• Login
  • Register
  • Zoek
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Forum
  3. Overig
  4. De lounge

Forum

• Beta-testers gezocht voor Crypto-oefenplatform

Syntax 29 januari 2026 om 16:11
  • Na 15 jaar terug van weggeweest: iCriminals.nl is terug (BETA)!

Syntax 19 januari 2026 om 09:34
  • Developer Gezocht

Mikevdk 10 januari 2026 om 18:57
  • Op zoek naar de legends

Syntax 5 januari 2026 om 13:50
  • [FREE] WeFact Hosting module

Jeroen.G 13 oktober 2025 om 14:09
  • Help testers nodig voor android app Urgent

urgentotservices 26 september 2025 om 10:21
  • Versio vervanger

Jeroen.G 25 augustus 2025 om 15:56
  • Afspraken systeem met planbeperking

Lijno 1 augustus 2025 om 23:04

Marktplaats

• 321 Nieuwe Domeinnamen December 2025

shiga 1 januari 2026 om 10:26
  • Meerdere mafia game template te koop

Syntax 26 december 2025 om 00:07
  • Van een pixelige afbeelding naar een strakke, moderne website

Syntax 21 december 2025 om 17:05

Vaarwel!

• alexruter
  • 15 augustus 2009 om 15:13
  • Closed
  • Willem
    Enlightened
    Ontvangen Reacties
    12
    • 15 augustus 2009 om 16:21
    Citaat van Jesse

Willem kijk eens naar zijn reactie. Alex heeft geen zin meer in dit soort kut 10 jarige kinderen en wordt boos. Dat kan toch?

Ik zou ook boos worden hoor op dat soort kut kinderen.

Ja oke daar geef ik hem ook wel weer gelijk in ik heb mensen in me msn die een eigen game die zijn een jaar of 9 a 10 jaar die vragen alles ik irriteer me daar ook wel aan maar dan ga ik niet gelijk lopen vloeken met Kut kinderen enzo.

Mijn excuus voor mijn taalgebruik!

• Jesse.H
    Project Bandiet
    • 15 augustus 2009 om 16:23

YARLY

FrankY, omdat Diester mij al de hele tijd irriteert met bans omdat ik mijn mening geef op een layout.

50 euro winnen én een maffia baas worden?

CrimeXL.com

• tree
    Professional
    • 15 augustus 2009 om 16:23
    Citaat van Willem

Ja oke daar geef ik hem ook wel weer gelijk in ik heb mensen in me msn die een eigen game die zijn een jaar of 9 a 10 jaar die vragen alles ik irriteer me daar ook wel aan maar dan ga ik niet gelijk lopen vloeken met Kut kinderen enzo.

Dat soort mensen haat ik dus ook, meestal negeer ik ze dan gewoon (c)

• Willem
    Enlightened
    Ontvangen Reacties
    12
    • 15 augustus 2009 om 16:25
    Citaat van tree

Dat soort mensen haat ik dus ook, meestal negeer ik ze dan gewoon (c)

Ik heb daar ook een hekel aan vorige keer ook iemand had problemen met zijn website online tekrijgen Dein en ik hebben hem toen geholpen en gaven het later op omdat hij dus zo eigenwijs bleeft doen.

en hebben dus gewoon gezecht geef het op maar ik begin dan nog niet te schelden met kut kind etc.

Ik neem aan jij ook niet tree?

• Niels
    -1
    • 15 augustus 2009 om 16:30

Sinds Diester moderator werd ben ik hem wel aardiger gaan vinden :p blijkbaar ben ik de enigste dan.

Maargoed als we toch beginnen hier is ook nog iets wat Alex Ruter stuurde naar mij nadat ik zijn spelfouten in ze ondertitel moest verbeteren (want ja hij mocht wel commentaar hebben op andermans spelfouten maar niet op die van hem zelf).

Mijn bericht:

Citaat

Toch je ondertitel maar aangepast lafbekje.

