Nu zitten we eigenlijk wel Koen af te zeiken, maar ik snap nu jullie hele verhaal niet meer. Ik zie reacties zoals "Geef Criminalspoint aan de leden" blabla, maar Koen heeft het juist voor ons gekocht en laat de overige crewleden de rest doen. Er zitten natuurlijk een paar grote fouten in dat concept zoals gaan fuseren met Criminalsfanaat zonder dit te overleggen met de leden.
Eigenlijk, moeten we een soort splitsing maken tussen 2 groepen 1 die voor de fusie en dit concept is, en 1 die tegen de fusie is en dit concept wilt verbeteren.
Tja, wij gooien alles op Koen maar wie was ervoor eigenaar geloof ik toch echt Dominic. Die heeft de bugs ontwikkelt en Koen kende toen het systeem nog niet eens dus hoe wil koen binnen een half jaar heel Criminalspoint bugloos hebben gemaakt terwel die het systeem niet eens kent? niet. Jongens, we moeten even nadenken met wat we zeggen ik heb ook een paar onzin reacties geplaatsd die nergens maar dan ook nergens op slaan, maargoed.
De crew;
Om duidelijkeheid te maken tussen die groepen wil ik in het openbaar wel eens zien hoe jullie de crew zien, wie er dus in moet blijven en wie niet maak even een duidelijke reactie met wie de crew, waaruit nu bestaand verder moet gaan.