Larsisgoed9
Stan
Petytn
Win Prijs
- Gangstawar
- Closed
-
-
-
Citaat van Jannick
Echt geniaal, vrijwel alleen maar moderators, wat een geslijm hiero
K. Rens, Jannick
That's all, ik omdat ik mezelf lief vind, en K. Rens, gewoon omdat het kan.
Edit: Om t aantal 3 te maken: Niels
Vrijwel de enige personen hier die enigszins op niveau zitten hier zijn gewoon dit soort goede-ouwe-tijd-crewleden, en Niels en mezelf, vind ik.
Crewleden als r-mulder, NielsB, K.Rens, etcetera zit CriminalsPoint echt niet op te wachten hoor -
En toch heeft Fold gelijk!
Mis die ouwe tijden met anton & mitch, jmmr dat hij het verkocht heeft.
CP zal nooit meer hetzelfde zijn zonder hun
Koen verpest criminalspoint omdat hij er momenteel niks meer aan doet.
Updates zijn er ook niet, ja die koen noemt kan iedereen wel.
+ Wat boeit het dat achterliggende code verbeterd is?
Zitten cp leden echt niet op te wachten, ze willen echte verbeteringen zien. -
En nu maar weer ontopic
Lijstje: Niels, Dein, Frenzo
-
Ach dat probleem heb ik vaker hier er zit helaas geen niveau in. De helft van de mensen die op CP zitten zijn mensen van 13 die in hun vrije tijd wat prutsen. Allemaal fijn hoor maar dat zie je ook in hun reacties.
Eigenlijk zou het leuker zijn als er gewoon een apart gedeelte komt voor de gevorderde waar alleen de echte "webmasters" op kunnen zitten en kunnen praten over moeilijkere dingen.
-
Citaat van stan
Ach dat probleem heb ik vaker hier er zit helaas geen niveau in. De helft van de mensen die op CP zitten zijn mensen van 13 die in hun vrije tijd wat prutsen. Allemaal fijn hoor maar dat zie je ook in hun reacties.
Eigenlijk zou het leuker zijn als er gewoon een apart gedeelte komt voor de gevorderde waar alleen de echte "webmasters" op kunnen zitten en kunnen praten over moeilijkere dingen.
Kost koen moeite... doet ie niet voor CP. -
-
Tja hopelijk doet hij dat wel anders verliest hij binnenkort al 1 klant. Ik vind het best jammer.
-
Wie niet op Koen stemt, krijg een ban zo gaat dat hier vanaf nu
-
@ stan
Wat heeft het nut om zo gevorderde plaats te maken, hoe help je de beginnende webmasters? Als ik me goed herrinner was jij die belg vroeger die ook niks wist en amper ABN kon schrijven, als ik me vergis, excuus.Ja het was beter met anton en mitch, daar had je de gezelligheid, maar die tijd is voorbij.
Ik snap zoiezo niet hoe die gamecoll gasten 2 community's actief willen houden die bijna op hetzelfde zijn gericht? Criminalspoint en webscripters heb ik het dan over.
-
We kunnen op hoog niveau gesprekken voeren zodat mensen die php al goed beheersen ook nog beter worden en geen onzinnige posts krijgen van mensen die niet zo heel veel ervan weten.
[offtopic]
ten eerste:
belgen kunnen over het algemeen alleen ABB en meestal moet er nog B vanaf.
ten tweede:
Nee sorry ik kon al beschaafd Nederlands voordat CP bestond.En nooit belg geweest.Dus voortaan met betere bronnen komen voordat je over mensen gaat praten.[/offtopic]
-
Citaat van godborn
@ stan
Wat heeft het nut om zo gevorderde plaats te maken, hoe help je de beginnende webmasters? Als ik me goed herrinner was jij die belg vroeger die ook niks wist en amper ABN kon schrijven, als ik me vergis, excuus.Ja het was beter met anton en mitch, daar had je de gezelligheid, maar die tijd is voorbij.
Ik snap zoiezo niet hoe die gamecoll gasten 2 community's actief willen houden die bijna op hetzelfde zijn gericht? Criminalspoint en webscripters heb ik het dan over.
Webscripters was al dood voordat koen dit overnam...
Daarna is CP ook naar de knoppen gegaan.
( hee... ik zie een patroon hier 8-) )Edit:
-
achja, en als je dan aanbied voor opnieuw te willen werken voor deze site moet je eerst 24 uur wachten op een email en dan zie je dat alle NIEUWE crew leden tegen zijn.
Verder was het ook mijn fout dat er "veiligdheidsbugs" waren, terwijl koen toch wel de veiligheidsexpert is.
-
Ik neem even mijn eigen naam terug en zet ipv mijzelf Fold in
-
Het enige wat CP voor koen is, is een manier om z'n centenlaatje wat bij te vullen.
Vandaar dat ik nog nooit wat hier geadverteerd heb.
Mischien als we het een beetje gaan boycotten dat CP geen geld meer in het laatje brengt, gaat koen mischien of er moeite in steken ( 0.0000001% kans ) of CP verkopen.
Laten we hopen op dat 2de. -
-
Hij zal vanzelf weleens tegen problemen aanlopen als hij gewoon niks aan CP doet. En hij zal het ook wel merken. Het probleem word namelijk alleen maar erger.
Aangezien de mensen die echt iets interessants voor mij te vertellen hebben gaan weg omdat het hier gewoon een kinderspeeltuin aan het worden is. Dit probleem zal alleen nog maar erger worden ben ik bang. -
Ik wil niet lullig doen maar jullie gaan oftopic in een oftopic topic! gelieve on-oftopic te blijven
-
Citaat van Frenzo
Ik wil niet lullig doen maar jullie gaan oftopic in een oftopic topic! gelieve on-oftopic te blijven
Dus je motiveert ons om offtopic te gaan...
Wat attent van je :cheer: -
Nu is de vraag, kan hij wel wat doen, ik bedoel, ik ken hem van vroeger wel, die 1ste community van mats voor criminals, maar nooit geweten of klasje wel enig kennis bezitte kwa developpen, maar dat is mij een zorg.
Hoop gewoon dat Anton het weer overneemt.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!