Let op ben gewoon eer lijk in het topic!
Beste,
Ondanks het feit, dat ik het hier altijd naar mijn zin heb gehad. Ga ik hier dus toch weg (Voorlopig!)
Ik vindt dat de mentaliteit van zowel de leden als de crew gewoon flink gedaald zijn. En dan vooral die van Diester. Ik kon hem persoonlijk via msn ook voordat hij zijn status kreeg, hij was vriendelijk aardig vrolijk & normaal. Maar sinds hij de status heeft gekregen is hij niet meer te stoppen en begint hij steeds agressiever zijn functie te doen.
Ook wordt er door de crew leden geroddeld achter mijn rug om, als je iets te melden hebt kan je dit recht in mijn gezicht zeggen. We zitten toch op internet niet in hetzelfde kamertje, dit is gene dreigement maar ik wil hiermee aangeven dat als je iemand recht aanspreekt over de dingen die je niet zint etc dat dit veel sneller behandeld zal worden. Dat als je gaat roddelen en iemand er pas later achterkomt, he Woutr! Ik heb het van Diester gehoord, je had het wel eerlijk mogen zeggen hoor. En me dan nog poes lief en aardig aannemen als promoter... Waar niks voor was geregeld. En dan mij ineens soort van ontslaan omdat ik niks doen. Zie je al die nieuwe leden niet?...
Ook sommige leden kunnen er een houtje van, ik ben ook niet de allerliefste maar dat komt door de mentaliteit hier. Mensen bekken elkaar af, en denken dat ze alles gratis kunnen verwachten. Die mensen moeten is door een Moderator/Admin (Die hun taak horen te doen!!!) aangesproken te worden dat dat hier niet zo werkt. Er zijn genoeg mensen hier op CP die hard werken voor hun geld, of zelfs in financiele situaties zitten vanwege de economische crisis en hun geld dus willen verdienen. De mensen die iets gratis maken respecteer ze en loop ze niet af te blaffen als ze iets later hun ding te download zetten of als het er volgens jou niet uitziet.
Ik ben Alex Ruter en ik ben 19 jaar, ik hoop dat jullie me in de tijd hebben leren kennen dat ik hier actief was op Criminalspoint, ik heb een hele andere mentaliteit als alle anderen. Ik ben streng, rechtvaardig, eerlijk maar kan toch ook zeer aardig en vrolijk zijn. Dat ik streng & eerlijk was, is door de mentaliteit van sommige leden en crew leden.
Ik ga voorlopig van criminalspoint af, omdat ik eerst zelf wil bijdraaien aangezien ik geen zin heb om me naar dit niveau te verlagen. Ik ken CP nog van vroeger lachen gieren brullen;). En opmerkingen werden normaal recht gezet..
Ik hoop dat mensen mijn mening begrijpen.
Voor de mensen die wel hun best doen, en die zelf weten dat ze goed bezig zijn op cp.
Veel respect en succes! Hoop dat jullie wel iets kunnen maken van deze website;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter:D