Posts by jansteen

    Citaat van Lodewijk

    In phpBB3 is het lastig zoiets zelf te doen, maar er zijn genoeg mods die wellicht je aandacht verdienen. Vroeger gebruikte CP ook phpBB3, in combinatie met een portal modificatie: http://www.phpbb3portal.com/. Kijk daar eens naar.


    Voor de rest kan je op diverse modsites/phpbb.com genoeg vinden, lijkt mij.


    Als je geen portalmod wilt gebruiken, kan je het natuurlijk altijd zelf nog proberen. Dan moet je simpelweg je template bestanden aanpassen. Je kunt in de templatebestanden van phpBB standaard geen PHP gebruiken, maar door een instelling om te zetten binnen het ACP en in je templates {PHP} en {ENDPHP} te gebruiken, is het wel mogelijk.


    Hartstikke bedankt voor je reactie, ik ga even kijken. Ik hoop dat ik het ge?nstalleerd krijg :p


    Edit: Is er iemand die mij kan helpen, ik heb nu namelijk alle bestanden juist geupload. Ik heb alleen wat problemen met de installatie. Aangezien er een aantal bestanden gewijzigd moeten worden met code's etc. En ik hier nog niet helemaal in thuis ben.


    Groetjes,
    Jan

    heey,


    ik wil graag net zoals hier, gebruik maken van aan de zijkanten een menu.. waardoor er ook gewoon externe pagina's kan laden. Maar dat wel het forum blijft ook.


    Maar ik vraag me af hoe ik dit moet doen, heb op google gezocht maar kan geen tutorial of iets dergelijks vinden.


    Groetjes,
    Jan

    Citaat van puddinghoofd

    voordelen: 10x beter dan vista ;) veel sneller. vraagt niet overal toestemming voor


    nadelen: weinig veranderd aan de "layout" vergeleken met vista


    dit is mijn mening dus ga niet op basis hiervan 7 kopen :P^o)


    De uiterlijk van vista vindt ik zeer mooi, dus daar heb ik geen problemen mee dat deze blijft.


    Citaat van Db-maffia

    Het draait inderdaad een stuk soepeler als vista.. (nou heb ik zelf nooit vista gedraait maar XP, aangezien ik bij meerdere mensen ervaren heb dat vista gewoon een flop was.) Ik zou hem zeker upgraden..draai nu zelf al bijna 4 maanden windows 7(had eerst beta) En ben er zeer tevreden over.


    Nieuwsgierige vraag...


    Hoeveel keer sneller draait Windows 7 beter als Windows Vista Home Premium?

    Heey


    Windows 7 is eindelijk uit:d inclusief de upgrades. Alleen nu heb ik een vraag.


    Ik heb momenteel: Windows Vista Home Premium.
    Maar ik wil Windows 7


    De kosten hiervoor zijn 89 Euro.


    Wat zijn de nadelen en de voordelen die hangen aan die 89 euro?


    Thank you:D

    Nog steeds geen strak bewijs, screenshot, licentieschendingen etc??


    On-topic: jgdonleach als je hulp nodig heb PM me maar

    jhon je hebt je gister aangemeld, en misschien dat je ervaring met deze persoon heb. (Ja, heb ik ook) maar dat je hem gelijk beledigd voor illegale praktijken. Kom maar eerst met hard bewijs;), de crew hier is echt niet dom, en ze laten hem dus ook niet zomaar in de crew.


    Daarnaast weet ik dat deze jongen een slechte beheersing van de nederlandse taal heeft en slecht kan scripten hij vraagt alles. Maar toch iedereen moet leren...

    Heey,


    Hierbij wil ik mijn nieuwe website LifeTalk.nl laten keuren door jullie. Ik ben druk bezig geweest. Het is wel een standaard PHPBB3 forum, maar er komt nog veel verandering in.


    Lifetalk Website


    Registreren is gratis en geheel naar eigen belang ;)

    Heey,


    Ik ben bezig met een forum te maken. Maar wil deze forum algemeen maken dus over alles. Maar juist daarom ben ik nu even alles kwijt hoe en wat ik moet gebruiken.


    Kunnen jullie mij helpen met het verzinnen van Onderwerpen, en de sub-onderwerpen daarvan??:$:$


    Bijvoorbeeld:

    PHP
    Onderwerp
    --> Sub-onderwerp
    ---->(Hier komen de topics)


    Voorbeeld: Lifetalk
    Niet voor spam doeleinde. (Registratie op eigen wil!)


    Dankjewel:D


    groetjes,
    Jan


    Wij zoeken ook nog mensen die eventuele willen helpen met onderwerpen toevoegen enz. Gene vergoeding wel moderator rol op de website.

    r-mulder


    Hartstikke bedankt het werkt nu wel:D
    Wel raar dat kladblok dan niet werkt, naja die zal het wel op een andere waarde opslaan ofzo:p


    Topic mag slotje:slotje:

    Ik heb gekeken maar het komt door het volgende


    in het PHPBB pakket zit een talen systeem, zodra ik bijd e taal NL iets wijzig en hem opsla gaat die dieze foutmelding geven:


    PHP
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3827: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3828: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)


    Kan iemand mij helpen?