Phate er moet bij die if controle nog mysql_num_rows() staan.
Banditi Debug Topic
- Durk
- Closed
-
-
-
Citaat
Ik heb een beginnetje gemaakt voor de dood buy
Config.php
PHP$dood = ("SELECT dood FROM `users`"); $doodcheck = mysql_query ($dood) or die (mysql_error()); if ($doodcheck == 1) { echo 'U ben helaas dood, u moet blablabla'; }
sql tabel: Users
Succes verder!
Waarom een extra veld aanmaken, als in de database al 'vermoord' staat, en dat op 1 word gezet als je bent vermoord?
Ik zou het dus zo doen:
PHP$dood = ("SELECT vermoord FROM `users`"); $doodcheck = mysql_query ($dood) or die (mysql_error()); if ($doodcheck == 1) { echo 'U ben helaas vermoord, u kan nu een nieuw account aanmaken.'; mysql_query("UPDATE registred_ip SET max+'1' WHERE ip='" . $_SERVER['REMOTE_ADDR']'"); }
Echter zal dit niet altijd correct lopen, waaronder de lay-out, dus heb even een andere optie gemaakt, zie bijlage. Deze moet nog wel getest worden.
Via de config doe ik een header location, als je vermoord bent. Zo ja, dan word je doorgestuurd naar dood.php.
Hierbij de test rarfile.
Graag even vermelden of deze werkt.
http://www.straat-misdadigers.nl/Downloads/dood.rarNiels: Hoeft niet een mysql num rows, kan ook een assoc of object zijn, door $doodcheck['dood'] == 1 te doen oid.
Maar mijn bijlage werkt inprinciepe beter (gebaseerd op die van phate, alleen iets verbeterd) -
Alle maal leuk en aardig , maar als ik inlog op mijn domein , word ik ingelogd en direct ook weer uitgelogd , kan hier ook een fix voor worden gemaakt aangezien ik het ook al eerder had zien staan?
-
Dit heeft met sessies te maken, waar niet veel last van hebben. Waarschijnlijk heeft het met instellingen van je server te maken ( zie php.ini / phpinfo )
-
Citaat
Dit heeft met sessies te maken, waar niet veel last van hebben. Waarschijnlijk heeft het met instellingen van je server te maken ( zie php.ini / phpinfo )
Enige extra info? wie wat waar?
-
Citaat
Ok , ik zal het eens uitgaan testen!
M.v.g. Groeneveld
Edit ; Zie je PM!
-
Ik heb een bug bij selldrugs.php
Bij Opium Upgrade +9999999999999999999- bug.Oplossing?
-
Beste mensen.
Ik ben joep en zie deze topic nu pas naardat iemand me erop heeft gewezen en ik zal alles eens even uitleggen.
Een maand terug kwam durk op mijn banditi source die ik had gedownload verklote door o.a iedereen de bank bugs te vertellen en zelf irritant te blijven doen, toen voegde die me op msn toe en wou me zijn ''ontbugde'' versie verkopen en ik kon altijd naar hem komen als ik er nog zou vinden. Ik heb die dus gekocht en wist totaal niet dat er nog bugs in zaten, zag alleen dat de bank bug eruit was en was tevreden.Dus ik heb op gratisscripts.net waar ik mijne heb gedownload neergezet van als je hem nodig hebt voeg me toe. Wat paar mensen deden, ik deed hetzelvde als durk hem voor 6x bellen verkopen maar wist toen nog niet dat er echt nog bugs inzaten.
Nu word ik gister toegevoegd door iemand die me uitschold ectect. Hij wees me op dit topic.
Hier maakt durk mij zwart voor iets wat ik van hem had en niet eens wist dat er bugs inzaten.Ik eis dus ook dat overal op crimnalspoint waar mijn naam zwart wordt gemaakt dat verwijderd wordt, anders ga ik stappen ondernemen. Dat is omdat ik verder niets fout heb gedaan of zelfs maar extra de bugde versie van durk heb doorverkocht.
Ik hoop dat de mensen die een beetje verstand hebben dit allemaal begrijpen.
En Durk, jij verkoop me jouw versie ik doe hetzelvde en nu blijkt dat jij me zwart maakt omdat er in JOUW versie bugs zitten die ik dus blijkbaar niet wist en heb verspreid?
mvg
Joep H.
