de punten die beter moeten en moeten worden opgelost beslist het niveau hier alweer.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!