Waarschuwing voor spammer

  • K.Rens:
    1) Probleem zou nu opgelost moeten zijn, de bancontroles worden nu ook aangeroepen voor de javascript codes.
    2) Posten in gesloten topic's (via javascript) is nu ook niet meer mogelijk.
    3) Spam accounts met spam verwijderd.
    4) Er gebeurt een Ddos op de server, normaal gezien gaat deze gebruiker binnen enkele minuten automatisch verbannen worden en zou deze site terug snel moeten lopen.
    => OPGELOST
    5) Registraties van tijdelijke emailaccounts wordt nu nog beter aangepakt. Heel veel tijdelijke email-account providers worden nu geblokkeerd.


    Beste leden,


    Wij ondervinden momenteel een aanval van een nog onbekende spammer die zelfs verbant nog verder blijft spammen (wat dus weer een bug misbruiker is!) en hij scheld iedereen uit.


    Ik kan momenteel niet meer doen, dan reacties verwijderen.


    Onze excuses voor dit bug misbruik! Wij zullen de dader ook bij de kraag vatten als Koen Rens online komt.

  • Mischien IP opzoeken en aangeven.
    Dit is een vorm van spam, en met de wet die op 1 oktober is ingegaan, mag je hem hiermee juridisch confronteren.(L)

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ik denk dat ik het probleem al weet, had ik ook toen ik een banpunt kreeg.
    Je IP is verbannen en je account ook.
    Maar doordat je dmv cookie nog steeds staat ingelogd, kan je als je proxy gebruikt gewoon verder posten, aangezien het IP ban dan niet werkt en je nog ingelogd bent.
    Manier is om iets server side te gaan doen met PHP wat gebande personen automatisch uitlogd, want volgens mij ( met die ervaring ) is de sessie 100% client side.
    Moet je wel wat controle over hebben vind je niet ?

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Citaat van Laeresh

    Mischien IP opzoeken en aangeven.
    Dit is een vorm van spam, en met de wet die op 1 oktober is ingegaan, mag je hem hiermee juridisch confronteren.(L)

    Het was geen spamwet. Het ging om telecommunicatie.


    MrCool
    Jij gedraagt je ook bijzonder verdacht moet ik zeggen. Misschien ooit gehoord van een proxy.

  • Ja, volgens mij wel aangezien ik hem had verbannen, en toen doken deze irritante accountje's op..


    Laeresh, bedankt, maar ik heb dus geen controle over CP, kan niet bij de FTP. Ik hoop ook dat K rens zsm online komt, want dit is niet te houden!

  • Dein, we hebben het al gezien.
    Het IS een klein kind.
    Hij zit nu gewoon z'n middag slaapje te houden of teletubbies te kijken, de stilte voor de storm, daarna gaat ie verder janken en hebben wij weer het gezeik.
    Gewoon met z'n alle negeren en helaas voor jou en de andere crew staat er niks anders op dan reacties van ze te verwijderen.
    Als we er niet op ingaan en hun reacties er niet meer staan worden ze het uiteindelijk zat en stoppen ze ermee.


    Mvg,

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Heb je dat IP trouwens van hem ? of kan je dat niet zien...

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!