nice idee;) ben het er mee eens laat ze maar betalen
hoofddoekjestax
- stephen
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Nu nog die moskees met die islamitische rechtbanken weg...
Engeland heeft daar ook al gezeik mee.
In rotterdam ( als ik het me goed herrinner ) is het verboden om op een grasveld voor zo'n moskee je hond uit te laten omdat die walla's geklaagt hebben dat zo'n hond dan op hun af kan komen ( doet een hond, snuffelt beetje speelt beetje ) en ze dan besmet worden omdat die "onrein" zijn...
WAT EEN FUCKING BULLSHIT.
Net zoals in de islam het varken een onrein beest is..
moslims zijn eigenlijk alleen maar negatief.
Hindu's vereren de koe en meiden daardoor alles om de koe heen.
Moslims haten het varken en meiden daartoe alles om het varken heen.
( ofc hindoes aanbidden dat beest en zijn er altijd bij maar je snapt me punt... )
Dit is eigenlijk het levende bewijs dat of de duivel z'n corruptie goed verspreid heeft of religie gewoon een leugen is... -
[offtopic]wil je ze kwijt? gooi maar een varken tegen een moskee aan ze komen er niet meer in:p maar je bent wel zwaar de (vul zelf maar in)[/offtopic]
-
Eigenlijk begint dit in m'n ogen wat racistisch te komen.
Ikzelf ben een moslim en ik ben er trots op. Waarom varken eten? Al dat vet, die beest eet z'n eigen str*nt op, wij moslims zijn proper.
Wij moeten van ons geloof ons handen wassen na iederen WC-beurt, wij moeten Allah (cc) aanbidden, wij moeten geloven in onze profeet Mohammed (vrede zijn met hem) etc etc.
Je meot ons respecteren, zoals wij jullie geloof en ongelovigen respecteren.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.09.09 22:02:25:
Dit was men les Islam :p -
haha dankje:p maar snap je ons punt? voor niet islamitische mensen? maar het gaat eigenlijk om de site dus daar kunnen we discuseren maar nogmaals de site is een strak idee.
-
Hhihih, Uhmm als jullie door willen duscusiëren, doe dit even op http://www.hoofddoekjestax.nl want ik denk dat je hier geen off-topic mag plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Mitch
-
Wat ik zei is men gedacht, ik vind dat de site eigenlijk geen nut heeft of zal hebben.
Ik voel me nu niet goed bij deze site, ik voel me niet goed dat er hier ook sommige racisten zijn, maar ik hou van Criminalspoint, ik ben hier altijd te vinden.
Maar bv. ja, Christenen moeten niet veel, maar kijk bv naar het jodendom, Hindoeïsme etc. Zij hebben ongeveer dezelfde regels, zoals dat er voor de joden geen vlees en melk naast elkaar mag, dat de koe ene belangrijk dier is voor de Hindoes etc. We moeten geloven respecteren zoals het is, we moeten mensen respecteren zoals ze zijn. -
[offtopic]TEGEN de Hoofdoekjestax
Het is een internationaal recht dat de mens recht heeft zijn eigen religie te uiten op een manier die voor hem respectabel is. Deze manier mag niet de mensenrechten overschrijden dus geen mishandeling of dergelijke. De hoofddoekjestax gaat naar mijn weten toch niet door.
Welke persoon haalt het in zijn hoofd om hier een belasting voor te gaan heffen. Je betaald toch al belasting tijdens het kopen van een hoofddoekje. Moslims zijn (meestal) in ons land een beetje de onderlaag van de bevolking als ik dat zo voorzichtig mag zeggen. Zij verdienen minder en hebben elke rode cent nodig. Wilders is gewoon een RACIST! ik heb geen respect voor hem.
MAW leer hiermee leven over 20 jaar is zo een 60% van de nederlanders moslim.
Dit is in het buitenland niet gedaan en hoeft hier ook niet te gebeuren. Trouwens het verbod van hoofddoeken op scholen rond antwerpen is ook onzin.
Mensen die lopen roepen dat ze zich moeten aanpassen hebben zelf een afkeer tegen deze mensen. Zij hebben of slechte ervaring ermee of zijn gewoon meelopers. Die mensen vinden dat er wel degelijk grote verschillen zijn tussen de mens en onderscheiden zich van de andere. (denk hierbij aan hitler) Ze kunnen zich enigzins beter vinden en dat denkt wilders dus samen met de PVV.
Ten eerste zeg ik je mensen moet laten voor wat zij zijn. Als zij graag een hoofddoek willen dragen doen zij dat toch? Het word jou toch ook niet verboden een kruisje om je nek te hebben of dergelijk?
Ik ben ten eerste een helaas christelijk persoon. Ik stap hier zo snel mogelijk van af. De islam is ook niet echt iets voor mij. Ik sta hier volkomen neutraal bij. Maar ik vind wel dat je mensen hun waarde moet kunnen laten houden.