-
Joep mekkeren moet je maar ergens anders doen. Je vervuild deze topic. Opgejoepeld dus
-
Ten eerste, privé zaken kan je beter niet in een topic flikkeren..
" En Durk, jij verkoop me jouw versie ik doe hetzelvde en nu blijkt dat jij me zwart maakt omdat er in JOUW versie bugs zitten die ik dus blijkbaar niet wist en heb verspreid? "
Jij wou hem maar al te graag hebben, en ja, ik wist niet beter dat er niet meer bugs inzaten, en jij bood dat ervoor. Eigen schuld heet zoiets.Ten tweede is het niet MIJN source, maar een algemene banditi source, met debuggingen..
Ten derde heb ik het even weggehaald, maar zwart maken deed ik niet, het was enkel de waarheid vertellen, dat jij een source alsnog verkocht vol met bugs..
Later, toen meer mensen aan me vroegen dat ze de debugde versie konden krijgen dmv te bellen, ben ik hiermee gestopt, omdat er alsnog meer bugs als verwacht inzaten.. Het is niet ALLEEN mijn schuld zoals jij zegt, jij had ook maar niet zomaar moeten betalen..En nu weer ontopic, en niet meer hierover via het forum.. Spreek me maar lekker aan via msn of PB.. Dit topic is alleen voor het debug gedeelte en niet voor gezeik..
@Mods: Sorry voor me 'grove' taalgebruik
-
Durk: De hoger lager scriptje werkt nog steeds niet. Heb het getest. Maar krijg bij de laaste ronde nog steeds geen 12,500 uitbetaald.
Op de flashgames na hebben wij het spel bugloos.
Ik zal hier effe de bugfix van de familiebeheer plaatsen.
De - + 9999 werkt daar niet meer. Geeft wel aan aankoop geslaagt maar word niks gekocht in de shop dus je kunt niet meer onbeperkt kopen. En alleen de rangen van de spelers in de familie werken helaas nog niet.
De link is. http://www.crimefam.nl/familiebeheer.rar Weet niet of ik het hier mag plaatsen anders even verplaatsen.Groeten master
-
Citaat
Ik heb even nagekeken bij Groeneveld,
http://img142.imageshack.us/img142/7618/tijdelijk.png
Ik heb weinig verstand van Servers misschien dat iemand weet wat hij aan moet zetten.
De hosting (xinic-hosting) weigerd het aan te passen , aangezien volgens de eigenaar dit soort sessions verleden tyd zijn , vandaar mijn vraag ; zouw er iemand een fix voor kunnen maken zodat die een andere manier gebruikt?
M.v.g. Groeneveld(c)
-
Kan iemand mij uitleggen hoe je op de inlog pagina online leden enz, kan weergeven. Van alles geprobeerd, include, echo, maar krijg het niet gefixt. Alvast dank daarvoor.
-
Kijk in right column
Ik heb dat ook gedaan voorbeeld staat op swatcrime.be geen reclame want er is democaacount xD -
Kijk in right column
Ik heb dat ook gedaan voorbeeld staat op swatcrime.be geen reclame want er is democaacount xD -
Fijn , nu heb ik de hosting eindelijk zover dat hij die sessions.start aan heeft gezet , enkel krijg ik nu de volgende error ;
PHPCatchable fatal error: Object of class stdClass could not be converted to string in /home/jeffrey/domains/segita.com/public_html/crime/v3/index.php on line 5
iemand een tip wat er nu weer fout is?
-
Ondersteund je hosting wel php?
-
Citaat
Ondersteund je hosting wel php?
Ja, zo te zien wel.. Weet je waarom? Omdat hij ook de functie phpinfo() kan gebruiken ( <? phpinfo() ?> )
-
Citaat
Ja, zo te zien wel.. Weet je waarom? Omdat hij ook de functie phpinfo() kan gebruiken ( <? phpinfo() ?> )
Maar wat is de fout dan?
M.v.g. Groeneveld
-
De +/- bug is nu ook uit familiebeheer.
Download is te vinden in de eerste reactie.Nu kan je geen +999999999999+ en -999999999999- enz gebruiken!
Editje
De loterij is gefixt. Zie ook de eerste reactie.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!