Waarom speel jij online games? (Antwoord & win!)

  • De prijzen zijn inmiddels verloot, je kunt niet meer je mening geven voor een prijs ;)
    Hi allemaal,


    Voor mijn eigen website DPad ben ik bezig met het schrijven van een artikel over online games. Nu zou ik graag van verschillende mensen horen waarom zij online games spelen. En aangezien Criminals ook een online game is, dacht ik: waarom niet op CP beginnen?


    Omdat ik jullie graag bij voorbaat al wil bedanken voor jullie deelname, verloot ik drie gratis bannerplaatsen (meer info op pagina 2) voor 1 maand (30 dagen) op de nieuwe, nog te lanceren, website van DPad. De winnaars worden bekend gemaakt zodra ik genoeg stof heb om over te schrijven, en dus het artikel kan maken.


    Dus: waarom speel jij online games? Wat is er zo leuk aan? Of speel je juist helemaal geen online games? Antwoord en win :)


    Alvast bedankt,
    Lodewijk


    Edit:
    Zo, inmiddels is het 20.00 uur geweest en wordt het tijd om de prijzen uit te delen!


    Ik heb alle reacties in dit topic genummerd, exclusief mijn eigen reacties en de reactie van 'jansteen', aangezien hij verbannen is. Via random.org heb ik toen de volgende winnaars gekregen:


    1e prijs (sidebar-banner): Lancer
    2e prijs (top-banner): Smil-E
    3e prijs (bottom-banner): Laeresh


    De prijswinnaars krijgen van mij een PB met de verdere gang van zaken.


    Ik wil iedereen van harte bedanken voor de meningen: daar kan ik wat mee! Bedankt!


    - Lodewijk

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Omdat het leuk is met vrienden te spelen en door samenwerking bovenop te komen.
    Tevens gebruik je je fantasie erbij.
    ( waarom anders gigantisch fort maken >.>, omdat het leuk is om het te weerhouden van een bestormend leger :D ).


    Online games zijn ook al leuker omdat je hierbij tegen echte mensen speelt.
    Dus niet voorspelbare standaard zuigende acties...
    Maar je moet plannen en vooral aanpassen aan de tegenstander(s).

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ik speel graag games(alle genres) voor ontspanning, sfeer en vooral omdat ze leuk zijn en je bezighouden.
    Ook zijn bepaalde games zeer mooi uitgerust met schitterende opties waardoor ze unieker worden en hebben ze ook mooie graphics(wat aandacht trekt).


    Het is leuk omdat ieder spel uniek features heeft en zo de concurrent voorblijft, en dat is de aanleiding dat de concurrent beter wordt waardoor het spel zich nog beter gaat maken(nieuwe versie).
    Het is ook zeer leuk aangezien elk spel uniek is in zijn soort rave, first-person-shooter, strategisch en criminal/maffia.


    M.V.G Az(ravi)

  • Ik speel toch het meeste op mijn ps3 ;)
    Criminals speel ik al tijden niet meer, altijd dezelfde opties in alle games.


    Ik speel fps games en andere, ik hou ook erg van adventure en van war.
    Altijd leuk om online vrienden te maken, om bijvoorbeeld eens lekker in gta 4 te stunten, of je vijand af te maken in een lekker potje cod.

  • waarom ik online games speel?


    meestal omdat ik dan lekker met vrienden kan klote (Gta IV online vooral :P) en omdat er online vaak betere spelers zijn dan de AI dus een grotere uitdaging ;)

  • Meestal speel ik op mijn PS3 Gta Iv Online ook


    Dit doe ik meestal wanneer ik es geen zin heb om te werken aan mijn site of andere sites


    Het gebeurd zelden maar als ik online ga spelen is dat wel voor enkele uurtjes (c)

  • Spel: Americas Army 2.8.5


    Waarom: Meesta gewoon lekker even voor ontspanning, even je eigen ding kunnen doen. Daarnaast is het nog een leuk spel en ben je in contact met andere mensen;)


    Verdere opmerkingen:
    Geen

  • Ik speel call of duty 4 online.


    Waarom?
    Ik vind het gewoon ontspannend om lekker een keer op je vrienden te knallen wat niet real-life mogelijk is ( gelukkig maar;))
    En ik moet mezelf vaak even afreageren eerst deed ik dat door een paar km te lopen maar dat duurt een stuk langer dan een potje gamen!
    En het is leuker tegen echte mensen dan tegen domme bots!

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

  • Zijn er mensen die ook wel eens gratis online (flash) games spelen? Bijvoorbeeld Criminals, maar ook spelletjes als bijvoorbeeld Bubble Trouble etcetera.. waarom speel je die (of juist niet)?

