Lodewijk, ten 1e ik kijk vaak op je site wat ik vind hem echt wat hebben. Jij bent één van de weinigen hier die echt zelf iets leuks neerzet. Ik zie mij niet echt als een 'journalist' zitten maar over games is dat dan weer een ander verhaal. I think about it, je hoord van me
DPad.nl zoekt schrijverstalent
- Lodewijk
- Closed
-
-
-
deze site lijkt verdraaid veel op gamespot.com
-
Maar het is niet hetzelfde
De indelingen zijn op sommige punten hetzelfde, maar voor de rest absoluut niet. En wij schrijven onze eigen, nederlandse unieke content.
Maarja, in feite lijken alle gamewebsites op elkaar.
----Hele dikke BUMP.
DPad is nog steeds op zoek naar schrijftalent, of andere mensen die wellicht wat kunnen betekenen voor DPad. Dus: kan jij schrijven, heb je een briljant idee of heb je gewoon zin om een mailtje sturen? Stuur dan een mailtje naar lodewijk [apenstaart] dpad [punt] nl, en ik stuur je zo snel mogelijk iets terug. Een PB hier op CP of op DPad is ook mogelijk natuurlijk.
Als je geen behoefte hebt aan het schrijven van een proefartikel, mag je ook een bestaand artikel van jouw hand meesturen. Zorg wel dat dit artikel je kunnen goed weergeeft.
- Lodewijk
-
als je het al een keer hebt geprobeerd mag je het dan nog een keer proberen?
-
Ja, natuurlijk
Maar dan lijkt het me wel handig dat je dan bijvoorbeeld een ander proefartikel meestuurt, of je mail wat aanpast. Maar het mag altijd
-
oke dus ik mag er 1tje uitzoeken?
-
Ja, zolang het maar wel een artikel is dat je zelf geschreven hebt. En geloof me: ik weet het prima te vinden als dat niet zo is
Daarnaast moet je bij je zelf wel nadenken over de 'representativiteit' van het artikel: is het artikel nog zoals je het nu zou schrijven? Een artikel van een jaar terug zegt al minder over jouw huidige kunnen dan een artikel wat je vorige maand hebt geschreven. Let daar goed op!
-
ik zal een artikel maken, dan stuur ik je ook de bron mee !
-
Ik heb ook nog steeds intresse in de 'Job' ben een doorwinterde gamer :p
Stuur maar een pb, als de intresse van jullie kant er ook is.
-
-
En daar ga ik nu op reageren
@ Cas: ik heb je een PB gestuurd. Zo'n sollicitatiemail vergeet ik niet snel..
DPad zoekt nog steeds naar schrijftalent en goede ideeën. Schroom dus niet om ook PB of mail te sturen!
-
Lodewijk, ik zal morgen je site is wat dieper inkijk of ik wat ideen kan bedenken
(word wel morgenavond want moet morgen werken)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.01.10 22:56:56:
ik heb trouwens wel een leuk idee voor een game review, de game: Algodoo/Phun. het is een 2D Sandbox game waarbij de speler zijn eigen creaties kan maken. het ziet er heel kinderachtig uit maar toch heb ik me er al uren mee vermaakt.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.01.10 23:06:28:
Lodewijk bedankt voor de kans die je me geeftik zal morgen met het resultaat komen!
-
ik heb een mail gestuurd
-
En die heb ik inmiddels ook ontvangen. Ik ben blij dat er zo veel gegadigden zijn! Maar... zijn er nog meer hier op CP? Laat het me weten
-
Enfin, hier missen dus ook reacties.
Mochten er na gistermiddag nog mensen hier wat gevraagd hebben: stel je vraag ajb opnieuw! Merci.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!