Hallo,
Ik heb gehoord dat er ook nog een gratis pwyl source bestaat.
Deze is wel beperkt en heeft heel wat opties minder.
Heeft iemand deze nog liggen want ik zoek die ...
Hallo,
Ik heb gehoord dat er ook nog een gratis pwyl source bestaat.
Deze is wel beperkt en heeft heel wat opties minder.
Heeft iemand deze nog liggen want ik zoek die ...
PWYL gratis heb ik nog nooit van gehoord, deze van 200 en 300 echter wel, gratis versies zijn volgens mij illegaal
(Weet ik nu ook bij, bedankt)
Ja,maar er is wel een gratis versie,dat heeft m.Valentijn zelf gezegd op een ander forum.
Ja maar die ga ik niet meer geven, wil niet weer ruzie.
Hoe bedoel je weer ruzie? Als hij gratis is kun je toch geen problemen krijgen?:O
Als hij dat zelf heeft gezegd, is het dan niet slim om hem gewoon een pm te sturen via tb? Misschien kom je er zo wel sneller aan als het zo is.
Citaat van CashMoneyZJa,maar er is wel een gratis versie,dat heeft m.Valentijn zelf gezegd op TBFORUM.nl
Dacht ik ook.. Maarja ik zou gewoon van PWYL af blijven, rond die source is al teveel gebeurt.. Oplichting, driegingen, rechtzaken, etc.
Ok,kent iemand nog een goede source( gratis ) .
Vendetta doet het hem altijd.
Daarmee ben ik bezig en ook dus (whatever) gehackt
Criminolz of banditi, aan banditi veel werk, maar mooie opties. Ik daag u uit hem uit te bouwen tot maffiabaas.nl:p
Swatcrime, u bent gehackt met vendetta? Ik plaats mijn reactie in een edit
Ja, ik heb vendetta, daar werd ik gehackt of gecrackt(what ever)
unbuggen de config beveiligen diester heeft een keer veilige config.php gemaakt zal die ff posten als ik hem kan vinden;)
Vendetta is simpel te hacken, 4 jaar geleden had ik die ook, was een volledige leek in php, toen plots ene sweeper langskwam, hij zat te klooien, ik ban zijn ip, wat deed hij, meteen terugkomen.
Ik ga naar school kijk effe op mijn game, hij is admin, kom thuis en heel de database was leeg. Heb zijn ip gevonden en wie was het de eigenaar van crime inc. Hij gebruikt zelf undergroundcrime/vendetta en is zo te hacken in 1 minuut zei hij.
@ Diester Gebruik dit script al 4 jaar niet meer:p, wel handig om te weten, iets te laat. Heb jaren elite avangers uitgebouwd, in de tijd vond ik dit een goeie oefening, had zo'n 700 leden dan, maar ben dan begonnen met een .nl site in plaats van .be site
inderdaad!
steeds nakijken!
Voorbeeld:
- Heb onlangs een source gedownload, was wat in de scriptjes aan het kijken, vondt ik een script waarin stond dat als iemand zich aanmelden met de naam 'stefan' hij direct admin wordt!
opletten dus!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!