  • Jullie hebben nog tot aankomende donderdag 20.00 uur om jullie mening te geven. Meningen die later worden gegeven, dingen niet mee naar de beloofde prijs.


    Ik maak donderdagavond zo snel mogelijk de drie gelukkigen bekend. Op zondagmiddag wil ik dan uiterlijk de banners en websitegegevens weten! Daar krijg je dan via PB bericht over.. :)

  • Ik speel af en toe wat online spellen om mezelf te vermaken, van de old school bomberman tot Ogame.
    Meestal is het gewoon als tijdverdrijf, maar soms ding ik ook mee naar leuke prijzen (ook al stop ik soms gewoon om verschillende redenen).


    Des te unieker het spel, des te meer het mij aantrekt(criminals vallen dus sowieso al af :p).

  • Inmiddels kan ik al wat meer info geven over de prijzen:


    1e: 300x250 banner in de sidebar van DPad, zichtbaar op elke pagina
    2e: 468x60 banner boven aan de artikelpagina's en de overzichtpagina's
    3e: 468x60 banner onder aan de artikelpagina's en de overzichtpagina's


    Je kunt, zoals eerder gezegd, tot vanavond 20.00 uur je mening geven. Na 20.00 zal ik zo snel mogelijk de winnaars bekend maken, zodat deze mij voor zondagmiddag de banner toe kunnen sturen.

  • Ik speel online games meestal als er niks leuks meer te vinden is elders - cracks die niet meer werken *engel*. Denk aan games zoals topcrime etc, maar ook die ordinaire spellen op Spele of een ander spelletjessite. :) Bubble Shooter en diverse racegames zijn wel leuk, alleen jammer dat flash zo langzaam is met zulke graphics

  • Ik speel vaak online games, gewoon om even te genieten en soms ontstressen (maar dan niet gewoon flash games), klik games (denk aan crime) speel ik niet, maar vooral race, denk, actie spellen.
    Op spele.be durf ik ook nog wel is te gaan.


    Maar flash games speel ik alleen als ze mooi (in 3d) zijn uitgewerkt.


    Nu ik een iPod touch heb ik dat al heel wat verminderd, aangezien daar fantastische games voor bestaan =)

  • Op dit moment speel ik enkel nog "FarmVille" op facebook.com.
    Verder, in een diep verleden:


    2006-2008
    TribalWars


    2007
    Travian


    2004-2008
    Verschillende Criminals spellen.


    Verder heb ik geen zin meer in beide spellen, omdat ik het te druk heb, en de spellen saai vind. Idd. met Criminals altijd dezelfde opties, en met TribalWars / Travian moet je enkel gebouwen uitbouwen, wat ook saai is.


    En ik script natuurlijk nog steeds, enkel in HTML, PHP & mySQL, maar dat vroeg je niet.


    Ik hoop dat je je verhaal kan afmaken!!


    Lars
    P.S.
    Oja, ik speelde trouwens die spellen omdat ik niks anders te doen had, en me toen verveelde.

  • Ik speel graag online games, het geeft me rust en maakt me is goed aan het denken.
    Gamen klinkt zo afgezaagd, dan lijkt het net of je gewoon even iets MOET doen, in plaats van iets leuks gaat spelen.


    Ik vind dat je van een online game moet genieten, je eigen inleven in de persoon of personen en het verhaal volgen.
    Daar heb je optimaal plezier van, en dan denk later terug van: Wauw, dat spel was goed..


    Helaas met de criminals tegenwoordig, mensen doen er geen moeite meer voor dus het inleven gaat ook niet echt.
    Ikzelf ben bezig met een criminal met een verhaal lijn, iets dat je kan volgen, snapt waarom iemand dood gaat, of waarom hij jou commandeert.


    Om het verhaal kort te maken:
    Leef je eigen in, en je heb plezier van een spel:cheer:!

  • Zo, inmiddels is het 20.00 uur geweest en wordt het tijd om de prijzen uit te delen!


    Ik heb alle reacties in dit topic genummerd, exclusief mijn eigen reacties en de reactie van 'jansteen', aangezien hij verbannen is. Via random.org heb ik toen de volgende winnaars gekregen:


    1e prijs (sidebar-banner): Lancer
    2e prijs (top-banner): Smil-E
    3e prijs (bottom-banner): Laeresh


    De prijswinnaars krijgen van mij een PB met de verdere gang van zaken.


    Ik wil iedereen van harte bedanken voor de meningen: daar kan ik wat mee! Bedankt!


    - Lodewijk

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!