haha goedzo terrorsheep!
Waarschuwing voor spammer
- Dein
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Go to the police. Dit is schande voor de site en er loopt schade. Dan je richard, ja richard aanklagen
-
leuk hoor spammer
-
zou ie er echt mee ophouwen ?
-
Oke bedankt banned;)(edge,grafixvision,phate en richard S)(zielig wat je deed)(en ik geloof je niet dat je stopt)
-
@Die zielige,
Vind het zeer zielig dat jij hier de boel komt verpesten.
Ga naar huis, en ga spelen met je Lego. -
nee jo daar ie hij te zielig voor
-
Mag ik hier even tussenkomen, dit voor de leden die rechter willen spelen:
Hoe meer jullie afkomen met:
Citaatnee jo daar ie hij te zielig voor
Citaat@Die zielige,
Vind het zeer zielig dat jij hier de boel komt verpesten.
Ga naar huis, en ga spelen met je LegoDes te meer jullie die persoon/personen opfokken om verder te doen. Laat de mods en eigenaars en admins hun werk doen, maar kom toch niet af met de opfokken van (zielig,...), daardoor voelen ze zich belangrijk en gaan ze zeker verder doen!
-
Daar heb je ook gelijk in.
-
er kan geen sql injectie gebruikt worden als je ff rondkijkt zie je dat alle reacties van edge nog steeds staan!, hij zegt dat ze het daar moeten verwijderen!
-
Natuurlijk, heb ook nog zo'n leden gehad, hij had meerdere accounts, kon via een programma dat hij gedownload had.
Het was een bepaald ip waar altijd paar zaken wijzigden. Moedig je hem aan door zo'n zaken, dan stopt het nooit:p
Ik maakte dat het stopte, en nu wilde hij terugkomen na maanden en gedraagt zichzelf.
-
hopen dat deze dat ook kan, betwijfel het wel
-
Kerel, het maakt niet uit wie je bent, als ik Koen rens kan bereiken, ga je sowieso de gevolgen moeten dragen!
-
Ik heb via OGM daarstraks een mail gestuurd naar Koen Rens
-
Citaat van Ferhat
Go to the police. Dit is schande voor de site en er loopt schade. Dan je richard, ja richard aanklagen
Wat weet jij er nou van? Je weet volgens mij niet eens wat schande noch schade betekent.
-
Plenty of evidence (h)
Dit keer gaan we het niet zo laten! -
Btw;
zoeken is nice geworden (h) -
Het is voor ons ook duidelijk dat Richard achter deze belachelijke actie zat.
Ik ben ook blij dat de bugs nu zijn opgelost, peace out! -
Beter
-
Criminalspoint,
Never down!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!