Header & Footer

  • heey,


    sorry voor de titel wist niet helemala hoe ik het moest noemen.


    Ik heb namelijk een probleem, ik wil een nieuw forum gaan starten en ben dus nu alles naar wens aan het aanpassen. Maar sinds ik op een zelfgemaakt XAMPP servertje draai heb ik de volgende foutmeldingen, en staat de footer van het forum volledig verkeerd.


    Hopelijk zou iemand mij kunnen helpen.


    Foutmelding:
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3827: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3828: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)


    als common.php gepost moet worden zeg het dan maar even. En meld even een site waar dat kan. Want het is een heel lang script.


    en de footer, ziet er ook raar uit: (Live preview)


    http://87.211.218.122


    dankjewel:D


    Groetjes,
    Jan

  • Ik had het eerst ergens anders geinstalleerd op een webhost heb ook alles daar chmodd enz. Maar toen heb ik het daar weg gehaald omdat die host evrvelend was. En heb alles gebackupped en naar een eigen servertje gezet. Ook de SQL enz. en nu krijg ik dat ineens...

  • Als je een backup maakt moet je het volgens mij weer opnieuw chmodden?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.10.09 14:41:30:
    Want dit zegt tie ook: Cannot modify header information

  • Citaat van KyleM

    Als je een backup maakt moet je het volgens mij weer opnieuw chmodden?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.10.09 14:41:30:
    Want dit zegt tie ook: Cannot modify header information



    Ik heb het geprobeerd te chmodden op me XAMPP server maar hij geeft deze melding:


    Status: Rechten verzetten van '/cache' naar '777'
    Commando: SITE CHMOD 777 cache
    Antwoord: 504 Command not implemented for that parameter


    Dit heb ik iedere keer en met alles. Ik zou dus absoluut niet weten hoe ik de CHMODD werkend krijg:$

  • Google?


    Of wat het beste gewoon is koop gewoon een host bij versio.nl ofzo.
    Goede hosting en chmodden kan dan gewoon met Filezilla en die doet het na mijn weten altijd ;)


    Mvg,
    KyleM

  • Citaat van KyleM

    Google?


    Of wat het beste gewoon is koop gewoon een host bij versio.nl ofzo.
    Goede hosting en chmodden kan dan gewoon met Filezilla en die doet het na mijn weten altijd ;)


    Mvg,
    KyleM


    Ja maar dat is het probleem, ik wil eerst alles goed hebben en kijken of het iets is wat ik online wil hebben. Daarna wil ik pas een hosting pakket gaan kopen.


    nog andere die me kunnen helpen?

  • Als je eerst alles via XAMMP doet en dan upload naar je server krijg je sowieso weer errors. Na mijn ervaringen.


    Dus ik denk dat je hem beter meteen op een host kan doen?

  • Citaat van KyleM

    Als je eerst alles via XAMMP doet en dan upload naar je server krijg je sowieso weer errors. Na mijn ervaringen.


    Dus ik denk dat je hem beter meteen op een host kan doen?


    Oke nu iemand die me echt kan helpen??;)


    KyleM: Nee, ik wil nog geen host!!!.

  • Dit staat er:


    PHP
    // application/xhtml+xml not used because of IE
    	header('Content-type: text/html; charset=UTF-8');
    
    
    	header('Cache-Control: private, no-cache="set-cookie"');
    	header('Expires: 0');
    	header('Pragma: no-cache');


    Dit is regel 3824 tot 3829.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.10.09 22:49:39:
    *BUMP*


    Kan iemand mij a.u.b nog even helpen:$

  • Ik heb gekeken maar het komt door het volgende


    in het PHPBB pakket zit een talen systeem, zodra ik bijd e taal NL iets wijzig en hem opsla gaat die dieze foutmelding geven:


    PHP
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3827: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3828: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)


    Kan iemand mij helpen?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!