Alex's zijn volwassen reactie (want ja dat is hij)

Citaat

Lafbekje,

Begin jij nu ook al?
    En dan nog wel een ex-mdewerker van cp kom op zeg gedraag je. Anders stuur ik screen door ;)

-1

• tree
    Professional
    • 15 augustus 2009 om 16:30

Alex kan terug worden aangenomen als promoter zou ik zeggen, het is lang geleden dat ik nog 19 leden online zag en dit waarschijnlijk allemaal door zijn topic!

Gefeliciteerd! :) :cheer::cheer:

• alexruter
    Prostart B.V
    • 15 augustus 2009 om 16:31

Beste,

Ik laat het hierbij, ik kom af en toe nog even snel kijken. Ikw eet nu hoe alles gaat een loopt.

Diester ik vindt dat je moet veranderen in het gedrag met de banpunten enz en je gedrag naar de leden.

En sommige leden, moet gaan evranderen niks is gratis te krijgen. Over 20 jaar betaal je nog om lucht te mogen happen ;)

Ik ben over 2 weken weer eventjes terug;) Dan kom ik kijken hoe het gaat.

Ik zeg dit niet omdat jullie moeten evranderen, ik wil gewoon kijken of mensen zelf veranderen;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Topic slotje ;)

Project Starter : 40%

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via: http://<woltlab-metacode-marker data-name="b" data-uuid="9968e8cf-c21e-4616-83a2-1b7dbe424ef3" data-source="W2Jd" /><woltlab-metacode-marker data-name="i" data-uuid="6afb9ec5-726a-4117-99f8-5ce4efc057f1" data-source="W2ld" />mailto:<woltlab-metacode-marker data-uuid="6afb9ec5-726a-4117-99f8-5ce4efc057f1" data-source="Wy9pXQ==" /><woltlab-metacode-marker data-uuid="9968e8cf-c21e-4616-83a2-1b7dbe424ef3" data-source="Wy9iXQ==" />

• montblanc
    Intermediate

Je bent niet de enigste hoor, Ik ben ook voor Diester en hij is ook gewoon de aardigste Moderator die er is

Doemaar niet hé:cheer:

• FrankY
    Another one bites the dust.
    Ontvangen Reacties
    3

Jesse vind je het dan niet logisch? moet je zien hoe je nou al reageert dan..

En niels. je bent niet de enigste:) Ik vind het ook wel.. En met het msn gesprek krijg ik alleen maar meer vertrouwen..:)

Bezig met cms:)

• rickown
    Webdesigner
    • 15 augustus 2009 om 16:32

Jammer dat je weg ga :(

• alexruter
    Prostart B.V
    • 15 augustus 2009 om 16:32

Rickown im coming back ;)
    Ik wil woutr zo nog ff persoonlijk spreken kijken wat ik kan doen;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Project Starter : 40%

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via: http://<woltlab-metacode-marker data-name="b" data-uuid="9968e8cf-c21e-4616-83a2-1b7dbe424ef3" data-source="W2Jd" /><woltlab-metacode-marker data-name="i" data-uuid="6afb9ec5-726a-4117-99f8-5ce4efc057f1" data-source="W2ld" />mailto:<woltlab-metacode-marker data-uuid="6afb9ec5-726a-4117-99f8-5ce4efc057f1" data-source="Wy9pXQ==" /><woltlab-metacode-marker data-uuid="9968e8cf-c21e-4616-83a2-1b7dbe424ef3" data-source="Wy9iXQ==" />

• Niels
    -1
    • 15 augustus 2009 om 16:35
    Citaat van tree

het is lang geleden dat ik nog 19 leden online zag en dit waarschijnlijk allemaal door zijn topic!

Zal vast niks met ze topic te maken hebben. Deze topic is meer voor pubers die doelloos het Internet vervuilen zoals ook bij saven.nl het geval is met hersendode leden.

