@ cas,
Hoelang duurde het bij jou voordat je het shirtje binnen had?
En als ik jou was zou ik gewoon tot die 15de door blijven sparen.
En dan maar kijken hoeveel punten je hebt en dan kijken wat je het leukst/mooist vind.
Groeten,
@ cas,
Hoelang duurde het bij jou voordat je het shirtje binnen had?
En als ik jou was zou ik gewoon tot die 15de door blijven sparen.
En dan maar kijken hoeveel punten je hebt en dan kijken wat je het leukst/mooist vind.
Groeten,
Cas, kies het leukste en spaar daarvoor, niet denken van ojee alles is dadelijk weer weg dus nu iets leuks bestellen iedere 15e van de maand komen er weer nieuwe spullen dus geen zorgen, ga voor de macbook als je die wilt of ps3 of ipod 64gb etc....
M.V.G Az, heb nog invits over stuur maar pm.
Heb er nu ook nog 13 nodig
toen ik 20 mensen had aangemeld, het shirt is nog onderweg, al hebben vrienden het al wel en die kregen het binnen 2 weken.
Ok, ben sinds gister Z-Lister
Alleen nu nog ff wachten op het shirt, dan geloof ik alles.
En dan verder sparen voor de ps3!
Groeten,
ik ga zelf sparen voor de ipod touch 64gb
iemand invite nodig pb me je email
je kan je zelf nu invinite ga gewoon naar lockerz.com en daar staat get invinted en druk daar gaat xx veel sneller
heeft iemand invite vr mij?
Citaat van TerrorSheepheeft iemand invite vr mij?
jo heb ik:D PB email maar
En voor my ?
bij alles staat "Fresh Out"??
I'm in (h)
het lijkt scam, zie ook veel geloofwaardige dinge op internet, best raar..
Terror ze vullen iedere 15e van de maand bij....., zoek op google liberty media lockerz. Liberty media is een groot bedrijf uit amerika dat 80% van lockerz bezit en amazon.com is een soort van bol.com maar dan van Amerika en veel groter en die bezitten 20%.
Ik heb invites over pb me maar.
oke dan is het vertrouwbaar..
ik had net dit voor: ik word lid, krijg 2 PTZ, dan doe ik zo een of ander spel, had ik 21 PTZ, na 5 minute had ik weer 0 PTZ?
dat kan wel kloppen aangezien ze soms updaten maar dat ahd ik ook een x heb 156 ptz toen had ik er 0 en na een uur ofzo had ik mijn 156 weer;)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!