Aldus mijn mening,
Lars
[/offtopic]P.S. Interessante site. Maar ik zou toch iets aan je lay-out doen. Deze discussie is interessant maar daarover een website te beginnen?
-
nu haal ik iets anders erbij nu we het toch over verbieden hebben tegenwoordig mag je geen 'negerzoenen' meer zeggen zou discriminerden zijn. maar wat denk jullie van jodenkoeken en blanke vla?
-
[offtopic]Het gaat hier om de personen die zich erdoor aangesproken voelen. Als jij niet lekker zit met blanke vla ofzo span een rechtzaak aan. Er is wel degelijk kans dat je wint. [/offtopic]
-
Eigenlijk gaat het niet over discriminatie, je kunt overal je mening kwijt op het forum, alleen als het te erg wordt gaan we natuurlijk ingrijpen:D
-
-
ag somige praten wel zo over hun maar tog ziten julei op een vrijedag in een marokaans/turks eet tent een donner te eten
met een smile XD -
Whihih:D
-
Oke ik zal hier voor alle mensen nog even de bedoeling van deze site op een rijtje zetten.
Wat wil ik bereiken met deze site
Deze site is om wilders te laten zien wat mensen nou van de hoofddoekjestax vinden.
Ook zijn er wel meer onderwerpen te vinden over de pvv maar goed.racisties ? nee.
Deze site is totaal niet racisties.
Zo zien veel mensen dat wel,maar je kan hier je mening gewoon er uit gooien.
Dit geld ook voor de marokanen,turken enz.enz.
dus daarom is deze site totaal niet discriminatieWaarom heb ik deze site aangemaakt ?
Nou hoeveel forums bestaan er wel niet over vissen,auto,motor,boot ?
Dus sommige reacties dat een heel forum er over te maken in mijn ogen zijn die reacties gewoon onzin.Maar nu genoeg vertel nou maar wat je van de site ZELF vind.
En kan je op hoofddoekjestax een disscusie gaan straten.
-
hmmm stephen ik denk niet dat dit een goed idee is helaas (xD)
je zou gewoon het iets breder moeten nemen bijv. een website over wilders of een website over het kabinet waarin de gemiddelde Nederlander zijn zegje kan doen zonder moeilijke taal.
wat wil je over de hoofddoekjes gaan doen er komt 1 keer misschien als je geluk hebt 200 reacties dan is de mediagekte weer voorbij en daarna komt wilders weer met een mediastunt. op dat moment is je onderwerp al weer voorbij.
mvg,
stan[offtopic]met z'n kapsel als wilders moet hij zelf denk ik ook flink wat duiten neerleggen
pff zegt hij dat hoofddoekjes een vervuiling is. in zijn geval zou het beter zijn als hij zelf een hoofddoekje op zou doen dan zien we zijn kapsel tenminste niet.[/offtopic]
PS je met dit niet zeggen : "in mijn ogen zijn die reacties gewoon onzin." je hebt namelijk de reacties niet doorgelezen dus je weet het niet en wie ben jij om er over te oordelen dat het onzin is?
-
Waarom mogen onze joden dan wel een keppeltje en christelijke mensen wel een kruisje om hebben:S
-
Citaat van Gunpower
Waarom mogen onze joden dan wel een keppeltje en christelijke mensen wel een kruisje om hebben:S
Een kepeltje bedekt toch niet het halve gezicht. Tevens is de hoofddoek toch ook bedacht omdat alleen de man het haar van zijn vrouw mocht zien oid. Dit staat wel degelijk voor onderdrukking aangezien de vrouw hierin geen keuze heeft in feite. -
Het kepeltje is voor het geloof, dat respectrenen jullie wel, een hoofddoek is ook voor he geloof en accepteren jullie niet! Dus denk nu effe na, denk verder en lees verder dan jullie neus lang is
-
Ik zal mijn mening even doen:
1) Hoofddoeken is gewoon domzinnig, en nergens voornodig, net of een nederlandse man continu naar een neger kijkt / daar verkering mee wil.2) Marokkanen en Turken altijd tegen wilders zijn, en nederlands altijd voor.
Wist je dat...
- 80% van alle misdrijven door Marokannen / buitenlanders is gepleegt;
- Buitenlanders bijna altijd in aanraking komen met jusitie;
- Buitenlanders boos zijn dat ze het nog niet goed hebben?
Ga dan verdomme gewoon terug naar je eigen land!!!!!!!!Nu de @ sectie:
@ Swatcrime,
Dit is een typisch voorbeeld van een buitenlander;
@ Baldex,
Ook een buitenlands voorbeeld;
@ Laeresh,
Epic is een dom woord.Als iemand hier commentaar op hebt, zoek me dan maar thuis op :p
Aangezien buitenlanders hier altijd mee dreigen.Enjoy your life without headscarves!!!!!
(Nieuwe spreuk van mij!)Lars
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!