DENK HET WEL HE
http://crime-ware.nl/shop/index.php
- Thisguyisgone
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Wat hij verkoopt kan je hier op CP allemaal downloaden man
Zoals: Maffiacity, Banditi, Alpacino, Q-star source enz
Hij kan hier veel problemen mee krijgen kan hij zijn lesje leren (xD)
De eigenaar van Q-star is op cp ook lid :pPS: Volgens zijn schema op ( http://www.crime-ware.nl/shop/top.php ) heeft hij meer dan 150 euro verdient met al die sources!
& hij promoot ook op de site dus misschien heeft daarmee ook best wel veel verdient!Ik vindt het echt zielig van hem 8-)
-
Hij is inderdaad niet slim bezig. Het is ook erg zielig om geld te verdienen met andermans werk. Kijk hoe bagger zijn site eruit ziet. Hij heeft gewoon iets in elkaar gegooid en hier sources gedownload en die dan vervolgens op zijn site te koop aanbieden.
En ook ik heb hem aangegeven bij de bovengenoemde site.
-
Jullie zijn zo dom als een koe
Crime-ware heeft daar rechten voor
dus wees stil als je niks weetHet gaat toch niet offline
klaar -
Welke rechten ? Volgens mij is het enige recht dat jij mag krijgen bij de rechter en een dikke ban hier op CP!
-
maffia_kelly je hebt geen rechten om gratis dingen te verkopen
-
haha Dein jij denkt dat ik De Eigenaar ben
van http://www.crime-ware.nl ik ben de Meden wekeren ja http://www.crime-ware.nl heeft Rechten
dus stil -
Bewijs dan dat je er rechten van hebt? Want daar geloof ik dus echt helemaal niets van
!
[offtopic]Werk aub aan je spelfouten:
het is medewerker, projechten is projecten ... :S[/offtopic] -
@maffia_Kelly_
Als alles gratis te downloaden is, en vrijgegeven sources zijn.
Waarom zouden jullie dan in godsnaam rechten hebben hiervoor?
Dit noemen wij in beschaaft Nederlands Oplichting. -
Hoe zielig kan je bezig zijn als die mafia_kelly_ ...
Ik kan hier wel een heel boek over schrijven want ik heb meer dan genoeg redenen om je zielig, dom, achterlijk, mongolis, ... te noemen dan jij kan tellen!
Dan heb ik het niet enkel over deze topic, maar over alles samen.
Gewoon aangeven, en lekker laten wegrotten, bye bye mafia_kelly_!
-
Hoe kan je nou rechten hebben om gratis spullen te downloaden man?
Geloof je het zelf? & jij bent zo dom als een koe niet wij!
Zo te zien aan je reacties zijn het wel wat kinderachtige reacties ik neem aan dat je 12/13 jaar bent?
Ga tikkertje spelen buiten man -
Jullie zijn echt zo en zo dom
Bijna alle die Source die daar staan zijn Unbugget
J crimelif ook en de rest ook -
Kind van 12/13 is niet stom genoeg om erop in te gaan
-
Dan heb jij nog niet het recht hier geld voor te gaan vragen.
En toon jij tevens ook geen enkel bewijs van het oplossen van fouten.
Gooi maar eens 1 voorbeeld online, durf ?100 neer te leggen dat ik persoonlijk makkelijk 10 bugs in Al-Pacino ga vinden. -
Haha, een spelfoutje meer erin gezet zeker, ipv. bugs eruit gehaald. Dat kan iedereen wel!
Ik geloof daar ook niets van, trouwens ook al haal je al de bugs eruit dan nog is het illegaal om te verkopen! Het is en blijft vrijgegeven.
Dat jij zo lame bent om ons nu nog te zeggen dat wij dom zijn gaat er ook over, wij spellen tenminste juist. Jij kan geen enkele zin volwassen typen met hoofdletters en interpunctie(ja leestekens..) + spelfouten.
Ga ergens anders een leven zoeken(als je dat nog kunt vinden tenminste!)
-
[offtopic]Jullie zijn allemaal dom, zinloze discussie wel niet wel niet. alhoewel ik hier zo erg van geniet ga ik ook maar door:P[/offtopic]
mafia_kelly_ jij bent zo dom 8-|
-
Citaat van mafia_kelly_
Jullie zijn echt zo en zo dom
Bijna alle die Source die daar staan zijn Unbugget
J crimelif ook en de rest ookdan zou ik het bewijs wel is heel graag willen zien:D
-
Dat heeft ie niet, hij is een Meden werker (zoals hij het zegt) terwijl hijzelf zegt dat het van vinny is, en zijn msn adres gewoon vinny.. is dus hij lult gewoon!
Ik hoop ook echt dat hij vervolgt wordt door ecops.be! Eens zien of hij dan nog afkomt met jullie zijn dom ik heb de rechten..
-
tsja als je hem moet geloven zou je denken dat hij miljonair isxD
-
Die mafiakelly is verbannen. Als ik jullie was zou ik allemaal die abuse-mail eens proberen
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!