Nee klopt, ik heb deze layout gekocht van Anton.. en die had hem toen al gesliced
Idee
- Dominic
- Closed
-
-
-
aan het topicicoontje zien welk topic je gelzen hebt net zoasl dit was op de v2, v3 en niet op de v4
-
aan het topicicoontje zien welk topic je gelzen hebt net zoasl dit was op de v2, v3 en niet op de v4
-
Citaat
Uhm de header is gewoon clean. Kan opzich best zo blijven. Je hebt alleen naast die contact knop een vreemd gebeuren staan.
Ik denk dat dit ook ieder zen eigen mening is.
Ik vind hem afgezaagd en heb hem nooit echt mooi gevonden.Mvg PG
-
Citaat
Uhm de header is gewoon clean. Kan opzich best zo blijven. Je hebt alleen naast die contact knop een vreemd gebeuren staan.
Ik denk dat dit ook ieder zen eigen mening is.
Ik vind hem afgezaagd en heb hem nooit echt mooi gevonden.Mvg PG
-
-
-
Hmm, de inputs een beetje opmaken. Dis zo saai, voor de rest toppie! Alleen heeft downloads geen categorieën ?
-
Hmm, de inputs een beetje opmaken. Dis zo saai, voor de rest toppie! Alleen heeft downloads geen categorieën ?
-
- CriminalsPoint breder
- Overal nog wat meer uitbreiden zoals ledenlijstDan is ie perfect
Edit: Als de tags nou eens rood zouden worden als je nog niet hebt gereageerd zou ook leuk zijn, het enigste voordeel van v3
-
- CriminalsPoint breder
- Overal nog wat meer uitbreiden zoals ledenlijstDan is ie perfect
Edit: Als de tags nou eens rood zouden worden als je nog niet hebt gereageerd zou ook leuk zijn, het enigste voordeel van v3
-
Ook hier een lijstje van mij:
- Wanneer je op een smiley klikt word die ingevoegd op de plek van je cursor
- Bij de Actieve Topic lijst de datum erbij zetten?
- Avatars mogen wel groter van mij, er is tenslotte ruimte voor.
- Niet de begin post boven elke pagina het topic
- Na het reageren gelijk je eigen bericht in beeld.En nu ben ik het weer zat
Edit:
- Een knopje bij het "pagina-systeem" ( in het forum ) om naar de laatste en eerste pagina te gaan, dit kan handig zijn wanneer een topic heel veel pagina's heeft?
-
Ook hier een lijstje van mij:
- Wanneer je op een smiley klikt word die ingevoegd op de plek van je cursor
- Bij de Actieve Topic lijst de datum erbij zetten?
- Avatars mogen wel groter van mij, er is tenslotte ruimte voor.
- Niet de begin post boven elke pagina het topic
- Na het reageren gelijk je eigen bericht in beeld.En nu ben ik het weer zat
Edit:
- Een knopje bij het "pagina-systeem" ( in het forum ) om naar de laatste en eerste pagina te gaan, dit kan handig zijn wanneer een topic heel veel pagina's heeft?
-
Idee:
Als je op een topic klikt en de laatste reactie is op pagina 3 dat je daar dan ook komt. En niet op pagina 1 dat je naar 3 moet klikken... dat is echt irritant. -
Idee:
Als je op een topic klikt en de laatste reactie is op pagina 3 dat je daar dan ook komt. En niet op pagina 1 dat je naar 3 moet klikken... dat is echt irritant. -
- Veiling systeem voor het vraag en aanbod gedeelte.
Zodat je kan bieden, opbieden etc. en niet via een bericht hoeft te doen. Scheelt spam, ruimte en een netter CP ;).
- Keuze om de layout zelf aan te passen (e.g breedte veranderen), lettergroten etc.
Want als je slechte ogen hebt leest dit lettertype niet zo fijn.
- Keuze om onderschrift te laten zien.
- Maximaal aantal plaatjes in een topic.
- Uitgebreidere UBB en makkelijker (toelichting etc.).
- Quote in quote met tabs doen.
Zal mijn lijstje aanvullen ;).
-
- Veiling systeem voor het vraag en aanbod gedeelte.
Zodat je kan bieden, opbieden etc. en niet via een bericht hoeft te doen. Scheelt spam, ruimte en een netter CP ;).
- Keuze om de layout zelf aan te passen (e.g breedte veranderen), lettergroten etc.
Want als je slechte ogen hebt leest dit lettertype niet zo fijn.
- Keuze om onderschrift te laten zien.
- Maximaal aantal plaatjes in een topic.
- Uitgebreidere UBB en makkelijker (toelichting etc.).
- Quote in quote met tabs doen.
Zal mijn lijstje aanvullen ;).
-
http://img156.imageshack.us/img156/8104/naamloosa.png
mss zo'n lay-out, zelfde kleur, strak, (en 3-minuten-werk8-|)
-
http://img156.imageshack.us/img156/8104/naamloosa.png
mss zo'n lay-out, zelfde kleur, strak, (en 3-minuten-werk8-|)
-
Ziet er allemaal heel leuk en aardig uit, maar ik zou persoonlijk wat meer kleurverschil in de layout bouwen. Nu is de bovenkant blauw, en de rest merendeel wit. Wat meer kleuraccenten maken de boel wat leesbaarder. En, ga mee met de nieuwe monitorafmetingen en maak de website minstens 950px breed
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!