-1

• montblanc
    Intermediate
    • 15 augustus 2009 om 16:40

Ja en ik nooit:D

Doemaar niet hé:cheer:

• Jesse.H
    Project Bandiet
    • 15 augustus 2009 om 16:48

Diester zo behandel je toch geen lid? Jij bent serieus de grootste nerd van cp.

50 euro winnen én een maffia baas worden?

CrimeXL.com

• Stefan.J
    Master
    Ontvangen Reacties
    9
    • 15 augustus 2009 om 17:17

Omdat ik mijzelf ook nog even de kans wil geven hierop te reageren, zet ik toch nog even een bericht in dit gesloten topic. Wie op mij wilt reageren mag dat via PM doen.

Ik zal eerst ingaan op de startpost, want daar kan ik lekker uit citeren heb ik al wel gezien.

Citaat

Ook wordt er door de crew leden geroddeld achter mijn rug om, als je iets te melden hebt kan je dit recht in mijn gezicht zeggen.

Ik dacht toch dat wij als crew zijnde wel overleg mochten hebben, ook al gaat dat over jou. Zou wat zijn als we dat soort zaken met heel CP moeten gaan bepreken.

Citaat

Er zijn genoeg mensen hier op CP die hard werken voor hun geld, of zelfs in financiele situaties zitten vanwege de economische crisis en hun geld dus willen verdienen.

Als je hier op CP zit mag je je economische onzin wel bij je houden. Niemand hier op CP verdiend zijn brood aan een criminals spelletje, en daar gaat dit forum wel over. Daarbij: Economische crisis of niet, kleine kinderen bellen netzoveel naar een 0900 nummer.

Daarnaast gaat het hier in dit topic over het feit dat mensen dingen gratis willen, en alles maar vragen. Ja, dat is irritant! Maar moeten wij dan mensen gaan bannen en bestraffen omdat zij vragen of ze iets gratis kunnen krijgen? Zo werkt het niet. Je kunt niet al je irritaties wegwerken met macht.

En waarom dit hele topic over Diester gaat weet ik ook niet. Z'n PM bericht stuur je naar mij, Wouter of Darsstar, en publiceer je niet in een topic. Ik zou je vertellen dat ik Diester had geschorst (Om het zo maar even te zeggen). Wel om hem later zijn functie terug te geven, maar wel nadat ik hem verteld heb wat wel de bedoeling is. Een crewlid hoort inderdaad netjes te reageren, maar als je dit vervolgens gewoon op het forum plaatst, kan ik er nog maar weinig mee (Ja, als je tegen de crew gaat werken, dan werk ik niet mee. Echter, als je gewoon je probleem meld kan ik er wat mee).

En Alex, ik heb je op MSN en daar kan ik goed met je praten (Tenminste, dat hebben we wel eens gedaan). Maar ook ik kan me aan je ergeren, mij valt het namelijk ook op dat je je 1000 posts scoort door naar iedere reactie in een forum van jezelf een reactie terug te doen (Een bevestiging e.d.).

Dat niet alles op rolletjes loopt hier dat merk ik ook. Maar of wij daar nu de schuld van hebben? Heel CP staat tegenwoordig helaas vol met requests, verkoop topic's en dit soort topic's. Een goede vraag is er niet meer bij, en dat verpest de sfeer.

En lichte straffen op verkopen die niet kloppen gaat niet meer voorkomen, want we hebben het er met de crew over gehad dat die straffen zwaarder moeten worden (Al een tijdje geleden).

Nogmaals, wil je op me reageren, PM me maar even.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!

Maak een account aan Login

ICT Nieuws

• Fijne feestdagen

tcbhome 28 december 2025 om 13:55
  • Kritieke update voor Really Simple Security-plug-in

K.Rens 16 november 2024 om 16:12
  • ING Nederland streeft naar ondersteuning van Google Pay tegen eind februari

K.Rens 2 november 2024 om 16:09

Blogs

• Functioneel ontwerp

Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design